Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 maj, 2006 at 21:02 #1005637Anonym anvandareMember
A football coach noticed that his star tackle, Bubba, had so many women hanging around that he couldn’t possibly handle all of them. So one day he asked Bubba, ”Just what the hell is your secret?”Bubba replied, ”Well, coach, whenever I’m about to have sex, I always whip it out and bang it on the dresser like a hammer. That numbs it and I can screw ’em forever!”
The coach went home early that day and went straight to the bedroom. He heard his wife in the shower and, seeing a window of opportunity, tore off his clothes and started banging his penis on the dresser.
His wife immediately stuck her head out of the shower and said, ”Is that you, Bubba?”
9 maj, 2006 at 21:05 #1005638Anonym anvandareMember:p
9 maj, 2006 at 21:37 #1005639Anonym anvandareMemberQuote:Sam: simma…….det var längesen, har jag glömt av att man kan göra ju! Det är riktigt skönt faktiskt….det enda är att man har sån himla bacillskräck….och får man nån halvspottandes gubbe framför sig så får man hålla munnen jävligt stängd haha. Annars är det ju kanonhaha jag köpte ett simkort under slutet av min diet när benen började bli slitna ..och eftersom jag jobbade natt drog jag ner och simma efter jobbet…
Så klockan halv sju på morgonen var jag nere och simmade …Inga kolisar dem senaste 10h och sjukt trött …trodde jag skulle drunkna varjegång och bara en massa pensionerer där. måttligt kul ..stod ut i en 2-3 veckor tror jag sen gav jag upp.Men satan vilken pump man fick i bröst och armar
10 maj, 2006 at 16:44 #1005640Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:
A football coach noticed that his star tackle, Bubba, had so many women hanging around that he couldn’t possibly handle all of them. So one day he asked Bubba, “Just what the hell is your secret?”Bubba replied, “Well, coach, whenever I’m about to have sex, I always whip it out and bang it on the dresser like a hammer. That numbs it and I can screw ’em forever!”
The coach went home early that day and went straight to the bedroom. He heard his wife in the shower and, seeing a window of opportunity, tore off his clothes and started banging his penis on the dresser.
His wife immediately stuck her head out of the shower and said, “Is that you, Bubba?”
10 maj, 2006 at 16:54 #1005641Anonym anvandareMemberBlev ingen simning
fjäskade lite med mitt knä och gav det lite godis (Ipren) så det blev snällt mot mig igen, blev crosstrainer 60 minuter, sen snabba steg på stan i 2 timmar fick köpt bikinin äntligen……få väl se när den duger att komma på dåDagens:
när jag kom hem…ringer telefonen, anonymt givetvis, VARFÖR har alla anonymt nu för tiden, för en gångs skull svarade jag
ja, vad är det om inte nån jäkla undersökning, eller vad det var
(om det nu inte var ett väldigt elakt skämt, skulle nästan kunna misstänka vissa ifrån forumet)
han fråga om jag kunde svara på några frågor ang nåt totalt ointressant, så skulle jag få en CHOKLADASK som tack för hjälpen hahahaha
jag svarade snabbt – jag äter inte choklad, glöm mig! *s*
han skratta till lite och fråga om jag sa- glöm mig????
– ja, sa jag…glöm mig=)
– okej, ha en bra dag hahahasen när vi la på…….kunde jag inte hålla mig för skratt, det var klockrent…..en jä-la chokladask,,,,,han visste inte vem han hade att göra med=)
njutit av solen idag, herregud, vad gör den inte för sinnet? hoppas ni haft det lika gott ni med:)
10 maj, 2006 at 17:13 #1005642Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:Blev ingen simning
fjäskade lite med mitt knä och gav det lite godis (Ipren) så det blev snällt mot mig igen, blev crosstrainer 60 minuter, sen snabba steg på stan i 2 timmar fick köpt bikinin äntligen……få väl se när den duger att komma på dåDagens:
när jag kom hem…ringer telefonen, anonymt givetvis, VARFÖR har alla anonymt nu för tiden, för en gångs skull svarade jag
(om det nu inte var ett väldigt elakt skämt, skulle nästan kunna misstänka vissa ifrån forumet)
han fråga om jag kunde svara på några frågor ang nåt totalt ointressant, så skulle jag få en CHOKLADASK som tack för hjälpen hahahaha
– ja, sa jag…glöm mig=)
– okej, ha en bra dag hahahasen när vi la på…….kunde jag inte hålla mig för skratt, det var klockrent…..en jä-la chokladask,,,,,han visste inte vem han hade att göra med=)
njutit av solen idag, herregud, vad gör den inte för sinnet? hoppas ni haft det lika gott ni med:)
hahahah kan bara tänka mig hur överasskad han måste ha blivt…bara JAG ÄTER INTE CHOCKLAD….så svarar han :ursäka jag ringde…
fick värsta bilden i mitt huvud bara hahahah
10 maj, 2006 at 17:24 #1005643Anonym anvandareMembertompa wrote:hahahah kan bara tänka mig hur överasskad han måste ha blivt…bara JAG ÄTER INTE CHOCKLAD….så svarar han :ursäka jag ringde…fick värsta bilden i mitt huvud bara hahahah
han blev lite lätt ställd, hehe
jag tycker inte om telefonförsäljare, brukar alltid vräka ur mig något bestämt direkt jag måste snabbt på toa eller nåt liknande, ring inte igen
vem fan äter inte choklad
hoppas det går bra med din deff tompa!!
