Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulas journal – träning o tjöt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 juli, 2006 at 18:48 #950494Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Finns allt några fler som tränar seriöst o poserar framför speglarna på karl johans gym
Jo, det är sant! Men inte så många, det är väl kanske 5-6 st eller nåt? Fast någon som tränar posering har jag nog inte träffat på när jag har varit nere och kört. Det är klart, gör alla som jag och bara tränar när gymmet är tomt är det ju inte så konstigt :p Men jag känner mig lite som ett UFO när jag tränar posering…för att inte tala om de gånger man tar in kameran på gymmet!
Kör du där? Du har liksom lite annan färg på din avatar än i verkligheten….eller?
19 juli, 2006 at 18:57 #950495Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Jo, det är sant! Men inte så många, det är väl kanske 5-6 st eller nåt? Fast någon som tränar posering har jag nog inte träffat på när jag har varit nere och kört. Det är klart, gör alla som jag och bara tränar när gymmet är tomt är det ju inte så konstigt :p Men jag känner mig lite som ett UFO när jag tränar posering…för att inte tala om de gånger man tar in kameran på gymmet!Kör du där? Du har liksom lite annan färg på din avatar än i verkligheten….eller?
Både jag och min tjej kör där.
19 juli, 2006 at 20:55 #950496Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Både jag och min tjej kör där.Ahh, OK!
Sorry Paula, ska inte kladda mer här!
19 juli, 2006 at 21:40 #950497Anonym anvandareMemberÄh Camilla No probs Paula är en cool brud Men glöm inte hon är min brud:nono:
I belive i can fly ………
19 juli, 2006 at 21:43 #950498Anonym anvandareMemberFrida-Mari wrote:
Fy så hemskt. Det är när man läser sådant här som man verkligen uppskattar det man har och alla man har runt omkring sig. Kan tänka mej att det känns än starkare om man har barn…Min mamma, pappa och lillebror är på Gothia. Sommarens äventyr :up:
Sjukt starka axelpressar!!!!
Hej Frida.
Ja, det är så fruktansvärt sorgligt. Hans lillebror omkom också. Idag blev det en tyst minut för en liten lagkamrat på en fotbollsmatch i allafall.Idag var min son maskot, han fick vara med A-laget både innan och efter match och även sitta i båset under matchen, det var helt underbart att se honom få vara med på uppvärmning med sina idoler och att dom var så goa med honom…..det hade tagit hårt på a-lagsspelarna att en liten klubbkamrat gått förlorad och dom tog extra hand om min lille pajk. Så jag har stått och fotat och fotat idag och varit så lycklig ändå för hans skull, mitt i bedrövelsen.
Gothia är kanon för barnen! vilka minnen!
Annars har det varit vilodag för mig idag och jag har varit hungrig som en varg hela dan efter benpasset igår, jag har nog ätit för tre personer idag :whistle:[/b]från och med nu blir det inte ben på ett tag! behöver verkligen jobba med annat!
Camilla du är så välkommen att kladda vetdu, här finns det alltid plats:)19 juli, 2006 at 21:55 #950499Anonym anvandareMemberJa nu Kommer jag igång fan här ser du hur jag o Paula kan äta dock är vi på hotel rummet . ja ni vet resten ……..Fan gifflarna tog slut …Paula kasta ut mig
Fortsättning följer nästa helg i göteborg:P
19 juli, 2006 at 22:58 #950500Anonym anvandareMemberegentligen hade jag tänkt lägga den bilden i tråden ”vem är du lik”
men det behöver jag inte nu
hälsningar fröken gremlin
19 juli, 2006 at 23:16 #950501Anonym anvandareMemberTack tjejen!
Ja, semester har man inte så ofta så jag hade gjort som du, ätit allt jag ville ha och bara vilat mig inför hösten! många pb:n lär det bli om du vågar släppa dig fri ett tag!!
ja, jag kämpar väl på i min lilla takt här det blir som det blir nån 48cm biceps vet jag inte förstås
hoppas din resa verkligen blir kanon,,,,herregud så skönt. Fast i dagsläget klagar jag inte, veckan som gått än så länge har varit fantastisk här vid västkusten. Hoppas på en tur imorgon igen!
ha det så hörs vi20 juli, 2006 at 21:09 #950502Anonym anvandareMemberRygg[/b]
ja, det blev rygg med en grym träningskompis, han lär mig mycket och pressar det sista ur mig.
latsdrag
rodd
enarmsrodd i maskin *vet inte namn* känns som man klättrar uppåt typ
marklyft
trapz 2 st, övningar. (hade ju bestämt mig för att inte köra det, men det fick jag ett bestämt nej till…)undrar hur jag mår imorgon
SÅÅÅ nu sitter jag och käkar stans två största grova mackor med keso o kycklingfilé och funderar på om jag orkar mig ner till avenyn *trött*
21 juli, 2006 at 11:22 #950503Anonym anvandareMemberJa bäst att du målar massor idag :rtfm:
Blir det träning idag? Är så trött vill göra nått. Tack o lov vi kommer ner nästa helg. :yahoo:
Partners in crime
yo ok dags att jobba också annars får jag spanking later:P
21 juli, 2006 at 12:07 #950504Anonym anvandareMemberJajamen, kaffet är kokt och penslarna framme. Blev faktiskt glad att det var kasst väder idag. Lite regn hade inte skadat, det är så kvavt så det är inte klokt.
lite mör i ryggen idag bara, men träning blir det nog
ja nu får vi jobba vanessa, kör hårt min vän! snart ses vi igen och det ska bli otroligt kul :friends: du och dina upptåg…..
den här håller jag på med idag…..21 juli, 2006 at 13:24 #950505Anonym anvandareMember😮 Lisa tack! fast den kommer bli mkt bättre när den är klar…som en kropp, man bygger på…mer djup, skuggor och sen pricken över iet på något sätt
jag har målat fler kallor och liljor men har ingen kvar …jag är mycket stolt över att tjejen som ska ha den har beställt den ifrån mig. Måste se till att bli klar bara, jäkla dator ; ) nä, skärpning basta, så jag slipper skippa träningen..alexander…….hm….ska se om jag kan rota fram en bild från någonstans från nån fest……eller inte *s*
vi målade med spritpenna i hela köket så där vid tolvsnåret, väldigt trevliga bilder:ph34r:
osäker på om du vill att jag ska måla i ditt kök sen8)21 juli, 2006 at 13:31 #950506Anonym anvandareMemberPaula är grym bra på att måla, Beställningar på tavlor kan ni göra Via mig Leverans tid på tavlorna är rundt 3-6 Veckor just nu pga av alla beställningar som hon har fått:P
Ni kan ringa till 1-800- Paulapaintigs just for you
21 juli, 2006 at 13:52 #950507Anonym anvandareMemberhaha! vet inte om jag vågat anlita vanessa som min manager, maffiosa
ääh…jag har det ganska lugnt faktiskt, jag jobbar för fullt på med att starta upp för min egna utställning med kroppar, och människor…lekande barn är underbart att måla också…jag älskar skagen måleriet, de gamla, vardagliga, och jordnära målningarna. Men just nu fokuserar jag på människans vackra kropp, vältränad som kraftig.
alexander :ph34r:
21 juli, 2006 at 15:02 #950508Anonym anvandareMemberDamn vad fin tavla. Skoj att du tränar tungt! Bara att tuta på
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.