Paulinas träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulinas träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 435 total)
  • Author
    paulina73 wrote:
    hade inte tänkt att ha ätardag idag, eftersom jag var på grillkväll igår och åt ganska friskt…men jag har haft en sån där dag där jag varit sugen på allt. Käkat choklad…85% iofs…:| imorgon är en ny dag, genvägar är senvägar….
    promenaderna ja…jag bor intill slottsskogen så det är ett givet val=) finns många fina små stigar med fantastiska smultronställen!
    tack detsamma =)

Hehe oki, jo jag känner till de där choklad dagarna! Det kan vara hemskt ibland! :(
    Ja, tar man saker och ting sakta men säkert så är det ju mer sannolikt att man får behålla reslutaten sen också! ;) Iallafall för mig…
    Det skulle va riktigt kul att köra ett pass ihop i sommar eller nåt, bra idé! :up:

Men Paulina

Av de bilder jag har sett på dig så tycker jag att du är otroligt snygg och har en vältränat kropp.Håll choklad suget i styr så kommer du kunna gå ner lite men annars fan du e så snygg redan gumman.

Förresten ska du iväg ngt i sommar? Håller på planera lite vettu inför gtb resan.

Vanessa Frykman wrote:
    Men Paulina

Av de bilder jag har sett på dig så tycker jag att du är otroligt snygg och har en vältränat kropp.Håll choklad suget i styr så kommer du kunna gå ner lite men annars fan du e så snygg redan gumman.

Förresten ska du iväg ngt i sommar? Håller på planera lite vettu inför gtb resan.

du kan konsten att muntra upp en gråa dagar =)
    har just en liten hamster hemma hos mig ”king kong” heter han.. barnen visar just upp hur hans kräk ser ut :) tänk om man hade aptit som en liten hamster, vad vältränad man hade varit, kanske skulle skaffa mig ett sånt där hjul att springa runt i när man börjar klättra på väggarna :D

göteborg nästan hela sommaren så det blir nog inga problem att träffas!
    hoppas veckans goa dag var bra

hade en liten ätardag igår…blev 3 marabou och något kilo chocklad i lösvikt, twix o massa skit…va bara tvungen att skicka en tanke till chockladmonstret paulina!

tompa wrote:
    hade en liten ätardag igår…blev 3 marabou och något kilo chocklad i lösvikt, twix o massa skit…va bara tvungen att skicka en tanke till chockladmonstret paulina!

NÅGOT KILO?!
    var bodde du nånstans sa du….
    det är dödsstraff på såna här inlägg

:D

paulina73 wrote:
    NÅGOT KILO?!
    var bodde du nånstans sa du….
    det är dödsstraff på såna här inlägg

:D

hahaha , lösviktsgodis rules..kan ju äta hur mycket som helst av det! Men fan va man mår dåligt efter!! Inte dags för en ätardag för dig? jag bor i täby, stockholm..where it all goes down or not…

tompa wrote:
    hahaha , lösviktsgodis rules..kan ju äta hur mycket som helst av det! Men fan va man mår dåligt efter!! Inte dags för en ätardag för dig? jag bor i täby, stockholm..where it all goes down or not…

jag tror ingen anar hur ofta jag slänger bort barnens lösgodispåsar eller gömmer dom överallt ;) det är ju alltid kvar på söndagarna också, jag köper för mycket helt enkelt=) jag kan säga att så länge jag haft den här journalen så har jag skippat att äta hela kladdkakor, den har alltså hjälpt mig väldigt mycket!!
    nja, jag har ätardagar, men har bestämt mig för att i en månad försöka skippa dom så gott jag kan, jag ska göra nåt kul i början av juni och vill se hyfsad ut då =)

Täby – så det finns annat än vältränade skidåkare därifrån!? hehe

paulina73 wrote:
    jag tror ingen anar hur ofta jag slänger bort barnens lösgodispåsar eller gömmer dom överallt ;) det är ju alltid kvar på söndagarna också, jag köper för mycket helt enkelt=) jag kan säga att så länge jag haft den här journalen så har jag skippat att äta hela kladdkakor, den har alltså hjälpt mig väldigt mycket!!
    nja, jag har ätardagar, men har bestämt mig för att i en månad försöka skippa dom så gott jag kan, jag ska göra nåt kul i början av juni och vill se hyfsad ut då =)

Täby – så det finns annat än vältränade skidåkare därifrån!? hehe

hahaha köper så mycket av barnen så det måste bli något över till dig eller?..För då är det ju inte du som köper åt dig själv…smidigt det där..men fan va grymt om du lyckats skippa hela kladdkakor då,,kompenseras detta med något annat då?:p
    vad händer annars i juni som kräver en rippad paulina? fan har vi skidåkare härifrån? inte har man sett sådana.

tompa wrote:
    hahaha köper så mycket av barnen så det måste bli något över till dig eller?..För då är det ju inte du som köper åt dig själv…smidigt det där..men fan va grymt om du lyckats skippa hela kladdkakor då,,kompenseras detta med något annat då?:p
    vad händer annars i juni som kräver en rippad paulina? fan har vi skidåkare härifrån? inte har man sett sådana.

