Paulinas träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulinas träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 435 total)
  • Author

Hej Paulina

Ska du till NOGP?

mikael.H wrote:
    god damn vad du städar, bränner bra kanske? :)

ja du, salo e ju en tjockis precis som jack.s skriver haha.

Synd att det inte hjälper med hejaramsorna på rockbaren *s* men ni kommer igen i final 2, hoppas jag iaf, ni kan fan inte låta hållberg få ett guld i år…. :emo-thumb

jack.s: ska jag skicka ner en miniräknare, kulramen är omodern nuförtiden :)

sen när blev fingrarna out of date?
    Behöver typ ingen räknare, håller bara på med tråkiga härledningar utan siffror…

haha nedå fingrarna funkar alltid :)

ah okej, vad pluggar du egentligen, har du säkert skrivit någonstans men jag har lyckats missa det

Jacksatan wrote:
    sen när blev fingrarna out of date?
    Behöver typ ingen räknare, håller bara på med tråkiga härledningar utan siffror…

:)
    lös 14 nu =)

Vanessa Frykman wrote:
    Hej Paulina

Ska du till NOGP?

jag måste erkänna vanessa, att jag är hel kass på alla dessa tävlingar…var,när, hur är den??
    är det då du ska tävla? ska jag baka en påse bullar till dig så du kan äta upp dig direkt??!

paulina73 wrote:
    :)
    lös 14 nu =)

Du skulle ju hjälpa mig med den? Och så drar du och fikar istället. Är otroligt besviken på dig nu…

paulina73 wrote:
    jag måste erkänna vanessa, att jag är hel kass på alla dessa tävlingar…var,när, hur är den??
    är det då du ska tävla? ska jag baka en påse bullar till dig så du kan äta upp dig direkt??!

Ja du det är i västerås i slutet av maj , du får åka med Warrior:p Vore kul att träffa dig tjejen . tänker inte alls på dina bullar :|

Är du ensamstående mamma?

Jacksatan wrote:
    Du skulle ju hjälpa mig med den? Och så drar du och fikar istället. Är otroligt besviken på dig nu…

Lovar att hjälpa dig med dom svårare talen ;)

Vanessa Frykman wrote:
    Ja du det är i västerås i slutet av maj , du får åka med Warrior:p Vore kul att träffa dig tjejen . tänker inte alls på dina bullar :|

Är du ensamstående mamma?

haha….om jag åker lovar jag att du ska få:)
    (jo, jag är väl en av dom, lever med mottot att ensam är stark, vet dock inte om det alltid är sant ändå..)

paulina73 wrote:
    haha….om jag åker lovar jag att du ska få:)
    (jo, jag är väl en av dom, lever med mottot att ensam är stark, vet dock inte om det alltid är sant ändå..)

Jag har 3 barn och JAG vet att det är mkt jobb att hålla alla 3 nöjda men att du är själv är verkligen stark gjort. More power to you.:emo-thumb

löpning 25 min, högt tempo idag
    utfallssteg 3 x 30

i uppförsbacken I want out/Helloween, högt, så jag inte kunde höra att jag antagligen var på väg att dö =)

Vanessa : tack =) fast lite ”semester” har jag – varannan v.

paulina73 wrote:
    utfallssteg 3 x 30

i uppförsbacken I want out/Helloween, högt, så jag inte kunde höra att jag antagligen var på väg att dö =)

Nu börjar det likna nåt. ;)

Jacksatan wrote:
    Nu börjar det likna nåt. ;)

ja, det kan jag tro din slavdrivare =) =) =)
    håller ju inte att sitta vid datorn hela dan;)

paulina73 wrote:
    utfallssteg 3 x 30

Vanessa : tack =) fast lite ”semester” har jag – varannan v.

Vassego :nerd: Hur snabbt springer du när du kör högt Tempo?

Vanessa Frykman wrote:
    Vassego :nerd: Hur snabbt springer du när du kör högt Tempo?

ja herregud om jag det visste =) =)
    om du tänker på km/h ingen aning. Men det är inte dom lättaste stegen nu efter en vinter av bara styrka och inget löp, men det är så att jag hela tiden har ganska högt flås, ibland springer jag allt vad jag kan för att sen varva ner några sekunder. Jag kan bara jämföra med den försäsongsträning som är inom fotbollen, och försöker hålla det tempot som krävs för att få en bra kondition.
    förhoppningsvis blir det snart både snabbare och lättare =)

det är ju inte alltid favoriten att springa…men en sån här dag, när man får regndropparna i ansiktet njuter jag….=)

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 435 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.