Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 april, 2006 at 14:02 #1005502Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Glad påsk på dig, min vän!
detsamma!! hoppas påskkärringarna slapp proteinpulvret…
G P
15 april, 2006 at 14:09 #1005503Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:detsamma!! hoppas påskkärringarna slapp proteinpulvret…G P
Haha… inte då. Ena lilltjejen som plingade på hade helt klart släpande hamstrings och vaderna var inte bra heller, så jag sa åt henne att prioträna ben och höja proteinerna till 120g om dagen. Sen fick hon sniffa i sig en deciliter proteinpulvet genom näsan. Hon kommer nog växa på bra i vår!
15 april, 2006 at 14:11 #1005504Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Haha… inte då. Ena lilltjejen som plingade på hade helt klart släpande hamstrings och vaderna var inte bra heller, så jag sa åt henne att prioträna ben och höja proteinerna till 120g om dagen. Sen fick hon sniffa i sig en deciliter proteinpulvet genom näsan. Hon kommer nog växa på bra i vår!du är en bra pt
lite hård ibland bara15 april, 2006 at 14:12 #1005505Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:du är en bra pt
lite hård ibland baraDet handlar om att vara rak och ärlig från första början.
Ska sluta flamsa i din tråd nu. Ge fasen i chokladen ikväll iaf. Kram på dig!15 april, 2006 at 22:42 #1005506Anonym anvandareMemberBlev en löprunda ändå, ca 5 km
trodde inte jag skulle orka prestera så mycket efter min choklad förmiddag, men det gick faktiskt bra! Sprang på hyfsat och gjorde 4 x 30 utfall i spåret…
sen blev det lite armhävningar, idag slog jag nog pb, har börjat räkna på riktigt och bestämt mig för att öka för skojs skull=) 50 inom 3 veckor iaf!
så det blev 40 första gången och 20 andra, då var jag lite darrig efter de första..
känts lite motigt denna veckan med träningen, men känner att det känns lättare att kämpa på tack vare människor som betyder mycket för mig.i öronen idag, mycket styrka där
still loving you – S.A
Iwant out – Helloween
the quiet place, touch of red, episode 666 – flames
blood on my hand – dmx
hur fasen har jag överlevt träningen utan musik i öronen?!! vad mycket det gör!efter träning var det iallafall skönt att vara inställd på att låta bli mammas o pappas BERGSKEDJOR av godis, choklad…..tårta….det är inte klokt……! Hade jag inte sprungit idag hade jag gått loss fullständigt:/ men blev lite peppad, 3 pers har sagt till mig igår och idag att jag tappat i vikt
hoppas påskafton varit bra för er alla!
17 april, 2006 at 10:07 #1005507Anonym anvandareMemberDAMN WOMAN du är stark 50 armhävningar på tå !!!!! WOW
Själv klarar jag typ 25-30 bror på inget i närheten av dig . Jävlar girl!!!
17 april, 2006 at 12:42 #1005508Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:DAMN WOMAN du är stark 50 armhävningar på tå !!!!! WOWSjälv klarar jag typ 25-30 bror på inget i närheten av dig . Jävlar girl!!!
inte 50 än
fast jag har ett nytt mål nu
60hoppas du mår bättre nu!!
17 april, 2006 at 13:32 #1005509Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:inte 50 än
fast jag har ett nytt mål nu
60hoppas du mår bättre nu!!
hur många är ditt rekord?
17 april, 2006 at 13:39 #1005510Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:hur många är ditt rekord?nä…det är väl 40, jag har inte räknat innan…men blev bara en kul grej att börja med nu för att ha NÅGOT småkul mål iaf, även om det är ganska meningslöst egentligen
är jäkligt glad att jag överlevde gårdagen hemma utan att riva ner hela lägenheten för att jag såg dessa chokladharar och ägg överallt. TOG INTE EN ENDA!! Vet inte vad som hänt men nåt bra har de sista dagarna fört med sig:nerd:17 april, 2006 at 13:50 #1005511Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:nä…det är väl 40, jag har inte räknat innan…men blev bara en kul grej att börja med nu för att ha NÅGOT småkul mål iaf, även om det är ganska meningslöst egentligen
är jäkligt glad att jag överlevde gårdagen hemma utan att riva ner hela lägenheten för att jag såg dessa chokladharar och ägg överallt. TOG INTE EN ENDA!! Vet inte vad som hänt men nåt bra har de sista dagarna fört med sig:nerd:Härligt så ska det låta Paulina.!!!! Själv har jag inte haft matlust alls igår men det är bättre idag. Jobbigt som fan att inte kunna behålla maten asså.
Jag vet inte hur många jag klarar men jag brukar köra amrhävningar i när jag kör superset . Sist körde jag 21 tror jag då hade jag kört bänkpress innan. Ska testa jag tycker det är skit bra att sätta upp mål.
Ha en bra dag tjejen , jag ska ut med min grabbar strax.
17 april, 2006 at 19:06 #1005512Anonym anvandareMemberLöp i skatås, 8 km. (tempo-ej prat)
utfall 4 x 30tungt. för jä-ligt. men det gick.
:happy:
17 april, 2006 at 19:08 #1005513Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:Löp i skatås, 8 km. (tempo-ej prat)tempo-ej prat, hehe rolig förklaring, men dock lät att förstå.
mvh Boven
17 april, 2006 at 19:11 #1005514Anonym anvandareMemberBoven wrote:tempo-ej prat, hehe rolig förklaring, men dock lät att förstå.mvh Boven
bra boven
jag får hålla mig till sånt språk, har inte de akademiska kunskaperna du och din sambo har17 april, 2006 at 19:18 #1005515Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:bra boven
jag får hålla mig till sånt språk, har inte de akademiska kunskaperna du och din sambo harEn till sån där Brokeback-relaterad kommentar och du kommer tvingas upp för alla backar i göteborg i sommar istället för att hänga på stranden och äta glass, unga dam!
17 april, 2006 at 19:30 #1005516Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:bra boven
jag får hålla mig till sånt språk, har inte de akademiska kunskaperna du och din sambo harAkademisk och akademsikt, Jacksatan diskuterar mest peak på biceps och hur en optimal line-fysik ska se ut.
mvh Boven
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.