Paulas journal – träning o tjöt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulas journal – träning o tjöt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 330 total)
  • Author
    Sam jr wrote:
    Ses i gbg om en vecka …Ska svälta mig nu i en vecka så att jag kan battla sönder dig under buffén

hahaha……..;) ok, lets eat

fan va skoj…….du kommer inte på fredagen redan eller? träning isåfall =) antar att du åker upp lördag…ses snart!

Paula wrote:
    hahaha……..;) ok, lets eat

fan va skoj…….du kommer inte på fredagen redan eller? träning isåfall =) antar att du åker upp lördag…ses snart!

Japp åker upp på lördagen…orka fixa med sovplats och sånt.
    Förresten har du varit på skara än eller.

Jag har en sak du ska försöka slå annars. Satte dagens bästa resultat på ”släggan” när vi var där …slänger upp bilder imorgon från semestern :D

Ha det gött nu ska jag ut och supa skallen av andra

Sam jr wrote:
    Japp åker upp på lördagen…orka fixa med sovplats och sånt.
    Förresten har du varit på skara än eller.

Jag har en sak du ska försöka slå annars. Satte dagens bästa resultat på ”släggan” när vi var där …slänger upp bilder imorgon från semestern :D

Ha det gött nu ska jag ut och supa skallen av andra

haha….du är la för go….:D

blir skara nästnästa vecka. Skojar du, ska slå dig i släggan då =) får ta det innan jag hoppat mig trött i vattenlandet ;)
    ha det så kul ikväll =)

veckan som gått:[/b]
    måndag: axlar, lite armar
    tisdag : ben
    onsdag Vila
    torsdag : rygg
    fredag : baksidaaxlar, lite biceps
    lördag : ben
    söndag VILA
    så här mycket kan jag vanligtvis inte träna, men jag har ju haft semester :|
    idag skall jag egentligen träna med missmini, bröst var det tänkt…men känner mig faktiskt bra sliten i överkroppen fortfarande. Vet inte om hon tar kål på mig om jag backar..man får inte backa. Fast hon ser ju så himla snäll ut ändå :)

nu kommer jag inte ha möjlighet till gymet på ett par veckor, det blir hantlarna hemma vid tid. Undantaget fredagen när järnbrudarna träffas på Exhale för en träningsdejt, få hoppas några får mersmak och byter gym ;)
    kanske flyttar till gbg 8)

idag tyckte jag faktiskt min mage kändes lite hårdare…(inte en dag försent) men vikten är nästan konstant hela tiden….det måste ju betyda att något kanske flyttat sig några millimeter ändå….till nån muskel nånstans ……kanske???!!?? eller så är det bara inbillning………hur svårt kan det vara att skaffa sig ett måttband……..suck, I will =)

Inte hinna till gymmet? Då får du fasiken gå upp tidigare och dra o träna :nono:

Komigen nu ska det byggas och nu är det bara 5 dagar kvar till vannipanni kommer tebax in i din värld på riktig :P Vi har massor att snacka om :)

Längtar till på fredag kommer träffa många och kameran är Laddad :P

ja det ska bli roligt att byta recept, kärring-gagga och knyppla…..;)

i alla fall, from augusti kan jag gå upp och träna tidigt, så det kan nog lösa sig :) 4 dagar i veckan iaf. Barnen får i alla fall inte ta något ”lidande” mina veckor, det är det viktigaste.

Jag har så ont så ont, till och med i natt har det värkt i rygg och axlar, efter sadist-passen i veckan. Tränade rygg i torsdags, och bakaxlar fredag, det var för tätt tror jag allt! :| det känns nästan som inflammation, så det fick bli ipren i morse
    Ska jag vara tvungen att vila idag också *grr*, suck
    får se hur det känns emot kvällning :)

idag ska jag baka bullar, maaaaasssa bullar. Undrar om jag inte ska testa en variant med bake-pro i

Kul att du tränar hårt i alla fall, smällar man får ta :)

Kan man förresten få dagen att gå lite snabbare på nått sätt? Har enbart på mig badbyxor idag (ja, och en t-shirt då) eftersom jag efter jobbet tänkte ta ett eftermiddagsdopp i vikhög i löddeköpinge. Hittat en liten pärla där ute som jag ändå kör förbi varje dag på E6:an och tänkte göra slag i saken.

åå, va härligt, klart du ska hoppa i !! varje litet ögonblick som är härligt är ju så stort ändå ;) du vet aldrig när du kan bada där igen :) fast var är solen??
    hade helst velat ha lite sol och åka ut och bada….tänkte ta fram den lilla cykeln och lära min dotter att cykla idag, får se vad hon har för mening om det hela eller om det blir bad ändå:)

Paula wrote:
    åå, va härligt, klart du ska hoppa i !! varje litet ögonblick som är härligt är ju så stort ändå du vet aldrig när du kan bada där igen fast var är solen??
    hade helst velat ha lite sol och åka ut och bada….tänkte ta fram den lilla cykeln och lära min dotter att cykla idag, får se vad hon har för mening om det hela eller om det blir bad ändå:)

enligt smhi skulle det väl spricka upp senare idag. får väl hoppas att de har rätt :(

lycka till med cyklandet annars, har du stöd till cykeln eller kommer du springa bakom? :)

bort med stöden, hon är fem =) jag får springa och jag har laddat med plåster och glass :)

Paula wrote:
    bort med stöden, hon är fem =) jag får springa och jag har laddat med plåster och glass :)

Hehe, se det som ett cardiopass :D

Bedrövlig natt…….varmt! har blivit väckt hela natten, och senast vid sex, sen gav jag upp. Med min vanligtvis ganska korta stubin så blir det ju inte bättre :( jaja, bara att bita ihop och köra…känns att jag inte tränat på tre dar, så det måste få bli ikväll!!

snart ska vi till staden som gud glömde som pappa alltid sa, (vi fick alltid ducka och blunda när vi åkte igenom, på väg till mormor och morfar när vi var små, jag o brorsan) så det blir picknick o titta på när djuren matas 8)

Jobbigt att inte få sova ordentligt; I know the feeling, har sovit för lite tre senaste nätterna nu, så huvudvärken kommer som ett brev på posten….

Känner också, som du att jag måste träna idag, jag har inte kört ett ordentligt löppass nu på flera veckor, huuuuh :( *gruvar*

Ha så kul idag och hälsa kossorna, och fåren;)

Paula wrote:
    tack emelie, en gör så gott en kan … om det räcker till återstår att se
    synd du åkte förra helgen, veckan här har varit helt underbar ju! jaså, vad har fört dig till göteborg då? chalmers antar jag ;)

Vad menar du med att om det räcker till?! Klart det gör!! :) Säljer du mycket tavlor? Är det vad du lever på eller är det en sidohobby?

Här i Timrå har det varit relativt bra väder de senaste dagarna. Har lagt på mig lite bränna iaf!! :)

Japp, det var skolan som drog mig till Gbg. Glad är jag för det för jag stormtrivs verkligen. :D Kul att vara hemhemma och hälsa på men kommer nog inte flytta tillbaka i det första taget.

Vore roligt att ses för en promenad eller ett pass någon gång när jag är tillbaka i Gbg!!

Kram Emelie

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.