Paulinas träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulinas träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 435 total)
  • Author

GLAD PÅSK

:) :D

har du köpt påskägg till dina barn

hahahaa
    tack tjejen!!

ja det har jag faktiskt – och jag fick givetvis hindra dom från att leta överallt idag, samma sak varje jäkla jul och påsk….dom tror inte på tomten och haren längre =)
    massa massa go choklad och massa såna dära söta små kycklingar i guldglittrande papper =):P , som jag f

n inte får röra :D

du har väl laddat för kärringar o gubbar också ;)

paulina73 wrote:
    hahahaa
    tack tjejen!!

ja det har jag faktiskt – och jag fick givetvis hindra dom från att leta överallt idag, samma sak varje jäkla jul och påsk….dom tror inte på tomten och haren längre =)
    massa massa go choklad och massa såna dära söta små kycklingar i guldglittrande papper , som jag f

n inte får röra :D

du har väl laddat för kärringar o gubbar också

Jag ska ladda idag, måste hinna handla och städa samt dieta och glöm inte att jag måste jobba också.

Mina barn om de får kan äta godis varje dag . Men det får dom inte. Jag kommer njuta av min ätardag på Lördag som vanligt vi ska på påskmiddag hos några kompisar och jag ska laga cannelonni:P

:nono: inga godis bitar till dig

Vanessa Frykman wrote:
    Jag ska ladda idag, måste hinna handla och städa samt dieta och glöm inte att jag måste jobba också.

Mina barn om de får kan äta godis varje dag . Men det får dom inte. Jag kommer njuta av min ätardag på Lördag som vanligt vi ska på påskmiddag hos några kompisar och jag ska laga cannelonni:P

:nono: inga godis bitar till dig

vem vill inte äta godis varje dag ;) cannelloni =) mums
    just nu vet jag inte om jag kan hålla mig till på lördag vad gäller chokladen, men annars har jag ingen matlust alls:/ det är inte likt mig.
    Hade behövt en Baileys idag 8)

paulina73 wrote:
    vem vill inte äta godis varje dag ;) cannelloni =) mums
    just nu vet jag inte om jag kan hålla mig till på lördag vad gäller chokladen, men annars har jag ingen matlust alls:/ det är inte likt mig.
    Hade behövt en Baileys idag 8)

Joo du klarar dig till lördag!! Jag känner mig i samma sits just nu… är inte sugen alls på ”nyttig” mat…tänker bara på godis och pizza och allt fett som finns typ. Fattar inte hur jag ska klara mig till lördag! :( Men det måste gå! Jag får väl kedja fast mig själv eller nåt…
    Glad Påsk iallafall! :)

mariia wrote:
    Joo du klarar dig till lördag!! Jag känner mig i samma sits just nu… är inte sugen alls på ”nyttig” mat…tänker bara på godis och pizza och allt fett som finns typ. Fattar inte hur jag ska klara mig till lördag! :( Men det måste gå! Jag får väl kedja fast mig själv eller nåt…
    Glad Påsk iallafall! :)

det värsta är att jag inte vill ha nånting :/ eller det bästa kanske =)
    klart det går, annars ringer du mig så kommer jag över med kedjor från Danica färjan och lås till kylskåpet =)
    glad påsk till dig med tjejen!

paulina73 wrote:
    det värsta är att jag inte vill ha nånting :/ eller det bästa kanske =)
    klart det går, annars ringer du mig så kommer jag över med kedjor från Danica färjan och lås till kylskåpet =)
    glad påsk till dig med tjejen!

Jaha va jobbigt att inte vara sugen på nåt då! Det har jag nog bara varit med om 2 ggr i hela mitt liv typ! hehe!
    Jaa lås låter bra det! ;)

träning hemma med hantlar
    lite gott o blandat-superset utan genomtänkt uppläggning

axelpress sittandes rak rygg
    2 set 3kg*25
    4set 10kg*9

bicepscurl
    4 set 3kg*25

axlar raka armar
    4set 3kg*15

vader
    3set med 10kgs hantlar x 40

axlar framåtlut
    4set 3kg*15

axlar nån slags enarmsrodd
    3set 10kg*15

crunches 30 st, sen fick jag kramp i solar plexus, då är det kört =(

armhävningar
    1*30
    1*26

kände inte riktigt för träning idag, var på kobra humör, men med en skiva som jag älskar otroligt mycket så gick det bra till slut (And justice for all – Metallica)
    så nu är det hockey som gäller :up:

Hello !

