Paulas journal – träning o tjöt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulas journal – träning o tjöt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 330 total)
  • Author
    Xavier wrote:
    Go paula, go!

/en stekt discopojke

xavier! :) :)
    hur går det med allt? semester?
    varför är du stekt? har du solat nåt så oförståndigt nu 8)

Paula wrote:
    (angående benen är dom egentligen bara fulla med chokladspäck men tack som bara den ändå)

Inte vara så blygsam nu Paula… ;) De ser bra ut. Du har mer hamstrings än mig ser det ut som :emo-thumb

haha ;) oh no
    står just och putsar lite på tavlan, har börjat med lite mindre saker på den nu, så det börjar forma sig sakta…….hoppas på att den är klar till nästa helg! beror på vädret ;)

Paula wrote:
    haha ;) oh no
    står just och putsar lite på tavlan, har börjat med lite mindre saker på den nu, så det börjar forma sig sakta…….hoppas på att den är klar till nästa helg! beror på vädret ;)

Av det jag sett hittills så ser det ju väldigt bra ut (återigen, tavlan alltså, inte motivet… ;)) så det blir spännande att se hur den blir.

Hoppas du fortsätter på samma bana och målar muskler. När du gjort nog med tavlor till en utställning lovar jag att komma och se. :emo-thumb

jag förstår att du menar tavlan… men jag väljer ju inte vilka motiv som helst heller… ;)
    jag ska få ihop till ungefär 20 tavlor tror jag innan det är dags, så det kommer att ta sin tid.

och fler bilder kommer behövas…….:)

Jag känner mig verkligen hedrad att du valde mig som motiv 😮

Fler bilder säger du..? :P :|

Paula wrote:
    xavier! :)
    hur går det med allt? semester?
    varför är du stekt? har du solat nåt så oförståndigt nu 8)

Semester? Njae, men jag utnyttjar kvällar och helger väl. Funderar på resa till hongkong i september istället.

Jag har definitivt solat oförståndigt nu, det gör jag varje sommar. Men no pain no gain eller hur ;) Grillat är godast, i dubbel bemärkelse :ph34r:

Sluta sola vid havet och get your ass back home 👿 :|

Xavier wrote:
    Semester? Njae, men jag utnyttjar kvällar och helger väl. Funderar på resa till hongkong i september istället.

Jag har definitivt solat oförståndigt nu, det gör jag varje sommar. Men no pain no gain eller hur ;) Grillat är godast, i dubbel bemärkelse :

no pain no gain is the shit ;) grillat är så sjukt gott, funderar på att köpa mig en grill till balkongen ändå, vi får inte grilla, men vafasen :ph34r: ingen har väl dött av lite grilldoft:P
    jaså hongkong? trevligt. Bara semestra, och handla kostym?

Paula wrote:
    no pain no gain is the shit ;) grillat är så sjukt gott, funderar på att köpa mig en grill till balkongen ändå, vi får inte grilla, men vafasen ingen har väl dött av lite grilldoft
    jaså hongkong? trevligt. Bara semestra, och handla kostym?

Har grillat 3 dar i rad, och det blir bara godare och godare för varje gång :)

Jag åker till hongkong för att filma en naturfilm om hongkongianerna och deras levnadssätt, ute i det vilda, så att säga. Nej men semester och kostym är en rätt schysst beskrivning :nod Måste passa på när man känner folk som kan låta en bo gratis…

Har det blivit nått stekande för din egen del?

idag blev det axlar och biceps[/b]

Igår när jag fick reda på att det hänt en bilolycka i Mölnlycke blev jag panikslagen. Jag visste att mina barn skulle åka den vägen med sin pappa. Gissa om jag var beredd på att mitt liv var kraschat i ett par minuter, innan jag fick tag på mitt ex. Det var inte så. Men….

precis innan jag skulle gå till träningen idag fick jag ett mail ifrån min sons fotbollsklubb, att en av pojkarna som omkom i olyckan vid Mölnlycke igår var en lagkamrat till min son. Nio år. Det går nog inte att beskriva i ord hur föräldrarna mår idag. Det är en sommardag och Gothia cups första dag. Sååå sorgligt:( :( Så nu ska vi se vad vi i klubben kan göra för att hedra honom

Trots detta blev det ett ganska bra pass, men ledsamt och gjort med ett väldigt tungt hjärta.
    Inget särskilt hände väl, men nu är jag i allafall uppe i 60 kg på axelpressen och gör väl en 5-6 st där. Idag hade jag kört 2 set med 50 kg innan på 8 reps så jag var lite trött.

Xavier wrote:
    Har grillat 3 dar i rad, och det blir bara godare och godare för varje gång :)

Jag åker till hongkong för att filma en naturfilm om hongkongianerna och deras levnadssätt, ute i det vilda, så att säga. Nej men semester och kostym är en rätt schysst beskrivning :nod Måste passa på när man känner folk som kan låta en bo gratis…

Har det blivit nått stekande för din egen del?

ja, det blev tre underbara timmar ute vid havet idag. Alldeles lagom, har väl bränt mig ytterst lite, precis på bröstet kan man väl säga, annars ser det gyllenbrunt ut8)
    Fan va skönt att resa, jag längtar till att få resa igen. Var i Peking för 1½ år sen och handlade, men det var ju bara sketna marknader vi såg. Drömmer om en RIKTIG resa nu…med strand och sol och bara mat. Kanske kanske. Nån gång =)

tack för du-vet-vad, blir glad =)

Hejhej!

Nej vad sorgligt… Måste vara det svåraste att ta sig igenom som förälder, eller för vem som.

Fina vikter där du!!
    Ha det gott!

E Ska bli mucklig! wrote:
    Hejhej!

Nej vad sorgligt… Måste vara det svåraste att ta sig igenom som förälder, eller för vem som.

Fina vikter där du!!
    Ha det gott!

Tack E….ja det är det värsta som kan hända helt enkelt. Man får ta vara på livet och dess fina stunder.

kämpa på du med, jag läste din journal, men har inget skrivit där än. Du kommer till dom vikterna en dag du med, det är närmre än vad du tror. Mycket mat :emo-thumb

Nä men e det sant sy va sorgligt :(

Men du rockar ändå babe[/b]

Kör på nu så kommer du att resultaten kommer;)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.