Paulas journal – träning o tjöt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulas journal – träning o tjöt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 330 total)
  • Author

får inte gå o bli en ätarvecka här bara…

Hej gumsan

Tompa det är lungt hon har dragit ner chokladen och på maten . Numera äter hon bara 5 blockchoklad om dagen tidigare var det 8 så AA- choklad meetings funkar .:ph34r:

PaulaFå allt fixat nu så vi kan tjöta lite senare på msn;)

Vilo vecka my ass[/b]8)

Paula körde rygg ikväll och gjorde PB[/b]i sittande rodd 75 kg x 6 reps:wazzup:

Paulas dator har krashat:(

Tyvärr är Paulas dator fortfarande död men hon målar på och mår bra ;)

Paula har börjat köra tungt nu hon har tydligen underskattat sig själv. Morgon vikt **:D no more choklad+Buffe[/b]:nono:

Måla på bruden snart är det SM 8)

haha vanessa, tack för att du alltid är så go ;)

jag tror att någon högre makt inte tycker jag behöver en dator…kanske är det så….för..

barn tar tid

jobb tar tid

träning tar tid

jag måste hoppa över datorn ett tag!
    jättekram till mina vänner här!! ;) :ike:

tompa: haha….;)

Ja då var man hemma igen efter att ha varit på en mindre shopping runda och hämtat Lill grabben från dagis. Köpte nya jeans och t-shirts:P

På vägen hem missade vi bussen med typ 1 minut, jösses hur irriterad man blir. jaja man får vänta 25 min till nästa bus och då kommer mammorna med som har shoppat säkert hela dagen och fikat med sina jumbo barnvagnar och då får man inte plats på bussen :nono: ringde direkt och beställde taxi:|

Tur man åker inte bus så ofta. Nästa vecka blir det ny dietupplägg för min del och träning på gymmet cardio maskiner:evil: jag som är sååå sugen på att styrke träna.

Uppdatering för Paula. Hennes pc är helt död och kaffe bryggaren också hon tror gud älskar henne för mycket :P

Kan inte någon pc kunnig i göteborg hjälpa henne jag klarar inte många dagar till :(

kommer flera PB i veckan :nod

I found you :P

Wazaaaaaaaaaaaaaa babe !!!! inte många dagar nu till vi ses , då snackar vi tjöööta:D

kram ;)

jaså du rotade fram den här gamla journalen :P :D

ja vi ses snart och det ska bli så fruktansvärt kul ;) !! är så glad att du kommit igång igen, så att du får nå ditt mål även om det blir lite senare. (många wubbisar nu du…..haha)

Nu kommer det bli två veckors hårdkörning för mig. lika bra när det finns chans =P

Here you are ;)

Time for you to fill us in girl about your plans 8) ;)

hehe….
    du vet ju redan vanessa.. men kan plita ner några ord för de som är intresserade :)

hm….många tankar! men glada=) har nu slitit rätt hårt på gymet sen i våras, och har nog gått upp 8-9 kg sen jag dietade i maj. Inte svårt kan jag säga, bara massa mat och lite kladdkakor på det så är det rätt snabbt ordnat. Förhoppningsvis är det några gram muskler pålagt där också =P

om man tränar på ett gym som jag blir man biten vare sig man vill eller inte, goa människor med rätta blickar i ögonen, vilja och målmedvetenhet! Jag har nog inte sett någon som fuskat med passen särskilt mycket på exhale (eller jo, Istvan är lite lurig ibland =P)

Länge låg tankarna på att göra en bf-tävling….varför? varför tävla? varför inte?
    har kommit fram till att jag måste ha ett mål, och en utmaning, jag blir för uttråkad med att inte ha utmaningar, inget ska vara enkelt. Men bf är inte riktigt min grej, i såfall athletic då jag gillar tävlingsmomenten då man får röra på sig och fajtas på riktigt.

Jag har scenskräck, jag har usel koordination (nåja), jag är liten (?) och kommer antagligen aldrig vinna en bb-tävling om jag inte ställer upp alldeles ensam :D
    jag är en chokladtjej, och är ”tvungen” att låta bli den ett tag, och jag har två barn som ska må fint också! Men jag tror jag kommer fixa det. Vi får se, den som lever får se!

Har börjat skärpa maten och ska köpa till kosttillskott i form av aminosyror, kre-alkanyn och glutamin, men annars har jag bara ätit vanlig mat och proteinpulver och skött vilan bra.

Vi får se vad som finns kvar om några månader…..om det finns något =) I dagsläget ligger vikten på 75 kg, och det är ett antal kilo som ska väck.
    Har bestämt mig för att målet är NOGP i maj, byggning. Om jag kommer dit eller inte återstår att se….lååång tid kvar och mycket kan hända, men det är min vilja iallafall.
    ja så är det 😮

kram till alla gamla trogna här på forumet :wazzup:

Skoj Paula!! Många som kommer hålla tummarna för dig!
    Och träningen går bra hoppas jag?

Hejsan!!
    Kul att du skriver igen, tycker jag du kan fortsätta med så man får följa dina framsteg!! :| :D Jag tror på att du når ditt mål, med lite diciplin angående chokladen bara… ;) Haha!
    Ha det toppen!!
    Kramar

Johannes-S wrote:
    Skoj Paula!! Många som kommer hålla tummarna för dig!
    Och träningen går bra hoppas jag?

tack 😮

ja det går fint….tror jag:D tror att jag börjar få bra kläm på utförande, fortfarande massor att lära så klart, jag är som en svamp dock :D finns många duktiga att fråga om det står still =)
    mest basövningar, ofta tungt, blir lite efter dagsformen =) kanske 3, 4, 5 dagar i veckan ibland. Blir mycket gym för pengarna =)
    hur går det för dig? sofia? vi kanske kan ses för ett pass när ni kommer ner?

mariia wrote:
    Hejsan!!
    Kul att du skriver igen, tycker jag du kan fortsätta med så man får följa dina framsteg!! :| :D Jag tror på att du når ditt mål, med lite diciplin angående chokladen bara… Haha!
    Ha det toppen!!
    Kramar

hahaha…hmmjoo…..har lite trix i bakfickan:P :D
    lycka till på tentan!! kram

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.