Paulinas träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulinas träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 435 total)
  • Author
    paulina73 wrote:
    10 timmars sömn! herregud, så skönt…..

sitter med min vaniljproteinlatte och ska ge mig iväg ner till slottsskogen för dagens promenad. Fiskmåsarna skriker, egentligen borde man åkt ut till havet istället.
    funderar på dagens pass, har fortfarande träningsvärk i axlarna och är seg i benen, vad ska man hitta på då? Undrar om man skulle träna på dom där 60 armhävningarna ändå.
    Ha en fin dag!

Jag gjorde 20 armhävningar nyss så jag kommer med stormsteg bakom dig!!!!

paulina73 wrote:
    men en kul sak….när jag var som tröttast, så var det nån som drog upp en festkväll vi hade…..”någon” hade lagt en liten akvariefisk i en drink…vi kallade den ”black molly”…och en kär vän till mig drack upp upp den, och undrade just vad det var hon svalde =) =)
    hon fick en alldeles egen pizza uppkallad efter sig i ”byn” sen….”black molly”..
    hon gick inte med ut sen, himla tråkigt =)….

HAHAHA sånt är så himla kul speciellt när man e trött:p

paulina73 wrote:
    10 timmars sömn! herregud, så skönt…..

sitter med min vaniljproteinlatte och ska ge mig iväg ner till slottsskogen för dagens promenad. Fiskmåsarna skriker, egentligen borde man åkt ut till havet istället.
    funderar på dagens pass, har fortfarande träningsvärk i axlarna och är seg i benen, vad ska man hitta på då? Undrar om man skulle träna på dom där 60 armhävningarna ändå.
    Ha en fin dag!

Buon giorno Paulina :yahoo:

He he armhävningar är fan kul att köra , Jag börjar fixa 20 lätt på tå ;) så 60 klarar du till sommren =)

Själv såv jag dåligt inatt min son väckte mig typ 5 ggr och jag tror han hade mardrömmar =( super tråkigt jag känner mig seg och jag försov mig imorse :nono:

Jag har träningsvärk i ryggen fan kör träningen på ett helt annat sätt efter besök hos en kiropraktor. Han är grymt bra och tränar själv. Hna tar 300 kg i mark :ph34r:

Jobbar du idag? Själv ska jag jobba till fyra oc´h sedan ska jag träna bröst o axlar med Linda.

Jag kommer få köra kvälls cardio efter jag jobbat mellan 18-20 urk !!!!

pucca wrote:
    HAHAHA sånt är så himla kul speciellt när man e trött:p

fruktansvärt roligt faktiskt =) helst vill man inte spela nån match utan bara sitta och hänga och prata om galna saker..jaja, vi har avslutningsfest till hösten, frågan är om man vågar gå på den, det skulle tydligen tas med lite kort.

:)

jacksatan: ”faan, vi kan la ta det lite lugnt, klockan är ju bara nio” :nerd:

vanessa: hemmajobb, jag ska byta lite glödlampor, vad ska du göra ;)
    nä, skämt åsido, jag har hemmajobb vid staffliet. Ledig dag idag, men sen är det slut på friden. Får ta vara på den här dagen och hålla mig borta från datorn=)
    ska sätta mig med sagan om ringen filmerna ikväll, har inte sett allt, om jag jobbar på bra nu, så kan jag unna mig det=) ha det gott, vi hörs!

Hålla dig från datorn :D den var bra =)

Nä en bra fil som du bör se om du vågar är Passion of a christ. shit vilken bra film:emo-thumb Mel Gibson är grymt bra på att göra film .

Eh chica come stai ?

Kollar du på Filmer ? Har du bestämd dig om du ska med ?:)

Vanessa Frykman wrote:
    Eh chica come stai ?

Hon ska med! :emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:
    Eh chica come stai ?

inga jäkla filmer!! det blev msn :ike:

Jacksatan wrote:
    Hon ska med! :emo-thumb

bara om kakburken är med tar du med håkan?

;)

paulina73 wrote:
    fruktansvärt roligt faktiskt =) helst vill man inte spela nån match utan bara sitta och hänga och prata om galna saker..jaja, vi har avslutningsfest till hösten, frågan är om man vågar gå på den, det skulle tydligen tas med lite kort.

hehe akta dig livsfarligt men fruktansvärt skoj d vet man redan innan på såna fester. Man kanske borde ha mer såna fester istället för att lyfta så mkt skrot d var oerhört längesen jag var på nån sådan fest skulle ju vara helt maxat om ni hittade en bild på black molly haha

pucca wrote:
    hehe akta dig livsfarligt men fruktansvärt skoj d vet man redan innan på såna fester. Man kanske borde ha mer såna fester istället för att lyfta så mkt skrot d var oerhört längesen jag var på nån sådan fest skulle ju vara helt maxat om ni hittade en bild på black molly haha

fasen, synd att jag gjorde mig av med akvariet för ett tag sen, dom stackars fiskarna fick ingen omsorg, hade inte tid =(
    hade jag vetat att det skulle bli tal om sånt här, hade jag ju givetvis ordnat en bodyfest, hemma hos mig, så kunde vi gjort en jädra massa black molly drinkar….jobbigt med den störste där bara…nån tropisk historia, fast den hade säkert warrior fått ner :up:

nä, nu måste jag verkligen gå o lägga mig! natti natti!

