Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 maj, 2006 at 21:52 #1005577Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:ingen choklad. Ska ”skylla” lite på sam jr där, hans keso/kvarg blandning med kakao har till slut fått mig att hälla kakao i wokgrönsaker, köttfärssås och allt möjligt nä…men den är för jäkla go, den kommer jag fortsätta med iaf.
fick en nytändning idag, och det känns jättebra…lördag kan jag allt hålla ut till!
känner mig så här:O men tyvärr väntar jobb i vardagsrummet….
sov gött du som kan!hahah kul att du tycker det …själv tröttnade jag på den ganska snabbt tyckte den smakade skit efter ett tag hahha
Men va fan i grönsakerna?? …kanske ska testaannars e ju ett hett tips peakbodys prottebars, med choklate cheesecake…hur jävla grymma som helst
[http://www.westcoastfitness.se/shop/product_info.php?products_id=264&osCsid=273291f359f5b6af2b8a0d6c44c8b62e]Finns en del andra chokladsmaker också.
Eller så köper du bara helt enkelt ett prottepulver med chokladsmak så kan du göra massa roliga nyttiga saker :emo-thumb
kör hårt ..en vecka utan choklad e ingenting …jag har inte ”käkat choklad” på minst två månader
1 maj, 2006 at 21:54 #1005578Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:ingen choklad. Ska ”skylla” lite på sam jr där, hans keso/kvarg blandning med kakao har till slut fått mig att hälla kakao i wokgrönsaker, köttfärssås och allt möjligt nä…men den är för jäkla go, den kommer jag fortsätta med iaf.fick en nytändning idag, och det känns jättebra…lördag kan jag allt hålla ut till!
känner mig så här:O men tyvärr väntar jobb i vardagsrummet….
sov gött du som kan!Jag vet hur det känns själv bestämde jag mig för att skita i att jobba ikväll. ag får jobba hårdare imorgon helt enkelt;)
Håll ut en vecka!!!!!
1 maj, 2006 at 22:00 #1005579Anonym anvandareMemberGo, girl!
1 maj, 2006 at 22:04 #1005580Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah kul att du tycker det …själv tröttnade jag på den ganska snabbt tyckte den smakade skit efter ett tag hahha
Men va fan i grönsakerna?? …kanske ska testaannars e ju ett hett tips peakbodys prottebars, med choklate cheesecake…hur jävla grymma som helst
[http://www.westcoastfitness.se/shop/product_info.php?products_id=264&osCsid=273291f359f5b6af2b8a0d6c44c8b62e]jag bara älskar den blandningen! den tar slut så himla fort bara….gulp säger det dom där proteinbarsen är totalt livsfarliga…med cheesecake också, näää..jag fixar inte det här:D
nästa gång blir det chokladprotein igen….har vanilj nu, men blandar i kakao hela tiden, så det kan ju kvitta då
”tack-sam”!!1 maj, 2006 at 22:09 #1005581Anonym anvandareMemberÄr det inte så att många av de så ”nyttiga” proteinbarsen innehåller en massa socker eller andra snabba kolhydrater iallafall?? Brukar sällan bli imponerad av innehållsförteckningen på dem, som snickers med lite högre protein halt bara…
Själv la jag nästan helt av med bars sedan tillochmed de på gymgrossisten sa till mig att inte konsumera för många sådana, och de säljer ju trots allt skiten !!?
Kör på pulver, det är det bästa och inte minst prisvärdaste…Kämpa på!
1 maj, 2006 at 22:10 #1005582Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Go, girl!det vet du dags nu
1 maj, 2006 at 22:21 #1005583Anonym anvandareMemberdeekayman wrote:Är det inte så att många av de så ”nyttiga” proteinbarsen innehåller en massa socker eller andra snabba kolhydrater iallafall?? Brukar sällan bli imponerad av innehållsförteckningen på dem, som snickers med lite högre protein halt bara…Själv la jag nästan helt av med bars sedan tillochmed de på gymgrossisten sa till mig att inte konsumera för många sådana, och de säljer ju trots allt skiten !!?
”high protein, low carbohydrate bar with 50 grams of protein and only 13.5 grams of carbs. Ideal for Mass Gaining , Perfect for a Low-Carb, Pre-Contest/Fat Burning Meal. Unlike many other vastly inferior protein bars that contain up to 50g of carbs including vast amounts of sugar, MEGA PRO 50 contains an amazingly low 13.5 grams which makes it an ideal addition to any diet where fat-burning is the number one aim.”
2 maj, 2006 at 00:33 #1005584Anonym anvandareMemberdeekayman wrote:Är det inte så att många av de så ”nyttiga” proteinbarsen innehåller en massa socker eller andra snabba kolhydrater iallafall?? Brukar sällan bli imponerad av innehållsförteckningen på dem, som snickers med lite högre protein halt bara…Själv la jag nästan helt av med bars sedan tillochmed de på gymgrossisten sa till mig att inte konsumera för många sådana, och de säljer ju trots allt skiten !!?
jag vet inte, men det är ganska kaloririkt, och om man som jag inte har karaktären så får jag helt enkelt hålla mig till det jag kan äta mer utav, fast färre kalorier….men inget kan ju ta ifrån dem att de är vääääääldigt goda fick ett gäng av Maria Ahlberg när vi tränade sist, hon jobbar med dessa små guldklimpar….haha, tänkte att jag skulle ta en om dan efter träning….mmm…..visst
jag tror som sam jr att de är kanon…om man kan hålla sig till EN
jag kämpar….tack deekay
nä, dags att sova, nu var det färdigjobbat för idag. Ser fram emot imorgon, då det är fotbollsmatch igen…det ska bli riktigt gött att få knö lite, saknar boxpassen grymt mycket.
