Paulinas träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulinas träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 435 total)
  • Author

grattis till sm finalen, får ni ta å knäcka färjestad med :)

Bandet : 30 min promenad (6.7)
    10 min löpning (9.0) varav 3 intervaller på 1 minut vardera (15)
    jäkligt skönt att få springa ut! ska köra intervallpass mer, och öka
    intervallerna.

Axlar press i maskin
    50 kg x 6 + 2 st till med hjälp från jonas
    40 kg x 7 + 2
    40 kg x 7 + 2
    30 kg x 15

hantelpress framåtlut
    4 set, 9 kg x 12, körde slut på 4 kgs

hantelpress enarms bakaxel
    1 set 15 kg x 12
    3 set 12.5 kg x 15

stång, drag upp till bröstet

1 set 20 kg x 12
    3 set 10 kg x 25

hantlar, sidolyft, nästan raka armar
    3 set 4 kg x 12

bra jobbat, du är mäkta stark i axlarna:up:.

kör på hårt//Stolleman

oj fel fel fel =)

Stolleman wrote:
    bra jobbat, du är mäkta stark i axlarna:up:.

kör på hårt//Stolleman

tack stollis =) =) jag kände mig lite klen igår faktiskt, men det är väl så då …. Jag äter ju inte lika mycket nu heller=) sen var det en del flytande kolhydrater lördagkväll;)

micke: Det hjälper fan inte att man skrålar ”vi vill se frölunda” i rockbaren, lika patetiskt varje gång man får stryk =)
    taskigt att psyka salo på det sättet också;)

paulina73 wrote:
    tack stollis =) =) jag kände mig lite klen igår faktiskt, men det är väl så då …. Jag äter ju inte lika mycket nu heller=) sen var det en del flytande kolhydrater lördagkväll;)

micke: Det hjälper fan inte att man skrålar ”vi vill se frölunda” i rockbaren, lika patetiskt varje gång man får stryk =)
    taskigt att psyka salo på det sättet också;)

Pär Ledin är från Luleå och där är man lite grövre i munnen. Det som kanske lät som ”tjockis, nu är måttet snart rågat” och ”jag ska sänka honom” var väl egentligen bara uttryck för att han var glad att se sin gamle kompis Salo igen. Tjockis = Gamle vän. Nu är måttet snart rågat = helvete va snabb du är med plocken, jag är imponerad. Sen vet ju alla sedan gammalt att vi norrlänningar med ”jag ska sänka honom” alltid menar att vi ska dricka någon under bordet, så antagligen var det efterfesten han hade börjar planera där. ;)
    (Oroa dig inte angående min pluggning, jag har lyckats lösa 2tal sen 9 så lite rast är jag värd…)

Jacksatan wrote:
    Pär Ledin är från Luleå och där är man lite grövre i munnen. Det som kanske lät som ”tjockis, nu är måttet snart rågat” och ”jag ska sänka honom” var väl egentligen bara uttryck för att han var glad att se sin gamle kompis Salo igen. Tjockis = Gamle vän. Nu är måttet snart rågat = helvete va snabb du är med plocken, jag är imponerad. Sen vet ju alla sedan gammalt att vi norrlänningar med ”jag ska sänka honom” alltid menar att vi ska dricka någon under bordet, så antagligen var det efterfesten han hade börjar planera där. ;)
    (Oroa dig inte angående min pluggning, jag har lyckats lösa 2tal sen 9 så lite rast är jag värd…)

precis, det är så man ska kunna kalla sina gamla vänner, annars är de ju inga vänner:)
    2 tal! =) det var bra jobbat =)
    det var matte A va
    *s*

Blev en löprunda på 25 minuter….gick hyfsat, men för tungt ändå……men inget är gratis eller enkelt…det måste ha tagit iaf, för jag är helt skakig.
    hade inte funkat utan min spelare, tog mig upp i backarna på ren vilja och med hjälp av Eye of the beholder och Harvester of sorrow, där finns alltid kraft att hämta hur man än mår!

armhävningar 30, 20
    crunches 3 x 30

nedvarvning = panikstädning i minst två timmar =)

HA EN BRA DAG!!!:)

paulina73 wrote:
    nedvarvning = panikstädning i minst två timmar =)

HA EN BRA DAG!!!:)

HA HA låter som mig det där!!

Du vet att du retas med dina bullar i profilen :P :(

pucca wrote:
    HA HA låter som mig det där!!

hehe
    önskar man hade råd med en städerska ibland, så man kunde fortsätta lata sig vid datorn, det är vi värda tycker jag
    ;)

Vanessa Frykman wrote:
    Du vet att du retas med dina bullar i profilen :P :(

:D
    vanessa……….BARA ÄKTA SMÖR……mycket också……massa vanlijsocker och en väldig massa kärlek!!

jag bakar några till dig om du kommer på brännbollen i sommar =)

ja underbart städerska skulle man ha dom där räser städningspassen i panik händer ju varje vecka hos mig ser ut som krig jämt…

god damn vad du städar, bränner bra kanske? :)

ja du, salo e ju en tjockis precis som jack.s skriver haha.

Synd att det inte hjälper med hejaramsorna på rockbaren *s* men ni kommer igen i final 2, hoppas jag iaf, ni kan fan inte låta hållberg få ett guld i år…. :emo-thumb

jack.s: ska jag skicka ner en miniräknare, kulramen är omodern nuförtiden :)

paulina73 wrote:
    :D
    vanessa……….BARA ÄKTA SMÖR……mycket också……massa vanlijsocker och en väldig massa kärlek!!

jag bakar några till dig om du kommer på brännbollen i sommar =)

Har jag vägarna förbi så lovar jag att jag kommer , då vill jag ha massor av bullar

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 435 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.