Paulas journal – träning o tjöt

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulas journal – träning o tjöt

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 330 total)
  • Author
    Milia wrote:
    Jobbigt att inte få sova ordentligt; I know the feeling, har sovit för lite tre senaste nätterna nu, så huvudvärken kommer som ett brev på posten….

Känner också, som du att jag måste träna idag, jag har inte kört ett ordentligt löppass nu på flera veckor, huuuuh :( *gruvar*

Ha så kul idag och hälsa kossorna, och fåren;)

hallå milia
    ja fy fasen, vet inte vad jag gått på idag, vilja!!! trött trött
    men det har varit så jäkla skönt, förutom stanken från djurens diverse olika behov, annars kanon!! solat på alidebergsbadet och badat.
    har inte heller kört cardio på ett bra tag, det är ju bekvämt, men kläderna sitter inte riktigt lika bekvämt, vill börja deffa varje dag, men det går ju inte om jag ska upp i muskelmassa….håll ut håll ut:( :D

Emelie wrote:
    Vad menar du med att om det räcker till?! Klart det gör!! :) Säljer du mycket tavlor? Är det vad du lever på eller är det en sidohobby?

Här i Timrå har det varit relativt bra väder de senaste dagarna. Har lagt på mig lite bränna iaf!! :)

Japp, det var skolan som drog mig till Gbg. Glad är jag för det för jag stormtrivs verkligen. :D Kul att vara hemhemma och hälsa på men kommer nog inte flytta tillbaka i det första taget.

Vore roligt att ses för en promenad eller ett pass någon gång när jag är tillbaka i Gbg!!

Kram Emelie

hej emelie!
    jag jobbar i butik 75%, men har måleriet vid sidan, och det är väl det jag vill satsa på fullt ut sen, det kan funka och det kan bli katastrof, ingen aning. Jag har inte vågat ta steget riktigt än…..mycket att fixa och trixa med innan det kan bli verklighet…men mest handlar det väl om ordet ”våga”. Min närmsta har tjatat på mig i flera år att köra på det, har väl varit för lat i det avseendet antar jag.

verkar som många norrlänningar trivs i gbg har jag märkt, skoj! En av mina bästa vänner är ifrån sundsvall men har svårt att dra sig härifrån även om hon längtar hem till norrland. Och vi hade nog fyra tjejer i laget som var norrländskor, som inte kommit hem än =)

hör av dig när du är hemma, så kan vi titta på att köra nån gång ihop? alltid nyttigt att lära sig saker ifrån olika människor! ha det så trevligt hemma i norrland=)

2 days left my dear:P :) :ph34r:

ja, jag försökte mig på ett axel och armpass men det blev inget vidare idag, det knackade på dörren här hemma säkert 10 ggr, det skulle hämtas glass o sparkcyklar o grejer så till slut gav jag upp.

hann väl en 5-6 set blandade axlar, biceps = inget
    imorgon kan jag inte träna heller 👿 så det blir nästa gång fredag med tjejgänget som provtränar!

Paula wrote:
    ja, jag försökte mig på ett axel och armpass men det blev inget vidare idag, det knackade på dörren här hemma säkert 10 ggr, det skulle hämtas glass o sparkcyklar o grejer så till slut gav jag upp.

hann väl en 5-6 set blandade axlar, biceps = inget
    imorgon kan jag inte träna heller 👿 så det blir nästa gång fredag med tjejgänget som provtränar!

Dåm kommer du får köra extra tungt jag kommer köra biceps o triceps då :P

Vanessa Frykman wrote:
    2 days left my dear:P :

yeaaaaa…..längtar ;)

fast det påminner mig om något……

STÄDA [/b]:( :(

Paula wrote:
    yeaaaaa…..längtar ;)

fast det påminner mig om något……

STÄDA [/b]:( :(

eh jag kan hjälpa dig städa vi ska ändå laga mat på kvällen .

Picnic[/b]:P

Vanessa Frykman wrote:
    eh jag kan hjälpa dig städa vi ska ändå laga mat på kvällen .

Picnic[/b]:P

men ni måste ju kunna komma in i hallen först ;):)

okej, jag är rätt klen på att ta bilder, och det kommer nog dröja innan jag postar något med mitt ansikte med, det är inte de bästa av kvalité heller I know;)
    Här kommer iaf ett par stadiga ben och en rätt klen biceps
    såg dessutom att jag får tvätta av spegeln efter barnens kladd:)

kanske ångrar jag mig och då flyger bilderna direkt

Gillar verkligen dina ben!!! Bra!!!!

Vi är fler som diggar dina ben Paula!! :up:

jag har fått ny mobil :) Nokia 6280 gratis :ph34r:

SandraJ wrote:
    Gillar verkligen dina ben!!! Bra!!!!

:)
    tack tjejen, allt är dock relativt i denna värld =)

Johannes-S wrote:
    Vi är fler som diggar dina ben Paula!! :up:

;)

Vanessa Frykman wrote:
    jag har fått ny mobil :) Nokia 6280 gratis :ph34r:

jaså och med detta menar du :) vill du värva mig till eventuella gratissamtal nu eller ;)

KÖR FÖRSIKTIGT NU !! see you soon, och bullarna är i ugnen =)

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 330 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.