2 maj, 2006 at 20:21 #1005585Anonym anvandareMemberHello Hottie
Jag väntar på dagen pass
2 maj, 2006 at 21:53 #1005586Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hello HottieJag väntar på dagen pass
haha……du e rolig du..
dagens pass = 50 minuter promenad, 1 fotbollsmatch i riktigt dåligt tempo, jag gjorde debut som målvakt, vilket passade mig väldigt bra idag…..var inte på topp fysiskt direkt..efter passet igår
men som alltid härligt att få några bryt ihop med gamla kompisar….
får höra ett och annat man sagt och gjort, undanhåller det mesta iom risken att bli bannad;) men en kul sak….när jag var som tröttast, så var det nån som drog upp en festkväll vi hade…..”någon” hade lagt en liten akvariefisk i en drink…vi kallade den ”black molly”…och en kär vän till mig drack upp upp den, och undrade just vad det var hon svalde
hon fick en alldeles egen pizza uppkallad efter sig i ”byn” sen….”black molly”..
hon gick inte med ut sen, himla tråkigtidag har jag fått i mig :
proteindrink med kaffe o minimjölk, gröt med lite äpplemos o mjölk
grönsakswok, 1 burk tonfisk, ½ avocado
2 dl pasta med tomat, bacon, salami, lök…inget bra, men kan inte slänga.
500 gr. kvarg
och den vanliga kaffekannan med lättmjölk i…fy 17 vad trött jag är idag. Ska tvinga mig i säng tidigt och ut och gå extra länge imorgon, behöver mera luft!
natti natti på er….2 maj, 2006 at 22:00 #1005587Anonym anvandareMembermåste fan börja följa denna dagbok..finns ju allt…lite sockerberonde som kommer, wacked up historier det mesta…fan nu har du en till som håller ögonen på dig när han själv sitter på ätardag!
2 maj, 2006 at 22:19 #1005588Anonym anvandareMembertompa wrote:måste fan börja följa denna dagbok..finns ju allt…lite sockerberonde som kommer, wacked up historier det mesta…fan nu har du en till som håller ögonen på dig när han själv sitter på ätardag!hehe..
jag håller ju ändå igen
nä, men kul! ögon på sig och lite puttar i rätt riktning skadar aldrig…
men du har väl lördagarna eller?2 maj, 2006 at 22:24 #1005589Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:hehe..
jag håller ju ändå igen
nä, men kul! ögon på sig och lite puttar i rätt riktning skadar aldrig…
men du har väl lördagarna eller?ja tycker du varit rikigt stark att hålla igen..jao det brukar vara fredagar eller lördagar för mig..du har väl fortfarande dina någon gång i veckan? det roliga är att jag skippade allt det där i 2 år ..men när man börjat med ätardagar så kan man ju inte sluta..men det hjälper faktiskt en hel del tycker jag..dahm sitter faktiskt o räknar dagarna..ne för att ta bort tankarna så vad har du för planer med träningen då?
ps kom ihåg att du hade juni bilderna..blir det ren off season sen då eller?
2 maj, 2006 at 22:38 #1005590Anonym anvandareMembertompa wrote:ja tycker du varit rikigt stark att hålla igen..jao det brukar vara fredagar eller lördagar för mig..du har väl fortfarande dina någon gång i veckan? det roliga är att jag skippade allt det där i 2 år ..men när man börjat med ätardagar så kan man ju inte sluta..men det hjälper faktiskt en hel del tycker jag..dahm sitter faktiskt o räknar dagarna..ne för att ta bort tankarna så vad har du för planer med träningen då?ps kom ihåg att du hade juni bilderna..blir det ren off season sen då eller?
försöker att begränsa mig till endast till lördagarna…..måste vara hård mot mig själv där, jag har verkligen ingen karaktär lätt att ”ätardygnet” spårar ur till att bli två tre dagar, jag har haft ett par såna missar sen nyår…men om man jämför med förut…när man hade ätardag varje dag så är det ju en skillnad
tänkte strunta i ätardagarna ett tag, men det går inte…jag måste få leva lite också
planer med träningen….hm…..tänker ganska mycket på det….jag tror att jag tycker väldigt mycket om det här, och det passar mitt liv, med tider och så….men just fysiskt, så vill jag skulptera om mig litegrann, extra viktigt nu när man är över 30 också nä, allvarligt, jag vill nog bygga lite till hösten…vi får se!! det ”viktigaste” just nu är att jag ska få unna mig en as snygg bikini och trivas väldigt bra i den om man ska säga det på ett enkelt sätt
ingen ”off season” förrän jag kommit ur den här först3 maj, 2006 at 09:16 #1005591Anonym anvandareMember10 timmars sömn! herregud, så skönt…..
sitter med min vaniljproteinlatte och ska ge mig iväg ner till slottsskogen för dagens promenad. Fiskmåsarna skriker, egentligen borde man åkt ut till havet istället.
funderar på dagens pass, har fortfarande träningsvärk i axlarna och är seg i benen, vad ska man hitta på då? Undrar om man skulle träna på dom där 60 armhävningarna ändå.
Ha en fin dag!
morgonpromenad 45 min9.00: 40 gr, vaniljprotein med minimjölk o kaffe
10.30: havregrynsgröt med linfrö, kanel o sötmedel, lite mjölk
13.00 240 gr. wokgrönsaker, 120 gr tonfisk i vattenPromenad i solen 50 min
armhävningar 43, 20 (17 kvar;))16.30: 200 gr wokgrönsaker, oliver, ½ avocado, 100 gr. lättkeso, 1 äpple
18.30 drink på 30 gr.protein, 70gr.kvarg, ½ banan, lite kakao, 2 dl minimjölk, omega3
21.00 200gr blandning keso/kvarg med kanel o söt.medel -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.