Paulinas träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulinas träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 435 total)
  • Author
    Jacksatan wrote:
    En till sån där Brokeback-relaterad kommentar och du kommer tvingas upp för alla backar i göteborg i sommar istället för att hänga på stranden och äta glass, unga dam!

stod boven med stekpannan över dig nu ;) upp till bevis, åren går =) =) =)

Boven: han fuskar ju jämt, han räknar ju ut sånt på miniräknaren :)

paulina73 wrote:
    stod boven med stekpannan över dig nu ;) upp till bevis, åren går =) =) =)

Boven: han fuskar ju jämt, han räknar ju ut sånt på miniräknaren :)

Upp till bevis med vad? Att jag kan tvinga dig att springa samtidigt som jag själv sitter tillbakalutad i en standstol och dricker läsk? 8)

Jacksatan wrote:
    Upp till bevis med vad? Att jag kan tvinga dig att springa samtidigt som jag själv sitter tillbakalutad i en standstol och dricker läsk? 8)

så länge du väger 90 och fortsätter käka chokladägg så kan jag ge dig svar du inte vill höra här, men jag är snäll för den här gången ;)
    än så länge ser det ut som om jag får mata dig med GI vin och mintchoklad-hallonprotein i sommar8) jag har iaf gått längre än till soprummet idag=)

Morgonpromenad 45 min.

AXLAR

press i maskin
    2 set 30kg*15
    1 set 50kg*7
    2 set 50kg*5

Hantellyft åt sidan framåtlut

3 set 9kg*10

hantelpress sittandes rak rygg
    3 set 12.5kg x 7,7,6

enarms rodd lite framåtlut

3 set 20kg*6

drag åt sidan i cabeln
    3 set 15kg*6

Drag med stång till bröstet
    1 set 20kg*10
    2 set 25kg*6

var trött idag…..försökte bli förbannad för en stund, gick bra sekundvis men inte mer

hade tänkt springa intervaller, men tänkte bara på min apelsin i väskan….och att jag ska spela derby i korpen match imorgon, viktigt att ladda inför en sån grej på ett bra sätt
    :)

frölunda!!!!

paulina73 wrote:
    så länge du väger 90 och fortsätter käka chokladägg så kan jag ge dig svar du inte vill höra här, men jag är snäll för den här gången ;)
    än så länge ser det ut som om jag får mata dig med GI vin och mintchoklad-hallonprotein i sommar8) jag har iaf gått längre än till soprummet idag=)

Du fick tänka bra länge för att komma upp med ett svar… ;)
    Kan meddela dig om att jag var under 90 idag, och att jag är påväg till gymmet för lite konditionsträning. Hoppas det var skönt vid havet idag föresten!

Jacksatan wrote:
    Du fick tänka bra länge för att komma upp med ett svar… ;)
    Kan meddela dig om att jag var under 90 idag, och att jag är påväg till gymmet för lite konditionsträning. Hoppas det var skönt vid havet idag föresten!

äh, fy fasen, man blåser ju nästan bort här! ingen sol på hela dan, gav upp havet…
    härligt! deffen din tar fart nu =)
    hade gått ner några gram jag med, men tycker det går vansinnigt sakta =(
    kämpa på på bandet, nu är det min tur att få lata mig lite :)

vaknat med grym träningsvärk i axlar, och tunga ben….orkar inte med promenad idag =( trots att solen skiner…

Tur att jag har jobb att göra och att här ser ut som kriget, så jag ”slipper” gå ut …
    laddar inför viktig (c-laget) fotbollsmatch ikväll med gamla kompisar jag spelat många år ihop med, det ska bli såå roligt. Risken är bara att en veckas träning skiter sig sen:/ haha

vanessa, tack för ditt pm =) alla ord är välkomna! förresten ska byta bild snart;)

paulina73 wrote:
    vaknat med grym träningsvärk i axlar, och tunga ben….orkar inte med promenad idag =( trots att solen skiner…

Tur att jag har jobb att göra och att här ser ut som kriget, så jag ”slipper” gå ut …
    laddar inför viktig (c-laget) fotbollsmatch ikväll med gamla kompisar jag spelat många år ihop med, det ska bli såå roligt. Risken är bara att en veckas träning skiter sig sen:/ haha

vanessa, tack för ditt pm =) alla ord är välkomna! förresten ska byta bild snart;)

Fan va du slappar då…:ike:

Sam jr wrote:
    Fan va du slappar då…:ike:

jag vet, för jä-la slapp, ska skärpa mig8)
    ;)

paulina73 wrote:

Ha ha ha har grabbarna inte städat efter sig :) jösses vad jag känner igen det där, jag blir tokig efter ett tag Fast min dotter är värst hennes rum ser ut som någon har slät en handgranat där o stängt dörren.

Så träningsvärk stoppar dig ifrån att gå ut o promenera:nono: du straffas nu med att köra intervaller imorgon!!!!

Vanessa Frykman wrote:
    Ha ha ha har grabbarna inte städat efter sig :) jösses vad jag känner igen det där, jag blir tokig efter ett tag Fast min dotter är värst hennes rum ser ut som någon har slät en handgranat där o stängt dörren.

Så träningsvärk stoppar dig ifrån att gå ut o promenera:nono: du straffas nu med att köra intervaller imorgon!!!!

tyvärr har jag inte fått mina barn till att städa efter sig än, kanske det stämmer med att man ska agera som man predikar för ;) tänkte införa en sån där lista jag och brorsan fick gå efter:

1 krona plocka in diskmaskinen
    5 kronor dammsuga
    2 kronor vattna blommor…..bla bla bla

jag ska ligga kvar på samma summor också =)

kommer nog få en del intervaller ikväll på vänsterkanten, det blir krig!!!! =)

uppdatering : det blev krig…..är helt slut…kommer inte kunna gå imorgon…..emilia jag får ta femman en annan dag….ska vila två veckor nu …;)
    vi vann iaf med 5-1 =)

Hur var matchen ??? Jag är nyfiken :)

Håller tummarna att du är nöjd o glad!

Ahhh såg nu att du redigerade din inlägg!!!!

Vad snackar du om vila, hell no , du ska ut o gå imorgon!!! BASTA

Vanessa Frykman wrote:
    Ahhh såg nu att du redigerade din inlägg!!!!

Vad snackar du om vila, hell no , du ska ut o gå imorgon!!! BASTA

haha….som jag känner nu kanske jag kan gå om jag har en på varje sida som stödjer mig…..samtidigt som jag går på kryckor….när mina ben släpar en halv meter efter…..
    det är inte den här gubben direkt:yahoo:
    nä….allvarligt jag ska försöka släpa mig upp……..och gå den där promenaden trots regn =)

har varit så hungrig idag, så det blev massa massa mat efter matchen
    får inte plats att skriva det här knappt =) sova nu, hänger knappt ihop..
    sov gott vännen!

grattis till vinsten :)
    Fick du pyttsa nått mål själv?

antar att det var ett gött plåster på såren efter hockeyn…. att färjestad skulle vinna trodde jag aldrig innan finalerna började, men men goe lille hållberg har ju gjort sig förtjänt av det genom åren på nått sätt :P

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 435 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.