Jag hade tagit med mig två tårtor till jobbet, en schwarzwald och en prinsesstårta….och när jag kommer dit så sa chefen – Paulina vad du luktar gott idag, tack sa jag, du kan få lite tårta sen om du vill. Jag var sååå sugen på tårta, ingen ätardag var det heller. Och när jag kommer upp till lunchrummet är ett bord redan knökat med sara bernhardt bakelser och gräddbakelser med jordgubbar……….:P (en gammal jobbarkompis som heter Karin hälsade på)
    så jag var ju tvungen att äta en sara berhnard innan tårtorna..herregud så go den var.
    sen vaknade jag. 01.41. Det är Jacksatans fel.
    Förra gången jag hade en mardröm så sa han – jaså, blev du jagad av bakelser eller?
    Nu är det fan sanning
    :D

jag vet, jag är inte normal. Men jag bjuder på det.

Warrior du är söt du med – och du är vaken när jag behöver dig, som sist jag hade en ”riktig” mardröm

Dagens träning blir promenad
    till jobbet fram och tillbaks
    70 min x 2

Maten:
    07.30 Drink innan promenad: 30 gr.protein, kaffe, minimjölk
    9.45 Gröt med kanel o lite mjölk,några russin, 1 tsk jordnötssmör
    12.30 200 gr. wokgrönsaker, ½ avocado, 150 gr.Kesella
    15.00 150 gr.wokgrönsaker,½ avocado, keso o kesella 200 gr, lite jordnötssmör
    18.00 1 apelsin
    20.45 2 ryvita, wokgrönsaker (tröttnar aldrig) scampi 10st..massa vitlök=)
    blev så himla godissugen…=( lite proteinpulver med kakao…o sötmedel..värst på kvällen alltid..

Hävv ö najs däj

hehe du e så rolig låter som min polare som vaknade upp efter att jag tvingat honom vara med o baka finska grötpiroger…han hade haft mardrömmar o drömt han blev jagad av dom…hehe vi åt ganska många oxå nu får man inte ens säga ordet pirog i närheten av honom…:)

paulina73 wrote:
    Jag hade tagit med mig två tårtor till jobbet, en schwarzwald och en prinsesstårta….och när jag kommer dit så sa chefen – Paulina vad du luktar gott idag, tack sa jag, du kan få lite tårta sen om du vill. Jag var sååå sugen på tårta, ingen ätardag var det heller. Och när jag kommer upp till lunchrummet är ett bord redan knökat med sara bernhardt bakelser och gräddbakelser med jordgubbar……….:P (en gammal jobbarkompis som heter Karin hälsade på)
    så jag var ju tvungen att äta en sara berhnard innan tårtorna..herregud så go den var.
    sen vaknade jag. 01.41. Allt är Jacksatans fel.
    Förra gången jag hade en mardröm så sa han – jaså, blev du jagad av bakelser eller?
    Nu är det fan sanning
    :D

jag vet, jag är inte normal. Men jag bjuder på det.

Warrior du är söt du med – och du är vaken när jag behöver dig, som sist jag hade en ”riktig” mardröm

Dagens träning blir promenad
    till jobbet fram och tillbaks
    70 min x 2

Maten:
    07.30 Drink innan promenad: 30 gr.protein, kaffe, minimjölk
    9.45 Gröt med kanel o lite mjölk,några russin, 1 tsk jordnötssmör

Hävv ö najs däj

Tur för dej att det var en dröm:aggresiv: Nu är det sol ute så det blir skönt att promenera ute =)

Morgon promenad 30 minuter

Idag har jag fått veta att jag ska få en GB-glassbox två meter ifrån mig hela sommaren:( Just som Delicato automaten har börjat ge upp mig så dyker det upp nåt nytt, jag känner mig som Ronja Rövardotter när det underjordiska kallar..:/
    Nogger, 88:an, Dajmstrut, behöver jag säga mer….?
    eftersom jag har lite att göra så står jag och funderar på hur jag ska hindra mig själv ifrån att gå och snegla på boxen hela dagarna…..hm…
    får hitta på lite finurliga saker känner jag…

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 435 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.