Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulas journal – träning o tjöt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 oktober, 2006 at 09:31 #950734Anonym anvandareMemberettan wrote:Yeahh!!! :buttrock: Lycka till Paula!!
Tack Ida
jag hoppas inte jag blir helt ensam bara30 oktober, 2006 at 11:32 #950735Anonym anvandareMemberHej babe;)
Vad ska du träna idag?
30 oktober, 2006 at 23:19 #950736Anonym anvandareMemberdu e la rolig …. kommer inte skriva in mina pass ju
jag har kört bröst och biceps idag, ett äkta grabb-pass
blir så sent på gymet ibland, men det är lite mysigt med några halv-nattsuddare som är där och plågar sig själva en stund.
Alltid någon att prata med, och alltid lika jäkla roligt att se de som är på deff och har tävling på gång, formen förändras för varje vecka och det bjuds på poseringar när man minst anar. :bb: lilla mia81 har kämpat något helt otroligt och jag har aldrig sett någon byta skepnad så bestämt och fort nån gång, sambo christian har skaffat sig sitt livs form han också! mickegbg har dragit fram sina rutor och det ska bli väldigt intressant att se honom på lucia.
Hade även en nordisk mästare som tagit igen sig lite och dragit upp sig tio kg på en vecka. :pop: hehenär jag sen efter passet går ner till hemköp och köper min tonfisk, mina bananer och min kycklingfilé känner jag mig……bara bra……
imorgon blir det ett fett rygg-pass med MAMMA!! : )31 oktober, 2006 at 08:57 #950737Anonym anvandareMemberTackar!!
31 oktober, 2006 at 09:13 #950738Anonym anvandareMemberja nu e det slutspurt å de sista veckorna blir joooobbiga men det fixar sig.. å sen e det dig jag ska piska på hehe:D /kram Mia
31 oktober, 2006 at 09:25 #950739Anonym anvandareMemberMen va kul gumman . Ja du träffar många byggare på exhale gym. NM mästare åt säker kebab rulle flera gånger om dagen :pop:
Mia81 ja hon imponerar verkligen måste jag säga. Visste dock inte att christian skulle tävla. Jösses vilket par
Miss you vi måste träffas snart annars dör jag:frust:
MÅLA NU [/b]
31 oktober, 2006 at 16:32 #950740Anonym anvandareMemberhur gick passet med mamma?
31 oktober, 2006 at 18:01 #950741Anonym anvandareMemberChristian, ingen orsak, kolla i spegeln
Mia, kommer behöva ditt stöd, här har du en med temperament :frust:
kram….!Vanessa träningen med mamma gick kanon, hon har verkligen tagit sig i kragen och hennes form har förändrats över sommaren, vi körde rygg, lite problem, hon har problem med ischiasnerven och jag vet inte vilka övningar hon inte borde köra…..men jag är nöjd med passet.
Remember when we used to look how sun sets far away?
And how you said: ”this is never over”
I believed your every word and I guess you did too
But now you´re saying : ”hey, let´s think this over”You take my hand and pull me next to you, so close to you
I have a feeling you don´t have the words
I found one for you, kiss your cheak, say bye, and walk away
Don´t look back cause I am cryingI remember little things, you hardly ever do
Tell me why,
I don´t know why it´s over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed meYou let my hand go, and you fake a smile for me
I have a feeling you don´t know what to do
I look deep in your eyes, hesitate a while…
Why are you crying?Tallulah, It´s easier to live alone than fear the time it´s over
Tallulah, find the words and talk to me ,oh, Tallulah,
This could be… heavenI see you walking hand in hand with long-haired drummer of the band
In love with her so it seems, he´s dancing with my beauty queen
Don´t even dare to say you hi, still swallowing the goodbye
But I know the feelings still alive, still aliveI lost my patience once, so do you punish me now
I´ll always love you, no matter what you do
I´ll win you back for me if you give me a chance
But there is one thing you must understandTallulah, It´s easier to live alone than fear the time its´s over
[/b]
Tallulah, find the words and talk to me ,oh, Tallulah,
This could be…en av världens vackraste låtar…[/b]
31 oktober, 2006 at 18:18 #950742Anonym anvandareMemberLyssna inte på så sorgliga låtar vännen.
31 oktober, 2006 at 18:27 #950743Anonym anvandareMember………you know me…….för det mesta i drömmarnas horisont….
31 oktober, 2006 at 18:42 #950744Anonym anvandareMemberKul att bli omnämd! Du ska få en burk tonfisk som avtalat…
Kom ihåg att inte gå ut FÖR hårt nu första veckan! Allt blir lättare när rutinen kickar in. Lovar att du kommer få tid till fakirfasoner senare hehe.
C ya/ mr M
1 november, 2006 at 00:56 #950745Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Kul att bli omnämd! Du ska få en burk tonfisk som avtalat…Kom ihåg att inte gå ut FÖR hårt nu första veckan! Allt blir lättare när rutinen kickar in. Lovar att du kommer få tid till fakirfasoner senare hehe.
C ya/ mr M
hehe…ingen risk, mr gustavsson fick mig att äta glass idag redan ska skylla på honom om dieten går åt helskotta.
nej..jag har nog den grymma karaktären i stort nu.. Ska förbereda mig lite mentalt för självplågeri senare
du, inte Eldorado bara, minns du :pop: kämpa på sista nu
5 november, 2006 at 12:27 #950746Anonym anvandareMemberHur går det baby ?
5 november, 2006 at 20:04 #950747Anonym anvandareMember:emo-thumb fint tror jag
nä men det är svårt att säga så här precis i början av diet, jag har ingen aning om hur min kropp kommer reagera..har tappat nåt kilo sen nån vecka tillbaka, och det känns skönt att jag inte kommer bli större iaf.
är jättetrött, efter ett gott benpass och en hel del kardio idag
5 november, 2006 at 20:20 #950748Anonym anvandareMemberPaula wrote::emo-thumb fint tror jagnä men det är svårt att säga så här precis i början av diet, jag har ingen aning om hur min kropp kommer reagera..har tappat nåt kilo sen nån vecka tillbaka, och det känns skönt att jag inte kommer bli större iaf.
är jättetrött, efter ett gott benpass och en hel del kardio idag
Grymt att du sköter dig Paula. In time du kommer se dina resultat:dance:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.