Paulinas träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulinas träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 435 total)
  • Author
    paulina73 wrote:
    Morgon promenad 30 minuter

Idag har jag fått veta att jag ska få en GB-glassbox två meter ifrån mig hela sommaren:( Just som Delicato automaten har börjat ge upp mig så dyker det upp nåt nytt, jag känner mig som Ronja Rövardotter när det underjordiska kallar..:/
    Nogger, 88:an, Dajmstrut, behöver jag säga mer….?
    eftersom jag har lite att göra så står jag och funderar på hur jag ska hindra mig själv ifrån att gå och snegla på boxen hela dagarna…..hm…
    får hitta på lite finurliga saker känner jag…

Men vafan ge mig numret till din chef :aggresiv: :rtfm: ;)

haha ja livet e hårt ibland fast det där lät nästan grymt :) fast glass innehåller iaf lite protein haha du får trösta dig med det om det slutar illa :emo-thumb

:P Hello girl

Vi hörs mer ikväll , nice talking to you on ze phone u knöw.:D
    dig ser jag verkligen fram emot att träffa :dance: :friends:

Vanessa : du får snart pm med hemtelefon, mobilnr och interna hot till chefen, ett jäkla sätt att skaffa en sån apparat här ;) han är dessutom husets största godisgris själv!
    du är himla go vet du det =) får hoppas vi kan ses då!!

Mikael.h: det kommer inte sluta illa;)
    heja tuggummi o kaffe!!

Den bestämda träningen ikväll uteblir pga mycket roligare o slarvigare skäl som dök upp som ett brev på posten :drinks:

he he och du vet att jag ringer honom ;)
    Ha en kul kväll !!!!

Paulina du får helt enkelt acceptera att du inte är född med världens bästa diciplin …ge efter och feta på Moahaha.

Nä men du klarar dig nog …det e bara att tänka såhär.
    Och om det finns en glassfrys. jag har min träning och min kropp och det är mer värt än alla glassar och bakelser i världen. Å vad bra jag mår av att vara vältränad..tjockisarna kan fan få trycka i sig fa fan dem vill. Hahaha tjockisar.

Btw tränar man ordentligt och äter med måtta så kan man allt kosta på sig en glass då och då. (dock e gammla arbetskamreters besök inte nån ursäkt)
    Du måste stå på dig. vet själv av egen erfarenhet att man ibland inte kan tacka nej till vissa saker pga att man inte vill veka onormal. Men det e lugt du är normal hur många bakelser du än tackar nej till..Till och med STARK

Kör hårt

Sam jr wrote:
    Paulina du får helt enkelt acceptera att du inte är född med världens bästa diciplin …ge efter och feta på Moahaha.

Nä men du klarar dig nog …det e bara att tänka såhär.
    Och om det finns en glassfrys. jag har min träning och min kropp och det är mer värt än alla glassar och bakelser i världen. Å vad bra jag mår av att vara vältränad..tjockisarna kan fan få trycka i sig fa fan dem vill. Hahaha tjockisar.

Btw tränar man ordentligt och äter med måtta så kan man allt kosta på sig en glass då och då. (dock e gammla arbetskamreters besök inte nån ursäkt)
    Du måste stå på dig. vet själv av egen erfarenhet att man ibland inte kan tacka nej till vissa saker pga att man inte vill veka onormal. Men det e lugt du är normal hur många bakelser du än tackar nej till..Till och med STARK

Kör hårt

*s* nej, jag har bara lite disciplin, så är det, man får ta vara på det lilla=) du…jag ska försöka vara lite allvarlig för en gångs skull. Tack för dina ord, fy fan va gott rent ut sagt att få såna pepp ibland!
    tack sam!

have a great weekend=)

Morgonpromenad 45 min

Lite axlar

Ingen alkohol igår, det känns hur bra som helst, och faktiskt har äntligen mina närmsta börjat acceptera att jag blivit en ”tråkmåns” i deras ögon *s* faktum är att jag har varken tid, ork, råd eller lust med att slarva längre, om det inte är något särskilt som händer förstås8)
    Lördag idag och det blir iallafall grill….kanske en baileys……hm, eller skulle man ta bilen ändå:)

Trevlig helg till alla!!

paulina73 wrote:

Lördag idag och det blir iallafall grill….kanske en baileys……hm, eller skulle man ta bilen ändå:)

Trevlig helg till alla!!

Hejsan!
    Mmmm gött me grillat då! :P Och baileys, var ett tag sen jag drack sånt, men det lär ju bli sånt i sommar antar jag! :| Mysigt grillväder iallafall!! Synd att man bor i lägenhet och inte har en gård att parta på!

Ha en bra helg!!
    Kram

mariia wrote:
    Hejsan!
    Mmmm gött me grillat då! :P Och baileys, var ett tag sen jag drack sånt, men det lär ju bli sånt i sommar antar jag! :| Mysigt grillväder iallafall!! Synd att man bor i lägenhet och inte har en gård att parta på!

Ha en bra helg!!
    Kram

grillat är godast =) fy tusan va gott, iofs blir ALLT gott under diet!! men jag längtar till ikväll! Här ute på gården är grannarna jämt ute och grillar förstås, för dom är enda träningen att lyfta vinglasen ;)
    nä nu är det jobb, som gäller!
    ha det bra själv maria, vi hörs!! kram

paulina73 wrote:
    grillat är godast =) fy tusan va gott, iofs blir ALLT gott under diet!! men jag längtar till ikväll! Här ute på gården är grannarna jämt ute och grillar förstås, för dom är enda träningen att lyfta vinglasen ;)
    nä nu är det jobb, som gäller!
    ha det bra själv maria, vi hörs!! kram

Japp jag vet, allt är godare än dietmat! hehe! Ok, hoppas deras vinglas är lite tunga då så dom belastar musklerna bra! ;)
    Oj, jobbar du idag? Jobbar du hemma?

mariia wrote:
    Japp jag vet, allt är godare än dietmat! hehe! Ok, hoppas deras vinglas är lite tunga då så dom belastar musklerna bra! ;)
    Oj, jobbar du idag? Jobbar du hemma?

inget hemma jobb idag, utan det är på mitt ”riktiga” jobb, för jäkligt vid sånt här väder, men men va fasen, det är ett jobb! solbrännan får vänta….8)

paulina73 wrote:
    Morgonpromenad 45 min

Lite axlar

Ingen alkohol igår, det känns hur bra som helst, och faktiskt har äntligen mina närmsta börjat acceptera att jag blivit en ”tråkmåns” i deras ögon *s* faktum är att jag har varken tid, ork, råd eller lust med att slarva längre, om det inte är något särskilt som händer förstås8)

Trevlig helg till allaQUOTE]

Ja ta bilen och kom hit ;) kan vi ha en kul helg ihop8)

Jag har fått smått utstående ådror på axlarna.

Händerna ska vi inte tala om.

Är det dags att sluta träna nu ;) ?

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 435 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.