hahaha nä tärnaby var det nog ;) miss av mig, alla dessa namn ….=)

jag envisas med att köpa choklad i påsarna, fast dom inte äter det ;) ibland undrar man hur kokt man är…brukar slänga det, men gråter samtidigt…..:/
    haha…..kompensationen består i litervis med kaffe, fruktansvärda utbrott, humörsvängningar, resten låter jag bli att tala om :nerd:
    njae, det är inget särskilt egentligen i juni, ska ta lite egobilder, efter dom är tagna kan jag börja bulka igen och bara visa upp dom bilderna resten av livet – kommer hålla mig inomhus och käka godis och låtsas =)

Dags för ett nytt pass tillsammans nästa vecka. Passen med dig är grymma för motivationen. Du gör grymma framsteg tjejen, efter förra passet vi kört tjatade jag om hur snygg du är att tjejerna på jobbet var övertygade om att jag kärat ner mig i dig!

Får bli ett riktigt basicpass som vanligt med massa basövningar. Och alltid till failure… Bara att inse, vi kan inte hålla igen ens om vi skulle vilja.

Drar du personbästa på marklyften så bjuder jag på en kaffe efter passet!

Mvh Jonas

Cally wrote:
    Dags för ett nytt pass tillsammans nästa vecka. Passen med dig är grymma för motivationen. Du gör grymma framsteg tjejen, efter förra passet vi kört tjatade jag om hur snygg du är att tjejerna på jobbet var övertygade om att jag kärat ner mig i dig!

Får bli ett riktigt basicpass som vanligt med massa basövningar. Och alltid till failure… Bara att inse, vi kan inte hålla igen ens om vi skulle vilja.

Drar du personbästa på marklyften så bjuder jag på en kaffe efter passet!

Mvh Jonas

hahaha…du är rolig du….tack …..:o
    hehe…tror nog att brudarna är lite oroliga att inte få behålla dig förstås ;)den här veckan blir det en del… det finns att ge, har inte varit på gymet på en vecka snart! marklyften vete fasen iofs, fast där var jag såpass kass sist, så en kaffe är väl inte omöjlig att komma ikapp =)

Warrior wrote:
    Hahaha :)

Pauline är duktig tjej!

Hur går det med vikten nu då… fan mig går det inte så bra. Tror du kommer vinna tävlingen. Men det är endå 6 veckor kvar nu så jag kanske lyckas endå. :)

Kramis

hallå eller =)
    nja,….jag vet inte hur det går!! den där jä-la vågen står ju alltid i erat omklädningsrum!!:D det känns fastare, plattare, hårdare, BÄTTRE iallafall!!
    den här veckan ska jag springa och köra crosstrainer, satsa på förbränning måndag till fredag. Eftersom det inte blev nån majbrasa ikväll pga vädret, så ska jag slipa lite på ett program för fyra veckor. Jag tror inte nån utav oss kommer klarar målet vi sade, på ett vettigt sätt…..så vi lägger ner det =) men…..vi kan ju hitta på nåt annat kul!
    får tjöta lite på gymet i veckan!

(blev just uppbjuden till goda grannar…..kanske en baileys ändå… skulle behöva en sista innan 1 maj för att klara höra vrål och alla slagord här i trakterna imorgon;))

Kommer att börja skriva upp maten igen i fyra veckor, jag har en tendens att slarva, vill ha litet skäll.

ja, så då sparkade jag igång igen efter en helt talanglös träningsvecka!
    bestämt mig för att skriva upp i allafall, så gott jag orkar.

Blev axlar idag (igen :)) kändes hur bra som helst idag, jag var starkare igen, det beror nog på all mat jag ätit i helgen :)

Axelpress i maskin
    2 set 30kg*15
    2 set 45kg*8
    2 set 40kg*8

hantelpress framåtlutad
    4 set 10kg*10

hantelpress sittandes med rak rygg
    3 set 12.5 kg*8
    1 set 10kg*8

skivstång till bröstet
    3 set 20 kg*10

i cabeln baksida axel, en arm i taget
    3 set 1platta*12

ståendes enarmsrodd
    3 set 17.5 kg*10

crosstrainer 15 min
    armhävningar 30 st
    löpning 8 min på 10, 2 min på 12

maten hyfsad, men har inte lust att få nån utskällning idag redan så skriver inte upp den ;)

ha en bra kväll alla som läser!

:happy:

Ja bra att passet var bra! Nu är det bara att bita ihop o köra eller hur;)
    Ingen choklad nu :nono: håll veckan ut :ike:

ingen choklad. Ska ”skylla” lite på sam jr där, hans keso/kvarg blandning med kakao har till slut fått mig att hälla kakao i wokgrönsaker, köttfärssås och allt möjligt ;) nä…men den är för jäkla go, den kommer jag fortsätta med iaf.

fick en nytändning idag, och det känns jättebra…lördag kan jag allt hålla ut till!

känner mig så här:O men tyvärr väntar jobb i vardagsrummet….
    sov gött du som kan!

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 435 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.