Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulas journal – träning o tjöt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 oktober, 2006 at 21:41 #950719Anonym anvandareMember
Fu*k yeah.
Kör hårt.. jag kommer hålla handen hela vägen
26 oktober, 2006 at 21:48 #950720Anonym anvandareMembersäg till när du får kramp bara, jag kommer nog hålla hårt
tack samir :friends:27 oktober, 2006 at 13:46 #950721Anonym anvandareMemberfår du med mig mer till gymmet för att träna så skall vi nog kunna hjälpa varandra. så vi får väl höras.
visst kommer det att finnas muskler kvar efter en diet.27 oktober, 2006 at 15:35 #950722Anonym anvandareMemberemiladrian wrote:får du med mig mer till gymmet för att träna så skall vi nog kunna hjälpa varandra. så vi får väl höras.
visst kommer det att finnas muskler kvar efter en diet.Ja visst har hon bra anlag for att bli bra
28 oktober, 2006 at 00:12 #950723Anonym anvandareMemberemiladrian wrote:får du med mig mer till gymmet för att träna så skall vi nog kunna hjälpa varandra. så vi får väl höras.
visst kommer det att finnas muskler kvar efter en diet.är där ofta, så det är bara att slänga sig dit när du är i stan :emo-thumb
ja, får väl hoppas det finns nån gnutta muskler kvar sen..annars är det väl bara att jobba vidare28 oktober, 2006 at 00:15 #950724Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ja visst har hon bra anlag for att bli braäh!!
:friends: äntligen äntligen är du hemma snart
28 oktober, 2006 at 00:30 #950725Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Stort Lycka Till med din satsning Paula!
Det klarar du galant! Vi ses på ff? Och bakom/på scen på NOGP!Kram Frida
Ps. jag är mäkta impad av er tjejjer (killar med för den delen) som är föräldrar och tävlingssatsar! Jag har fullt sjå med att få ihop jobb, diet, träning mej själv, två katter och en valp & Palle :emo-thumb
Respect till er morsor (&farsor) [/b]
haha
Palle är värst kan jag tänka ja, helt ärligt så går livet i ett! men jag har alltid varit sån och det är svårt att förändra sig, det måste hända saker hela tiden, tusen grejer i luften…antar att jag är en rastlös typ
barnen är rätt stora nu, min son hinner knappt hem förrän han är hos grannpojken eller på gården och spelar boll, och min dotter kan gå med till gymet i ”värsta” fall, hon är så obekymrad och glad så det har gått bra.du, tack för dina ord:o
jag hoppas och kämpar för att vi ses bakom scen, i vilket fall som helst ses vi på ff! kanske vill du ta ett pass dan efter tävling, om inte magarna är för fulla med allt gott förstås…
såg i er journal, imponerande, att ni klarat det här samtidigt båda två, bra kämpat! stort lycka till själv :friends:28 oktober, 2006 at 08:35 #950726Anonym anvandareMemberkul med nya mål!!
förstår precis vad du menar med att man måste ha utmaningar för att inte bli uttråkad!!! därför jag inte kunnat låta bli att tävla konstant i två år känns det som…
du ska givetvis köra den gren du själv tycker,anserjag! om det av en eller annan anledning inte blir byggning i maj kan du ju fortsätta diet till sm i af i september!
jag som kört en del af kan garantera dig att alla är lika nojjiga för det där med chins,dips o hinderbana första gången. men det är inte så konstigt att man itne känner sig tillräckligt bra i chins o dips när man är off-season. de flesta har ju trots allt 10 kg att tappa o det är en sanslös skillnad att göra chins på 50 kg än på 60…. bara att tappa ynka 2 kg på slutet gör flera reps!dessutom måste man ju inte spöa anna bergli under sin första tävling för att få betyget ”godkänt”.
jag tycker att de flesta har så grymt stora krav på sig inför sin första tävling. man är ju trots allt där för att prova o lära….man KAN inte va bäst på allt första gången!!
det är en väsentlig skillnad att göra styrkemoment inför både publik och domare uppe på en scen, än att göra det på gymet , även om man har en polare som leker domare bakom en…
man måste helt enkelt få känna på det hela med tävling (färg, form, vätska, salt, mentalt förberedande, bäst när det gäller, styrketoppning, tävlingskänsla, vinnarkänsla osv osv) det är inte lite som ska klaffa det!jag har ju just tävlat för nionde gången o lär mig mer o mer för varje gång tycker jag….det är ju det som är det roliga!!!
utmaning….sa du ju själv!KÖR SÅ DET RYKER O LYCKA TILL
29 oktober, 2006 at 15:51 #950727Anonym anvandareMemberhur går det med träningen babe?
