Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulas journal – träning o tjöt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 juli, 2006 at 15:43 #950509Anonym anvandareMemberPaula wrote:Jajamen, kaffet är kokt och penslarna framme. Blev faktiskt glad att det var kasst väder idag. Lite regn hade inte skadat, det är så kvavt så det är inte klokt.
Vad duktig du är på att måla Paula!! Känns lite skönt att höra att det inte är bra väder i gbg idag heller. Kändes som att jag lämnade gbg för att åka hemhem till Timrå precis när det blev kanonväder i gbg förra helgen. Så typiskt!! Ha det bra!!
21 juli, 2006 at 16:08 #950510Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Damn vad fin tavla. Skoj att du tränar tungt! Bara att tuta påtack
ja….idag är jag seg som jag vet inte vad…en liter kaffe och jag är fortfarande trött…dags att vakna till och byta inställning inom en halvtimme i allafall! see you in gym21 juli, 2006 at 16:12 #950511Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Vad duktig du är på att måla Paula!! Känns lite skönt att höra att det inte är bra väder i gbg idag heller. Kändes som att jag lämnade gbg för att åka hemhem till Timrå precis när det blev kanonväder i gbg förra helgen. Så typiskt!! Ha det bra!!tack emelie, en gör så gott en kan …. om det räcker till återstår att se:o
synd du åkte förra helgen, veckan här har varit helt underbar ju! jaså, vad har fört dig till göteborg då? chalmers antar jag21 juli, 2006 at 19:31 #950512Anonym anvandareMemberAxlar och lite biceps[/b]
var hyfsat trött i kroppen idag efter ryggpasset igår, men det gick fint ändå
rätt tungt, kanske 6-7 övningar, långt axelpass idag…skööööönt
att jag ska dricka lite baileys idag, och att jag nyss hörde av en god vän, och att jag ska gå en sväng ner på stan gör inte dagen sämre. :happy:21 juli, 2006 at 19:31 #950513Anonym anvandareMemberJag är en bra manager förfan tar endast 90% av kakan
22 juli, 2006 at 02:31 #950514Anonym anvandareMemberja, vad säga, här var inte många vakna.. och jag som är sällskapssjuk:(
var ute en sväng på stan med lite andra gymmisar, ganska nyktert som det brukar bli….några cider kanske:)hungrig som ett djur, drog i mig en 200-grammare från Sibylla på vägen hem och det kändes som en oblat. Typ.
hade ju inte tänkt träna imorgon men vad gör man, det blir ben ändå. Nån nytta får ju hamburgaren ju göra, mätt blev jag inte.
puss o kram
22 juli, 2006 at 02:51 #950515Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jag är en bra manager förfan tar endast 90% av kakanok. om du lovar att du inte ringer och väcker mig imorgon bitti ska vi prata om saken.
22 juli, 2006 at 09:13 #950516Anonym anvandareMemberHaha sedär ja Syns inte på gymmet i helgen, jag ligger hemma sjuk Hoppas du hade skoj ute, inte fel att komma ut och träffa lite folk ibland! Nästa anhalt blir brännbollen??
22 juli, 2006 at 11:04 #950517Anonym anvandareMemberCagiva wrote:Haha sedär ja Syns inte på gymmet i helgen, jag ligger hemma sjuk Hoppas du hade skoj ute, inte fel att komma ut och träffa lite folk ibland! Nästa anhalt blir brännbollen??jag hörde du var sjuk…uscha=( tur du har missmini som sliter för två då och tar hand om en ”stackars sjuk man”
nää..*hrm* jag tog mig ut det är inte så ofta nu för tiden och det behövs mentalt ibland.
Krya på dig nu då! vi spelar väl i samma lag misstänker jag, vi måste ha friska gubbar i laget22 juli, 2006 at 11:21 #950518Anonym anvandareMemberHalloj baby
Härligt att du hade kul. Jag känner mig riktig tjock idag samlar på mig vätska och vet inte varför men jag skiter i den. Ska köra på som vanligt;)
Fan göteborg behöver en tjej som jag en snäll, mullig liten italienare , mohahhahahaha
Jag har sovit 12 timmar inatt så skönt att det har vänt sig alltså.Jag ska se med Mr D om jag kan ta tåget ner på torsdag längtar efter dig så mkt , hihihi nä men fan vanni behöver en break!
Puss från en snäll babe
P.S
Farfar har köpt en båt så vi ska ut och segla22 juli, 2006 at 11:45 #950519Anonym anvandareMemberjag hörde på dig att du var liten och alldeles för snäll idag, det betyder att du behöver komma hit och skratta mycket !!
22 juli, 2006 at 18:52 #950520Anonym anvandareMemberBen[/b]
ja, inte mycket att säga, träningen är gjord.
var på 👿 👿 👿 humör innan jag gick, känns bättre nu
:lazy:22 juli, 2006 at 19:03 #950521Anonym anvandareMemberPaula wrote:Ben[/b]
ja, inte mycket att säga, träningen är gjord.
var på 👿 humör innan jag gick, känns bättre nu
:lazy:Har också varit på lite kass humör men träning igår och idag har räddat mig, tummen upp för det… ger även mig själv en STOR :up: för lägenheten är nu ren och fin,, hur ser det ut hos dig?
Ha det bra och kör på!!
22 juli, 2006 at 19:19 #950522Anonym anvandareMemberhej jojje
ja träningen gör otroligt mycket….brukar samla ihop den mesta skiten jag går och tänker på och få ut det i övningarna. Idag gick det inte till hundra…jag har kvar lite känner jag ändå. Nackdelen med att ha en konstnärssjäl är att man funderar väldigt mycket, djupt, kanske i onödanmåste jag svara på frågan
ärligt…..I hate cleaning. Jag är en katastrof när jag är själv, prioriterar inte det direkt då….brukar bli söndagar så det är fint på måndagen iaf. Men folk känner sig som hemma iallafall, alltid nåt
ha det gott själv!22 juli, 2006 at 19:21 #950523Anonym anvandareMemberSes i gbg om en vecka …Ska svälta mig nu i en vecka så att jag kan battla sönder dig under buffén
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.