Paulas journal – träning o tjöt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulas journal – träning o tjöt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 330 total)
  • Author

When you are sad,
    I will dry your tears.
    When you are scared,
    I will comfort your fears.
    When you are worried,
    I will give you hope.
    When you are confused,
    I will help you cope.
    And when you are lost,
    And can’t see the light.
    I shall be your beacon
    Shining ever so bright
    This is my oath.
    I pledge till the end.
    Why you may ask?
    Because your my friend.

😮

Vanessa Frykman wrote:
    When you are sad,
    I will dry your tears.
    When you are scared,
    I will comfort your fears.
    When you are worried,
    I will give you hope.
    When you are confused,
    I will help you cope.
    And when you are lost,
    And can’t see the light.
    I shall be your beacon
    Shining ever so bright
    This is my oath.
    I pledge till the end.
    Why you may ask?
    Because your my friend.

😮 :) ;) ;)

Inne och kollar lite….:|

Grymt imponerad av dig (och alla andra) som klarar att hålla igång träningen med två barn!

CamillaJ wrote:
    Inne och kollar lite….:|

Grymt imponerad av dig (och alla andra) som klarar att hålla igång träningen med två barn!

tack:o
    har kollat lite hos dig med:| det är inget att tveka på, var kör du nu?

Paula wrote:
    tack:o
    har kollat lite hos dig med:| det är inget att tveka på, var kör du nu?

Just nu kör jag på Karl Johans gym och Friskvård i Majorna, 5 min hemifrån. Trivs jättebra där. Kanonbra gym som jag kommer fortsätta träna på men det finns inte så många seriösa tränande där. Visserligen är det lite inriktat åt byggning, eller nått, inte massa mespass och elände, vi har tunga hantlar och allt men ändå…. Känns som man ibland behöver köra någonstans där folk inte undrar vad man pysslar med när man poserar framför spegeln! Ett eller ett par pass i veckan bland lite större pojkar och flickor skulle nog vara skoj. Men jag vet inte om jag vågar…skulle känna mig liten, fet och bortkommen 😮

CamillaJ wrote:
    Just nu kör jag på Karl Johans gym och Friskvård i Majorna, 5 min hemifrån. Trivs jättebra där. Kanonbra gym som jag kommer fortsätta träna på men det finns inte så många seriösa tränande där. Visserligen är det lite inriktat åt byggning, eller nått, inte massa mespass och elände, vi har tunga hantlar och allt men ändå…. Känns som man ibland behöver köra någonstans där folk inte undrar vad man pysslar med när man poserar framför spegeln! Ett eller ett par pass i veckan bland lite större pojkar och flickor skulle nog vara skoj. Men jag vet inte om jag vågar…skulle känna mig liten, fet och bortkommen 😮

Äh , så jävla farligt e inte Exhale, alla e såklart välkomna o träna där, bara man sköter sig :emo-thumb

idag blev det BEN[/b]
    ja….
    lite utfall
    raketen (tror jag den kallas)
    benspark
    hams
    vader

jag var tamej fan helt död sen, det var kort och intensivt. Struntade i raka marklyft. Gick på darrande babysteps hem….:lazy:

nu är jag hungrig och sugen på att gå ut och äta nånstans i solen…..vi får se vad som blir, om det blir :)

CamillaJ wrote:

:D neeeej va fasen du ska ju tävla o allt, vad har du att förlora ?
    jag förstår känslan. Jag är inte så stor, du är större än jag:o
    men vi kan ta ett pass ihop om du vill? bara att pma isåfall

Daniel Gustavsson wrote:
    Äh , så jävla farligt e inte Exhale, alla e såklart välkomna o träna där, bara man sköter sig :emo-thumb

Vad betyder sköta sig i era ögon? Paula tror du jag passar in ;) :|

Daniel Gustavsson wrote:

va händer om man inte sköter sig :P

Vanessa Frykman wrote:
    Vad betyder sköta sig i era ögon? Paula tror du jag passar in ;) :|

du kommer åka ut direkt

Paula wrote:
    du kommer åka ut direkt

Japp ÖGONABÖJ! .. . …

Daniel Gustavsson wrote:
    Japp ÖGONABÖJ! .. . …

👿 vad säger ni :nono: oh you can’t handle this chica huh :)

Jag kommer sköta mig då :) :|

CamillaJ wrote:

Finns allt några fler som tränar seriöst o poserar framför speglarna på karl johans gym

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.