29 oktober, 2006 at 18:11 #950728Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:kul med nya mål!!
förstår precis vad du menar med att man måste ha utmaningar för att inte bli uttråkad!!! därför jag inte kunnat låta bli att tävla konstant i två år känns det som…
du ska givetvis köra den gren du själv tycker,anserjag! om det av en eller annan anledning inte blir byggning i maj kan du ju fortsätta diet till sm i af i september!
jag som kört en del af kan garantera dig att alla är lika nojjiga för det där med chins,dips o hinderbana första gången. men det är inte så konstigt att man itne känner sig tillräckligt bra i chins o dips när man är off-season. de flesta har ju trots allt 10 kg att tappa o det är en sanslös skillnad att göra chins på 50 kg än på 60..bara att tappa ynka 2 kg på slutet gör flera reps!dessutom måste man ju inte spöa anna bergli under sin första tävling för att få betyget ”godkänt”.
jag tycker att de flesta har så grymt stora krav på sig inför sin första tävling. man är ju trots allt där för att prova o lära….man KAN inte va bäst på allt första gången!!
det är en väsentlig skillnad att göra styrkemoment inför både publik och domare uppe på en scen, än att göra det på gymet , även om man har en polare som leker domare bakom en…
man måste helt enkelt få känna på det hela med tävling (färg, form, vätska, salt, mentalt förberedande, bäst när det gäller, styrketoppning, tävlingskänsla, vinnarkänsla osv osv) det är inte lite som ska klaffa det!jag har ju just tävlat för nionde gången o lär mig mer o mer för varje gång tycker jag….det är ju det som är det roliga!!!
utmaning….sa du ju själv!KÖR SÅ DET RYKER O LYCKA TILL
tusen tack för alla ord mia, skönt att få stöd! imponerande att du har psyke att tävla så ofta, ställa om och vara bäst när det gäller.
känner igen det där med höga krav på sig själv….jag älskar såna grejer som hinderbanor och tävlingar, svårt att ta förluster där haft tankar på athletic, men kan erkänna att jag är usel på chins och dips för tillfället, får känna efter lite när jag tappat i vikt igen.
jag är så ung så jag har lång tid på mig …
lovar att göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker
hoppas du kommer ner på ff nu!29 oktober, 2006 at 18:11 #950729Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:hur går det med träningen babe?åt helvete idag :p
29 oktober, 2006 at 18:54 #950730Anonym anvandareMemberPaula wrote:åt helvete idag :p:nono:
du har visst kört cardio
29 oktober, 2006 at 20:47 #950731Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote::nono:du har visst kört cardio
visst fasen
jag glömde av det…tur jag har dig :pop:29 oktober, 2006 at 21:46 #950732Anonym anvandareMemberPaula wrote:visst fasen
jag glömde av det…tur jag har dig :pop:I know , how could you manage a day without me
30 oktober, 2006 at 09:25 #950733Anonym anvandareMemberPaula wrote:hehe….
du vet ju redan vanessa.. men kan plita ner några ord för de som är intresseradehm….många tankar! men glada=) har nu slitit rätt hårt på gymet sen i våras, och har nog gått upp 8-9 kg sen jag dietade i maj. Inte svårt kan jag säga, bara massa mat och lite kladdkakor på det så är det rätt snabbt ordnat. Förhoppningsvis är det några gram muskler pålagt där också
om man tränar på ett gym som jag blir man biten vare sig man vill eller inte, goa människor med rätta blickar i ögonen, vilja och målmedvetenhet! Jag har nog inte sett någon som fuskat med passen särskilt mycket på exhale (eller jo, Istvan är lite lurig ibland )
Länge låg tankarna på att göra en bf-tävling….varför? varför tävla? varför inte?
har kommit fram till att jag måste ha ett mål, och en utmaning, jag blir för uttråkad med att inte ha utmaningar, inget ska vara enkelt. Men bf är inte riktigt min grej, i såfall athletic då jag gillar tävlingsmomenten då man får röra på sig och fajtas på riktigt.Jag har scenskräck, jag har usel koordination (nåja), jag är liten (?) och kommer antagligen aldrig vinna en bb-tävling om jag inte ställer upp alldeles ensam
jag är en chokladtjej, och är ”tvungen” att låta bli den ett tag, och jag har två barn som ska må fint också! Men jag tror jag kommer fixa det. Vi får se, den som lever får se!Har börjat skärpa maten och ska köpa till kosttillskott i form av aminosyror, kre-alkanyn och glutamin, men annars har jag bara ätit vanlig mat och proteinpulver och skött vilan bra.
Vi får se vad som finns kvar om några månader…..om det finns något I dagsläget ligger vikten på 75 kg, och det är ett antal kilo som ska väck.
Har bestämt mig för att målet är NOGP i maj, byggning. Om jag kommer dit eller inte återstår att se….lååång tid kvar och mycket kan hända, men det är min vilja iallafall.
ja så är det 😮kram till alla gamla trogna här på forumet
Yeahh!!! :buttrock: Lycka till Paula!! :friends:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.