Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulas journal – träning o tjöt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 juli, 2006 at 12:38 #950479Anonym anvandareMember
When you are sad,
I will dry your tears.
When you are scared,
I will comfort your fears.
When you are worried,
I will give you hope.
When you are confused,
I will help you cope.
And when you are lost,
And can’t see the light.
I shall be your beacon
Shining ever so bright
This is my oath.
I pledge till the end.
Why you may ask?
Because your my friend.😮
18 juli, 2006 at 14:53 #950480Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:When you are sad,
I will dry your tears.
When you are scared,
I will comfort your fears.
When you are worried,
I will give you hope.
When you are confused,
I will help you cope.
And when you are lost,
And can’t see the light.
I shall be your beacon
Shining ever so bright
This is my oath.
I pledge till the end.
Why you may ask?
Because your my friend.😮
18 juli, 2006 at 18:34 #950481Anonym anvandareMemberInne och kollar lite….
Grymt imponerad av dig (och alla andra) som klarar att hålla igång träningen med två barn!
18 juli, 2006 at 18:41 #950482Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Inne och kollar lite….Grymt imponerad av dig (och alla andra) som klarar att hålla igång träningen med två barn!
tack:o
har kollat lite hos dig med:| det är inget att tveka på, var kör du nu?18 juli, 2006 at 18:48 #950483Anonym anvandareMemberPaula wrote:tack:o
har kollat lite hos dig med:| det är inget att tveka på, var kör du nu?Just nu kör jag på Karl Johans gym och Friskvård i Majorna, 5 min hemifrån. Trivs jättebra där. Kanonbra gym som jag kommer fortsätta träna på men det finns inte så många seriösa tränande där. Visserligen är det lite inriktat åt byggning, eller nått, inte massa mespass och elände, vi har tunga hantlar och allt men ändå…. Känns som man ibland behöver köra någonstans där folk inte undrar vad man pysslar med när man poserar framför spegeln! Ett eller ett par pass i veckan bland lite större pojkar och flickor skulle nog vara skoj. Men jag vet inte om jag vågar…skulle känna mig liten, fet och bortkommen 😮
18 juli, 2006 at 18:55 #950484Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Just nu kör jag på Karl Johans gym och Friskvård i Majorna, 5 min hemifrån. Trivs jättebra där. Kanonbra gym som jag kommer fortsätta träna på men det finns inte så många seriösa tränande där. Visserligen är det lite inriktat åt byggning, eller nått, inte massa mespass och elände, vi har tunga hantlar och allt men ändå…. Känns som man ibland behöver köra någonstans där folk inte undrar vad man pysslar med när man poserar framför spegeln! Ett eller ett par pass i veckan bland lite större pojkar och flickor skulle nog vara skoj. Men jag vet inte om jag vågar…skulle känna mig liten, fet och bortkommen 😮Äh , så jävla farligt e inte Exhale, alla e såklart välkomna o träna där, bara man sköter sig :emo-thumb
18 juli, 2006 at 18:56 #950485Anonym anvandareMemberidag blev det BEN[/b]
ja….
lite utfall
raketen (tror jag den kallas)
benspark
hams
vaderjag var tamej fan helt död sen, det var kort och intensivt. Struntade i raka marklyft. Gick på darrande babysteps hem….:lazy:
nu är jag hungrig och sugen på att gå ut och äta nånstans i solen…..vi får se vad som blir, om det blir
18 juli, 2006 at 19:01 #950486Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Just nu kör jag på Karl Johans gym och Friskvård i Majorna, 5 min hemifrån. Trivs jättebra där. Kanonbra gym som jag kommer fortsätta träna på men det finns inte så många seriösa tränande där. Visserligen är det lite inriktat åt byggning, eller nått, inte massa mespass och elände, vi har tunga hantlar och allt men ändå…. Känns som man ibland behöver köra någonstans där folk inte undrar vad man pysslar med när man poserar framför spegeln! Ett eller ett par pass i veckan bland lite större pojkar och flickor skulle nog vara skoj. Men jag vet inte om jag vågar…skulle känna mig liten, fet och bortkommen 😮neeeej va fasen du ska ju tävla o allt, vad har du att förlora ?
jag förstår känslan. Jag är inte så stor, du är större än jag:o
men vi kan ta ett pass ihop om du vill? bara att pma isåfall18 juli, 2006 at 19:05 #950487Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Äh , så jävla farligt e inte Exhale, alla e såklart välkomna o träna där, bara man sköter sig :emo-thumbVad betyder sköta sig i era ögon? Paula tror du jag passar in
18 juli, 2006 at 19:06 #950488Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Äh , så jävla farligt e inte Exhale, alla e såklart välkomna o träna där, bara man sköter sig :emo-thumbva händer om man inte sköter sig
18 juli, 2006 at 19:16 #950489Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Vad betyder sköta sig i era ögon? Paula tror du jag passar indu kommer åka ut direkt
18 juli, 2006 at 19:40 #950490Anonym anvandareMemberPaula wrote:du kommer åka ut direktJapp ÖGONABÖJ! .. . …
18 juli, 2006 at 22:03 #950491Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Japp ÖGONABÖJ! .. . …👿 vad säger ni :nono: oh you can’t handle this chica huh
19 juli, 2006 at 16:15 #950492Anonym anvandareMemberJag kommer sköta mig då
19 juli, 2006 at 17:47 #950493Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Just nu kör jag på Karl Johans gym och Friskvård i Majorna, 5 min hemifrån. Trivs jättebra där. Kanonbra gym som jag kommer fortsätta träna på men det finns inte så många seriösa tränande där. Visserligen är det lite inriktat åt byggning, eller nått, inte massa mespass och elände, vi har tunga hantlar och allt men ändå…. Känns som man ibland behöver köra någonstans där folk inte undrar vad man pysslar med när man poserar framför spegeln! Ett eller ett par pass i veckan bland lite större pojkar och flickor skulle nog vara skoj. Men jag vet inte om jag vågar…skulle känna mig liten, fet och bortkommen 😮Finns allt några fler som tränar seriöst o poserar framför speglarna på karl johans gym
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.