Hur mår du idag?

Nice pass du körde lätta vikter men många reps:emo-thumb

Vad ska ni göra idag?

Vanessa Frykman wrote:
    Hello !

Hur mår du idag?

Nice pass du körde lätta vikter men många reps:emo-thumb

Vad ska ni göra idag?

hej! =) tack för du frågar;)
    jag mår som jag förtjänar antagligen….(misery) har ätit chokladkycklingar:/ och nu även smet till tårtan som mamma ska få idag….hon fyller år idag… ska straffa mig med att springa milen idag bara för det ;) men det är iaf bättre än vad det brukar vara. (är inte mitt normala jag, jag brukar iofs vara lite knepig, men nu är det värre än vanligt)
    hoppas ni får en kanon dag med mycket godis och mat!!

kram kram

paulina73 wrote:
    hej! =) tack för du frågar;)
    jag mår som jag förtjänar antagligen….(misery) har ätit chokladkycklingar:/ och nu även smet till tårtan som mamma ska få idag….hon fyller år idag… ska straffa mig med att springa milen idag bara för det ;) men det är iaf bättre än vad det brukar vara. (är inte mitt normala jag, jag brukar iofs vara lite knepig, men nu är det värre än vanligt)
    hoppas ni får en kanon dag med mycket godis och mat!!

kram kram

Ah har ni det lika soligt som vi har det här i stockholm så är det skönt att dra ut och springa.

Ja jag har precis gjort klar köttfärs canneloni och nu hoppas jag att min man hittar Ricccota ost så jag kan göra med annan fyllning oxå. Godis är jag inte så sugen på ;) men jag kommer ladda med mat idag för imorgon är det tebax till diet mat.

Är du barnledig den här helgen?

Vanessa Frykman wrote:
    Ah har ni det lika soligt som vi har det här i stockholm så är det skönt att dra ut och springa.

Ja jag har precis gjort klar köttfärs canneloni och nu hoppas jag att min man hittar Ricccota ost så jag kan göra med annan fyllning oxå. Godis är jag inte så sugen på ;) men jag kommer ladda med mat idag för imorgon är det tebax till diet mat.

Är du barnledig den här helgen?

nej, ska fira med de små huliganerna. Det är skönt att ha dom på högtiderna. Det är ju dom som är mitt liv, och mina små hjältar, och det viktigaste som finns. Ibland drömmer man sig bort med annat och får dåligt samvete för att man är egoistisk. Det är tufft ibland, man vill ha plats för mer.
    jaja, nu har det varit djupt nog för idag =) nu ska jag till nära och kära och njuta av den stunden.
    ät lite italienskt för mig med, gud, vad gott…..själv blir det mammas gravlax, den är inte fel den heller:P
    take care
    ;)

Warrior wrote:
    Glad Påsk dig på Pauline! :)

Sköt om dig nu! Var inte för hård mot dig själv, du är duktig som det är redan! Såg att du gjorde över 30 armhävningar… det är riktigt imponerade!

Kramis

/Warrior

=)
    detsamma, hoppas du får det mysigt i helgen, vi ses kanske på gymet i veckan! abstinens för tillfället……
    kram på dig!

paulina73 wrote:
    nej, ska fira med de små huliganerna. Det är skönt att ha dom på högtiderna. Det är ju dom som är mitt liv, och mina små hjältar, och det viktigaste som finns. Ibland drömmer man sig bort med annat och får dåligt samvete för att man är egoistisk. Det är tufft ibland, man vill ha plats för mer.
    jaja, nu har det varit djupt nog för idag =) nu ska jag till nära och kära och njuta av den stunden.
    ät lite italienskt för mig med, gud, vad gott…..själv blir det mammas gravlax, den är inte fel den heller
    take care
    QUOTE]

Jag vet precis hur du kan känna dig, min bror kallar mina två grabbar ”the demilition crew” :D så du kan tänka dig vad de kan hitta på .

Ibland behöver man space och måste få tid för sig själv. Men när man väll har den tiden så saknar man sina barn

Lax är gott ju så njut av den. Nu blev jag sugen på sushi.

Mammas mat är alltid bäst eller hur!!!!

Kram på dej

Glad påsk på dig, min vän!

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 435 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.