Paulinas träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulinas träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 435 total)
  • Author

låter som att det var grymt tunga vinglas haha :)

ne men seriöst det är väl bara att köra hårt, så länge du själv är nöjd så är det ju kanon, trots allt för sig själv som man tränar och när resultaten börjar komma så är det ju grymt skönt och inspirerande att träna, keep it up i götet nu å träna hårt!

Ok i have sinned today

Vanessa Frykman wrote:
    Ok i have sinned today

ursäkta??

jag tror visst det är nåt fel på uppkopplingen nu, jag fick inte ditt sista mess. ;)

Träningen idag

25 minuter löpning, segt efter grisdagen igår. No more ätardagar.

mikael h. inget vin för mig iaf, var smart nog att ta bilen så jag skulle få hem den igen.

vanessa : du fyller år idag!!! en pizza,….tänk om du dör imorrn. Njut idag nu!

paulina73 wrote:
    No more ätardagar.

Hehe, är det inte så man säger efter en dålig fylla? No more sprit! ;) Haha! Men det har man glömt bort vid nästa fest… :|

mariia wrote:
    Hehe, är det inte så man säger efter en dålig fylla? No more sprit!

hehe….same same but different.
    Det är fan inte värt det, ser ut som om jag inte gjort ett pass på ett halvår, man tappar ju sugen direkt, lika bra att ge efter som sam sa….och feta på =)
    nä, men jag har legat lågt idag, och två veckor ska jag väl fixa utan att ha en grisdag igen:ph34r: :ike:
    det är bara att bestämma sig:aggresiv:

Warrior wrote:
    Ja, nu får du sluta träna. I och med alla ådror! ;)

Var ute i slotts-skogen idag. Vad mycke folk det var, och hur kul det var också.

Vilken fin dag idag det varit för mig, hoppas du också haft det bra nu.

Ang dieten, så länge det går framåt skall du vara nöjd. Men visst, säger man nej till sig själv så skall man fasiken också hålla sig till det. Det är bara öva.

*hoppas på mera fint väder*

Kramis

/Warrior

som tur är gillar jag nog ådror ändå =) mina kompisar tycker inte det är så snyggt iofs =) jaja, inte så mycket man kan göra åt eller hur! tränad med ådror, eller otränad utan ådror, vad väljer man ;)
    var riktigt grisigt i slottsskogen i morse, alltid sorgligt att se helgmorgnarna….som tur är har vi så bra kommunalstädare här så det går ju snabbt bort………..=)
    Livet är en ständig övning, och vad som än händer i allting, så snubblar man alltid framåt, på något jäkla vänster tror jag =)
    ses tisdag, onsdag kanske? *ledig, jippie*

du ska vara glad över att ha ådror…en annan hade knappt nån i tävlingsform ens

Sam jr wrote:
    du ska vara glad över att ha ådror…en annan hade knappt nån i tävlingsform ens

ni byggarkillar är nog dom enda som tycker det är snyggt haha =)
    inte för att det gör mig nåt:)

Warrior wrote:
    Skall vi köra ett ben-pass tillsammans? På onsdag :)

SamJr, det är ju bara bra att du inte har några ådror. Ser möe bättre ut än massa ådror som många får när dom blir deffade. Jag är väl så där lagom ådrig så jag trivs som det är iförsig.

kan vi göra! om du lovar att inte trasa sönder mina vader igen;)
    har till kl.15 på mig =) hörs om det då!

nu blir det sängen redan, har sovit på tok för lite senaste nätterna…
    (jag gör ett försök iaf, det är alltid nåt)

natti!:lazy:

crosstrainer 35 minuter, svettigt tempo

är fortfarande på fantastiskt dåligt humör efter lördagens grisande, känns som om jag gått upp tio kilo. Skött kosten bra två dagar nu och det känns bättre, men humöret suger. Dessutom pajade jag precis en jättefin tallrik för 300 spänn, blir vansinnig. Fattas bara att det ska ringa nån och sälja kalle anka tidningar nu.

:D ja hoppas ingen ringer till dig ju =)

Jag är så trött just nu skullel kunna sova men mina brats ;) vill inte sova =(

Bra att du sköt kosten 2 dagar är över 4 more to go .

cardion ”sket sig” idag…..ont i knäna =( ska vila ett par dagar ifrån promenader.
    men ett överkroppspass blev det iallafall, kändes väldigt bra idag =)

axlar, biceps, triceps

VILKEN HELT UNDERBAR DAG FÖR ÖVRIGT
    [/b]:)

simma e bra cardio om benen e slitna eller paj… dock e det tråkigt som fan

Gött med underbara dagar :D

äh warrior nu får du skärpa dig, lite ådror är ju kanon på en kille :) fast jag har fan inte gott ställt på den fronten heller även om dom ploppar upp så är det inte möe att skriva hem om, tillhör nog samma fack som du och samjr, fast för att vara ärlig är jag nog nöjd över det hehe :P

tråkigt med knäna men du får omprioritera lite på benträningen p, benspark och curl övningar + deadlift funkar bra ändå och bygger upp bra runtom så kör hårt i dom med warrior och ta det lite lugnare med benpress och böj ett litet tag så går det nog till sig bra.

jag måste bara berätta att min debut som pojklagscoach är gjord =)

ja, behöver jag tala om resultatet ???8)
    (nä, klart jag ska göra, vi ledde med 6-2, sen får motståndarlaget plocka in en kille till om man leder med 4 mål…det slutade iaf på 7-5, hockeyresultat:nerd: ) och jag lever fortfarande trots 8 st ivriga små killars glada pladder och positionsönskningar matchen igenom hehe =)
    fasen, vilket bra lag det är, talanger allihop! inte lätt att få dem att passa varann =) kul kul!

Sam: simma…….det var längesen, har jag glömt av att man kan göra ju! Det är riktigt skönt faktiskt….det enda är att man har sån himla bacillskräck….och får man nån halvspottandes gubbe framför sig så får man hålla munnen jävligt stängd haha. Annars är det ju kanon

mikael: tränar ju aldrig benen, mer än löpning och promenader typ….ska köra lite i maskinerna imorgon, så jag kommer upp mig muskelmässigt runt knäna igen…

maten väldigt bra idag, förutom 2 små kanelgifflar i ren nervositets-stress inför min coach debut:ph34r: det kan jag väl leva med =)

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 435 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.