Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 maj, 2006 at 21:58 #1005652Anonym anvandareMembertompa wrote:nee såg bara reklamen..jag lovar! nee har ätardagarna för lite mer mentala anledningar…var förut lite väl fett fanatiker…så dessa dagar ger lite perspektiv oavsett vad andra kan tycka..jo hade kanske 2 kilo till godo senaste tävlingen så jag kommer nog gå upp lite i muskler detta år och då orkar jag inte deffa för att tappa styrka..aja nog om mig..nice att du tänker så med det där skynda långsamt…har själv märkt att det är enda sätt gällande en del saker..jo visst är det alltid nicast med styrketräning..
ökar du på där bra oavsett deffen då? mycket mer motivation då ..sure äter så mycket som jag kan ,lovar att tänka på dig nästa ätardag..
tjena tompa!
bra att du inte kollar på ricki rene skiten=)
ja, alltså, jag måste erkänna att jag är en usel heldeffare, jag har ätardagar, men det finns liksom inget stopp då….kan äta hur mycket som helst. Jag anser inte det särskilt friskt att göra så, så jag trappar ner lite och är inte så hård mot mig själv,,,jag ska ju faktiskt inte tävla! Jag kommer sakta att bli omformad ändå, så länge jag tränar styrka så går det ju alltid åt lite extra hull också. Jag gör det som är roligt, måste orka med en vardag också ju!
visst är det fantastiskt tråkigt att tappa styrka! också en anledning till att jag inte tar bort för mycket kolhydrater..det suger att gå till gymet och inte orka något. Lagom är bäst. När blir det tävling för dig då??! det får du allt rapportera:P13 maj, 2006 at 22:06 #1005653Anonym anvandareMemberVanessa….
det var ingen dålig promenad du gjorde du heller!! mycket med hus dessutom, skönt med lgh, men längtar ju till mitt lilla hus vid havet nån dagbara vi får plats med grillen på altanen på fredag så är allt lugnt;) vad ska vi grilla
bra jobbat idag!! synd att ditt hamburgermål var kasst, jag hade kastat det rätt in i väggen efter en deffvecka tror jag, eller ännu bättre rätt in i köket hos personalen
(har inte alls kort stubin ibland;))
kramis!!13 maj, 2006 at 22:23 #1005654Anonym anvandareMemberFredag : Fotbollsmatch 60 minuter, totalt värdelöst och noll kämparglädje. Den stora höjdpunkten var en STREAKER haha….c-lagsmatch 7-manna på grus, underbart. Hann bara se lite häck, domarjä-eln var i vägen
Svensexa med herrlaget såklart
Sen så hade mamma o pappa fixat grill till sin dotter lax, med tzatziki, feta, keso, MASSA inlagda Ridderheimsgrejer…sallad, baguette..det var så gott så jag åt som jag aldrig sett mat förut. Sen kaffe o chokladLördag
Promenad till jobbet 65 min
Promenad från jobb till gym 85 min
Axlar, biceps, triceps, mage
promenad hem 15 minär heeeeelt färdig ikväll. så skönt!! jag är lycklig
och jonas : you are the best! det sms:et slår allt !!!!!!!!
15 maj, 2006 at 11:42 #1005655Anonym anvandareMemberpromenad 30 min
lite axlar, biceps, mage på gymet…..körde lätt och många reps idag, superset.
äter fortfarande strikt men ligger inte så lågt i kolhydrater som innan, har så mycket att göra så jag måste orka med allt annat först och främst
blir nog ingen träning på minst 3 dagar nu, ska med jobbet på en liten tripp, mycket gott där kanske…ska hålla mig ifrån vissa rusdrycker iaf :ike:
Ha det underbart!
15 maj, 2006 at 13:07 #1005656Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:promenad 30 min
lite axlar, biceps, mage på gymet…..körde lätt och många reps idag, superset.
äter fortfarande strikt men ligger inte så lågt i kolhydrater som innan, har så mycket att göra så jag måste orka med allt annat först och främst
blir nog ingen träning på minst 3 dagar nu, ska med jobbet på en liten tripp, mycket gott där kanske…ska hålla mig ifrån vissa rusdrycker iaf
Ha det underbart!
Tjena Paulina
Nice med lite mini semester och ha kul med sina kollegor
Se till att höra av dig när du är i stockholm :ike:
Ät inte för mkt skit nu bara :nono:22 maj, 2006 at 12:20 #1005657Anonym anvandareMemberOjojoj….idag är man inte pigg.!! Men med lite mer glädje och kraft efter en rolig vecka med två stockholmsturer så kan man allt kämpa lite till! Var inte hemma förrän inatt efter helgens lillsemester till Vanessa och NOGP, och sen tidigt upp o jobba.
En vecka utan träning och promenader i stort sett (ett pass endast) och ”semestermat” så känns det som om man är tillbaka på ruta ett igen, formen var mycket bättre för två veckor sen. När jag såg mig i spegeln i morse så såg jag en mintchokladbar……förstår inte varför;)
Å andra sidan var det härligt att få njuta litegrann, och nu känns det lättare att gå vidare igen. Fick mycket nya idéer och influenser i helgenTräffade en hel del trevligt folk ifrån forumet i helgen, jättekul!
Måste säga att jag är djupt imponerad av mrs Vanessa Frykman, sicken brud.
Liten men tuff, och rejält med skinn på näsan. Jätte jättetack till dig och din härliga familj för gästvänligheten och den gooooda maten!!
och ställ in fina rester i kylen nu!!!nu är det nya friska tag och det ska bli roligt, nya kläder fick jag inhandlat i västerås också
22 maj, 2006 at 12:48 #1005658Anonym anvandareMemberSå fort Paulina hörde ordet Mintbars slutade hom smsa
22 maj, 2006 at 12:53 #1005659Anonym anvandareMemberDU DEN VAR INTE SCHYSST!!!!! ser ju ut som om nån dragit ur hjärnan på mig
du valde den lilla bilden också…NOT
vänta bara:ph34r:
22 maj, 2006 at 13:17 #1005660Anonym anvandareMemberojojoj ja du får ta bilden med bullen i munnen då :ph34r:
Här kommer en bild jag tycker jätte mkt om
22 maj, 2006 at 13:23 #1005661Anonym anvandareMemberwoop… milf!
22 maj, 2006 at 13:24 #1005662Anonym anvandareMemberokej. lika bra, fram med allt bara
jag tar naken bilderna på dig sen
ser att jag verkligen behöver deffa, alltid bra med bildbevis, nu har jag inte en chans att komma undan längre.
😮 :ph34r:22 maj, 2006 at 13:26 #1005663Anonym anvandareMemberDagsform på Paulina :p Tycker att det ser mkt bra ut
22 maj, 2006 at 13:27 #1005664Anonym anvandareMemberXavier wrote:woop… milf!Milf……hrm…, det där hörde jag inte8)
ska äta min isbergssallad nu22 maj, 2006 at 13:29 #1005665Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:Milf……hrm…, det där hörde jag inte8)
ska äta min isbergssallad nuFörlåt, jag tänkte högt
Duktig flicka :up:
22 maj, 2006 at 13:29 #1005666Anonym anvandareMemberIsbergssallad nejdå mintchoklad;) Tom kommer nog höra av sig :ph34r:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.