Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulas journal – träning o tjöt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 juli, 2006 at 09:55 #950449Anonym anvandareMember
godmorgon heting
nej, inga promenader nu för tiden, jag ska gå och vara tjock ett tag ; )
jag har legat i min solstol i vardagsrummet, och bara fullkomligt njutit av solen som strålat in, med en stor kaffe. Fy fasen, vilken start! helt underbart.
Det enda som stör mig är dom jäkla råttorna som grannkatterna släpat till mitt fönster…va f—n……måste ringa fastighetskötaren, jag vill inte ta i dom:/hävv ö najs däj ; )
idag jobbar jag sista dagen, sen är det SEMESTER!!:yahoo:16 juli, 2006 at 10:00 #950450Anonym anvandareMemberPaula wrote:godmorgon hetingnej, inga promenader nu för tiden, jag ska gå och vara tjock ett tag ; )
jag har legat i min solstol i vardagsrummet, och bara fullkomligt njutit av solen som strålat in, med en stor kaffe. Fy fasen, vilken start! helt underbart.
Det enda som stör mig är dom jäkla råttorna som grannkatterna släpat till mitt fönster…va f—n……måste ringa fastighetskötaren, jag vill inte ta i dom:/hävv ö najs däj ; )
idag jobbar jag sista dagen, sen är det SEMESTER!!:yahoo:Vara tjock have you gon mad!!!!! känner mig duktig nu , hoppas jag slipper balkongen när jag kommer till dig, hihihi
Semester? vad betyder det najs att vara ledig vad ska du gör besides träna?
16 juli, 2006 at 10:02 #950451Anonym anvandareMemberFin bild tjejen!
Lycka till med din träning nu :emo-thumb
16 juli, 2006 at 10:41 #950452Anonym anvandareMembervärry najz läggs! :emo-thumb
16 juli, 2006 at 10:52 #950453Anonym anvandareMemberKul med en tråd, och nytt nick har du och allt
Njut och träna på!
16 juli, 2006 at 13:33 #950454Anonym anvandareMemberkommer bli bra det här, bara å köra på… tungt!!!
ses på gymmet16 juli, 2006 at 15:40 #950455Anonym anvandareMemberTjena byggarn
Ser bra ut det här :emo-thumb. Får höras om ett pass i veckan. Hoppas du haft en bra helg. Kram!
16 juli, 2006 at 19:30 #950456Anonym anvandareMemberAlltså, jag vet inte vad jag ska svara er allihop som skrivit här redan, jag säger bara att ni är för goa
(angående benen är dom egentligen bara fulla med chokladspäck men tack som bara den ändå)
ja idag är min första semesterdag och det är så jäkla skönt. Har just inget planerat första veckan, hoppas på att solen kommer skina hela veckan så jag kan njuta av västkustens klippor.
Sen blir det två veckor fullt röj och besök till diverse lekställen och badplatser. Vet inte idag hur träningen kommer se ut då eller om jag helt enkelt passar på att vila och bara gotta mig med barnen.:lazy: känner jag mig själv rätt kommer jag fingra på hantlarna här hemma ändåSitter och tar en kaffe här nu….funderade på träning…men jag är trött idag och jag behöver måla lite. Dessutom blir det träning hela veckan:P
Missmini hehe ; ) jag tar gärna ett pass i veckan! messa när du kan, kan alla dagar utom onsdag!
Mia grym avatar16 juli, 2006 at 20:53 #950457Anonym anvandareMemberJa skönt att du älskar mig hahahah
Nä fan va skönt med semester fan . Träna och äta gott
16 juli, 2006 at 21:29 #950458Anonym anvandareMemberFUNDERINGAR
Fått höra i veckan att jag bör bättra på mina armar och även min rygg.
Sitter och tänker på hur veckan ska se ut.har egentligen inte kört efter något speciellt schema, och jag har prioriterat baksidaaxlar rätt mycket det sista, och det behöver jag också fortsätta med.
blir inte klok på hur jag ska träna smartast just nu.veckan som kommer blir:
måndag – armar eller axlar
tisdag?
onsdag – rygg
torsdag?
fredag?
lördag?
söndag?16 juli, 2006 at 22:06 #950459Anonym anvandareMemberDet där schemat blev man ju inte klok på, hehe.. bara frågetecken
Släng upp lite bilder på överkroppen vettja :emo-thumb
16 juli, 2006 at 22:15 #950460Anonym anvandareMemberfår man skylla på att kameran är kass jag har ju inget att visa direkt ju
lär väl bli avslöjad ändå till sist när kamerorna blixtrar hett på brännbollen.ja, det är fan bara frågetecken just nu! ibland flyter det bara på…men när man börjar få lite kommentarer om vad som händer på en börjar man kanske tänka för mycket.. Jag kör nog på ett tag på känn, så kommer det ett vettigt schema lite senare.
16 juli, 2006 at 22:26 #950461Anonym anvandareMemberGo paula, go!
/en stekt discopojke
16 juli, 2006 at 22:31 #950462Anonym anvandareMemberPaula wrote:får man skylla på att kameran är kass jag har ju inget att visa direkt ju
lär väl bli avslöjad ändå till sist när kamerorna blixtrar hett på brännbollen.ja, det är fan bara frågetecken just nu! ibland flyter det bara på…men när man börjar få lite kommentarer om vad som händer på en börjar man kanske tänka för mycket.. Jag kör nog på ett tag på känn, så kommer det ett vettigt schema lite senare.
haha, jag som tagit ett ”break” från dieten, måste nu börja sköta mig igen så man inte ser för ”fläbbig” ut på brännbollen (om jag nu kommer dit) :p
Ett tips om det är någon muskelgrupp du vill prioritera, kör den två gånger i veckan (eller var fjärde dag) och byt ut endel övningar pass 2, dvs kör inte exakt samma övningar och repsantal båda passen.
16 juli, 2006 at 22:58 #950463Anonym anvandareMemberLinn: tack för tipset, jag kommer göra så den här veckan nu, och känna om det blir bättre, mina armar känns helt obefintliga ibland: Å andra sidan har jag inte kört bara armar speciellt förrän i förra veckan, vi får se om de svarar nu!
ja, nu måste det fixa sig med skjutsen alltså och inget dietande när det är buffe på Deep
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.