Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulas journal – träning o tjöt
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 juli, 2006 at 11:59 #950554Anonym anvandareMemberPaula wrote:jaså och med detta menar du vill du värva mig till eventuella gratissamtal nu eller
KÖR FÖRSIKTIGT NU !! see you soon, och bullarna är i ugnen
Jag tänkte flytta in hos dig hoppas det går bra ju .
28 juli, 2006 at 13:17 #950555Anonym anvandareMemberu drar vi babe just wait and see jag är på bra humör
28 juli, 2006 at 13:19 #950556Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:u drar vi babe just wait and see jag är på bra humörbra , inte en minut för seeeeeent
kör hårt men försiktigtförresten, det var en väldigt väldigt liten väska!! det är inte mycket kvar av dig snart iofs, din lilla deffare
åk nu!1 augusti, 2006 at 12:07 #950557Anonym anvandareMemberTisdag idag, och NU börjar man bli människa efter helgen………först ett arm-pass på fredagen och sen brännbollen, som fullkomligt tog musten ur en *s*
intervallträning mitt i allt Haft en jätterolig helg, med mycket skratt och mat……men nu får det vara bra ett tag! Nu är det mycket arbete hemma och jag har barnen, det är svårt att träna, får försöka göra det bästa utav det.var precis på väg till gymet för att köra armar, men min son kom in med getingstick så nu är det kört…så är det. Det får bli hemma träning så gott det går.
Imorgon blir det iallafall bröst och baksida axlar med träningskompis och det kommer bli ett bra pass
1 augusti, 2006 at 16:43 #950558Anonym anvandareMemberstolt att skriva in ett biceps och triceps pass, få övningar, ca tio set totalt, men det känns iaf…trots barn hemma och spring i dörren
alltid ger det väl nåt till ett par stackars armar som mina
1 augusti, 2006 at 16:47 #950559Anonym anvandareMemberCoolt att du har tränat idag Paula! Nu ska jag iväg och piska mina ben
jag är trött dock och svettas.
2 augusti, 2006 at 08:56 #950560Anonym anvandareMembertrevligt med om så en kort prat stund men trevlig sådan på efterfesten på Deep efter brännbollen.
Lycka nu till.2 augusti, 2006 at 09:19 #950561Anonym anvandareMembertack detsamma J.! det är alltid svårt att prata på ett stimmigt ställe…får tjata lite mer nästa gång!
lycka till du också nu :bb:2 augusti, 2006 at 20:31 #950562Anonym anvandareMemberBröst och bakaxlar
4 övningar bröst á 3 set exkl.uppvärmning
3 övningar bakaxlar á 2-3 setpå vägen till gymet kände jag att jag FORTFARANDE har träningsvärk i benen efter brännbollen :whistle:
sen sa min kära träningskompis att vi absolut inte skulle discobygga (läs prata) idag och att jag kommer hata honom imorgon. Sen var det iallafall jag som fick pika honom för att tjöta
istvan körde som vanligt skiten ur mig, jag är heeeelt slut, skulle kunna somna här och nu. BRA övningar och rätt utförande, är vad jag vill ha, och det blir det med en som kan mycket! Jag är liten o klen (eller hur var det nu…..rund o stor o go:| ) men jag har nog växt till mig lite granna, det fick jag höra idag….2 augusti, 2006 at 20:44 #950563Anonym anvandareMemberPaula wrote:Bröst och bakaxlar
4 övningar bröst á 3 set exkl.uppvärmning
3 övningar bakaxlar á 2-3 setpå vägen till gymet kände jag att jag FORTFARANDE har träningsvärk i benen efter brännbollen :whistle:
sen sa min kära träningskompis att vi absolut inte skulle discobygga (läs prata) idag och att jag kommer hata honom imorgon. Sen var det iallafall jag som fick pika honom för att tjöta
istvan körde som vanligt skiten ur mig, jag är heeeelt slut, skulle kunna somna här och nu. BRA övningar och rätt utförande, är vad jag vill ha, och det blir det med en som kan mycket! Jag är liten o klen (eller hur var det nu…..rund o stor o go:| ) men jag har nog växt till mig lite granna, det fick jag höra idag….Nice att ni körde tungt idag , hälsa istvan att jag vill se bra resultat när jag kommer ner
2 augusti, 2006 at 20:45 #950564Anonym anvandareMemberhehe….han är inne på sin andra deffdag och det sprutade svett idag
jag lovar att du kommer se resultat där2 augusti, 2006 at 20:47 #950565Anonym anvandareMemberVet inte hur du pallar å köra med Istvan (läs hitler), folk har ju dött för mindre.
men vill man få ut ALLT så e han grym… :up:2 augusti, 2006 at 20:58 #950566Anonym anvandareMemberlingan wrote:Vet inte hur du pallar å köra med Istvan (läs hitler), folk har ju dött för mindre.
men vill man få ut ALLT så e han grym… :up:Hitler:D ja det kan man nog kalla honom
2 augusti, 2006 at 21:05 #950567Anonym anvandareMember*folk har ju dött för mindre*
dock lovar jag att det är en av de bästa träningarna man kan få:buttrock:
2 augusti, 2006 at 21:11 #950568Anonym anvandareMemberPaula wrote:*folk har ju dött för mindre*dock lovar jag att det är en av de bästa träningarna man kan få:buttrock:
de som inte dödar härdar, heter det ju men ibland undrar jag:|
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.