Paulinas träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulinas träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 435 total)
  • Author

morgonpromenad 45 min

rygg/mage ca 70 min
    avstår ifrån att skriva vikter och övningar idag, har inte pluggat in alla namn än;)

hade tänkt att promenera fram o tillbaka till jobbet idag, men ack nej….är alldeles för sliten för det. Vila och enbart vila idag. Tror till och med jag ska se en film ikväll…

mikael.h – tack tack, helst ville jag slippa svara på den frågan hehe, eftersom jag är så fruktansvärt oödmjuk vad gäller matcher och mål =) men , jo jag lyckades väl toffla in ett…dock är inte en femtedel av målen något att skryta med, hade nästan hellre sagt att jag skadade mig efter första målet än att jag inte gjorde alla själv;)

Hej Paulina

Ska strax iväg, men om jag inte kommer vara vid datorn senare ville jag önska dig en trevlig helg. Jag kommer ladda ordentligt imorgon med mat. Idag är en jobbig dag:(

Ha kul med dina boyz

kram
    Vanni

axlar:

press i maskin fria vikter:
    2 set 30kg*15
    1 set 50kg*7
    2 set 40kg*7
    1 set 30kg*10

flyes, framåtlut
    3 set 9kg*10

nån enarmsrodd:
    3 set 20kg*8

stång, drag upp till bröstet

3 set 20kg*10

och 2 varianter i cabeln…som tar både på axlar,biceps,triceps

bicepscurl med stång2 set 15kg*8, och direkt på 10kgs till jag tar slut

massa mage

löpning 18 minuter, varav 6 st. 1-minutsintervaller på 15.5

armhävningar
    25, 20…..
    var hyfsat trött det sista =) =) en bit kvar till 60 där ;)

hoppas alla haft en trevlig lördagsgodisdag
    solen skiner här i göteborg i allafall, det är underbart ute och kanske kanske att jag promenerar till jobbet?? 70 minuter…hm….ska tänka en kvart till :)
    tjolahopp!

15.5 på rullbandet?! shit, du är snabb du! Jag tror inte mina ben skulle hinna med det, vid 14 tycker jag det känns som bandet rullar oroväckande snabbt….
    Är det ett Pulse – band?

Milia wrote:
    15.5 på rullbandet?! shit, du är snabb du! Jag tror inte mina ben skulle hinna med det, vid 14 tycker jag det känns som bandet rullar oroväckande snabbt….
    Är det ett Pulse – band?

tack milia =)
    faktiskt att bandet blir lite knäppt ibland och liksom stannar till lite…..gäller att vara med på det..
    vet inte om det är ett pulse-band? vad är det? ska kolla det :)

Märket på bandet alltså, på mitt gym är alla maskinerna av märket Pulse, jag tror det är det vanligaste märket….

Milia wrote:
    Märket på bandet alltså, på mitt gym är alla maskinerna av märket Pulse, jag tror det är det vanligaste märket….

okej…ska kolla det idag! det kanske är olika fart på olika band tom!?

Jo, där jag tränar har de två lite äldre band och resten nya, och fast de är samma märke så känns samma fart helt olika på banden, de gamla banden rullar myycket snabbare än de nya…

Hoppas du promenerade till Jobbet !!!!!

När jag kör intervallerna så klarar jag på 16 km/t 1 min men inget mer så känns som jag håller på dö =) men om jag ska hålla ut 1,5 min då brukar lag ligga på 14-15 för att få upp kondosen mer.

mm milia det där med olika tempon på olika maskiner känner man igen, dom äldre maskinerna på gymmet är helt galna att gå på, känns dels som att dom försöker suga fast fötterna :) och sedan så går dom i ett helt annat tempo än dom nyare (pulse btw) personligen föredrar jag helt klart dom nyare med andra ord :P

Vanessa Frykman wrote:
    Hoppas du promenerade till Jobbet !!!!!

:whistle:

vilar mig i form idag. Trött som bara den, och sugen på nåt gott hela tiden=(

paulina73 wrote:
    :whistle:

vilar mig i form idag. Trött som bara den, och sugen på nåt gott hela tiden=(

samma för mig vill ha godis o allt möjligt:(

Ät isbergssallad, tjejer! ;)

Äsch nått blev fel så jag dubbelpostade. Jag får väl ta tillfället i akt och säga att det ser riktigt bra ut, paulina. Det är tillåtet att slacka lite ibland också, om man inte ska tävla :)

Beach2006 är ingen tävling, tror jag, eller är det det? ;)

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 435 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.