10 maj, 2006 at 17:52 #1005644Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:Dagens:
– ja, sa jag…glöm mig=)
Fan vad grym du är Paula!
Den storyn gjorde helt klart min dag…
MvH Jonas
10 maj, 2006 at 19:17 #1005645Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:han blev lite lätt ställd, hehejag tycker inte om telefonförsäljare, brukar alltid vräka ur mig något bestämt direkt jag måste snabbt på toa eller nåt liknande, ring inte igen
vem fan äter inte choklad
hoppas det går bra med din deff tompa!!
thats right girl..you go…skönt att du gör så!!
Hur går det annars med din deff?, har tyvärr inte kollat varit bort rest mycket. Men har kollat igenom och jag ser att du har skött dig väl.wweee ännu you go girl(såg en riki lake reklam så vara bara tvungen)..
nemen jag går inte på deff…paulina vad har du fått det ifrån? jag kanske till och med ska upp några kilo för att fylla en viktklass i styrkelyft..6 kilo till godo kanske..men man vill ju ändå hålla ordentligt form till sommaren..
hur som helst fortsätt göra det du gör!!
bara tänk ha bilderna i juni i tanke..men du sköter dig så bra iallfall
10 maj, 2006 at 21:42 #1005646Anonym anvandareMembertompa wrote:thats right girl..you go…skönt att du gör så!!Hur går det annars med din deff?, har tyvärr inte kollat varit bort rest mycket. Men har kollat igenom och jag ser att du har skött dig väl.wweee ännu you go girl(såg en riki lake reklam så vara bara tvungen)..
nemen jag går inte på deff…paulina vad har du fått det ifrån? jag kanske till och med ska upp några kilo för att fylla en viktklass i styrkelyft..6 kilo till godo kanske..men man vill ju ändå hålla ordentligt form till sommaren..
hur som helst fortsätt göra det du gör!!
bara tänk ha bilderna i juni i tanke..men du sköter dig så bra iallfall
ricki lake kollar du på den skiten;)
men du, jag trodde du dietade faktiskt, iom du pratade om ätardagen där
så du ska upp du, sicket fusk jaså, styrkelyft? kul, bra jobbat
jag har skött mig hyfsat, men inte mer…..i det stora hela okej……har insett att det inte går att trolla, det är bara till att ”skynda långsamt” och göra det bästa av det som finns va ska man annars göra? det roligaste är ju faktiskt styrketräningen och inte kardion……som jag borde göra hela tiden egentligen:/ nåväl, vi får se
du kan väl äta lite för mig så länge nu då……11 maj, 2006 at 11:03 #1005647Anonym anvandareMemberHej chica
Hoppas du sov bra inatt, det gjorde jag
Har du kört morgon promenad idag? Idag känns det bättre i halsen nästan helt borta så imorgon tror jag att jag kan köra på som vanligt.1 vecka kvar så träffas vi :drunk: :buttrock:
he he
11 maj, 2006 at 15:32 #1005648Anonym anvandareMembertjena bruden;)
går inte att sova dåligt i den sängen jag har, det är en riktig pärla vettu…:nerd: är ju sängskadad
ingen promenad är fast på jobb hela dagen. Vad skönt med din hals, det är så himla jobbigt att gå och vänta på att bli frisk.
En vecka! är det så? vi får lägga upp en liten plan angående lördag = ätardag, vad ska vi äta
11 maj, 2006 at 15:34 #1005649Anonym anvandareMemberDetta är ett måste för min del
11 maj, 2006 at 17:53 #1005650Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:ricki lake kollar du på den skiten;)
men du, jag trodde du dietade faktiskt, iom du pratade om ätardagen där
så du ska upp du, sicket fusk jaså, styrkelyft? kul, bra jobbat
jag har skött mig hyfsat, men inte mer…..i det stora hela okej……har insett att det inte går att trolla, det är bara till att ”skynda långsamt” och göra det bästa av det som finns va ska man annars göra? det roligaste är ju faktiskt styrketräningen och inte kardion……som jag borde göra hela tiden egentligen:/ nåväl, vi får se
du kan väl äta lite för mig så länge nu då……nee såg bara reklamen..jag lovar! nee har ätardagarna för lite mer mentala anledningar…var förut lite väl fett fanatiker…så dessa dagar ger lite perspektiv oavsett vad andra kan tycka..jo hade kanske 2 kilo till godo senaste tävlingen så jag kommer nog gå upp lite i muskler detta år och då orkar jag inte deffa för att tappa styrka..aja nog om mig..nice att du tänker så med det där skynda långsamt…har själv märkt att det är enda sätt gällande en del saker..jo visst är det alltid nicast med styrketräning..
ökar du på där bra oavsett deffen då? mycket mer motivation då ..sure äter så mycket som jag kan ,lovar att tänka på dig nästa ätardag..
13 maj, 2006 at 15:11 #1005651Anonym anvandareMemberTjabba Bruden :yahoo:
The Countdown has begun
Fan idag skulle det vara min vilo dag och vad tror du min säger vi ska göra? Jo kasta alla tegel pannor vi hade i påsar som skulle kastas och fixa så att bilen kommer under våran altanTunga stenar och sedan lägga sand och små stenar för att få en jämn yta. Snacka om att Jag o brorsan är trötta Mina ben är helt slut efter morgonens morgon promenad .
Nu ska jag laga mat och sedan njuta av att vara LEDIG
Vi hörs ikväll på tel :ike:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.