Paulinas träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulinas träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 435 total)
  • Author

:D jaså det tror du, jag vet inte, efter att han sett den sista bilden där så är det nog kört :D

för säkerhets skull åt jag upp alla bars innan jag kom hem igår, så det inte skulle finnas ngt kvar idag…;)

haha, har vanessa en fetish för att fota människor när de gör grimaser? vid närmare eftertanke så är väl fever likadan :)

paulina73 wrote:
    :D jaså det tror du, jag vet inte, efter att han sett den sista bilden där så är det nog kört

för säkerhets skull åt jag upp alla bars innan jag kom hem igår, så det inte skulle finnas ngt kvar idag…;)

Nejdå Tom är på strålande humör idag och skrattar högt:D
    Jag saknar dig:ph34r: du är otroligt rolig att vara med.

Xavier wrote:
    haha, har vanessa en fetish för att fota människor när de gör grimaser? vid närmare eftertanke så är väl fever likadan :)

Ja man får bjuda på sig själv lite eller hur. Model bilder kan man också ta men vänta till hon lägger upp bilden på mig :ph34r:

paulina73 wrote:
    . När jag såg mig i spegeln i morse så såg jag en mintchokladbar……förstår inte varför;)
    QUOTE]

Men barsen var ju såååååå goda, tror jag smakprovade ihop till två hela bars, samt köpte en hel del Dalblads bars, de var nog de godaste bars jag ätit:P

Mantus wrote:
    paulina73 wrote:
    . När jag såg mig i spegeln i morse så såg jag en mintchokladbar……förstår inte varför;)
    QUOTE]

Men barsen var ju såååååå goda, tror jag smakprovade ihop till två hela bars, samt köpte en hel del Dalblads bars, de var nog de godaste bars jag ätit:P

haha…..ja skojar du…….:P mums mums
    dom hälsade så glatt på mig borta vid dalblads:ph34r: synd man inte visste vilka alla var, om de var på deff eller inte=) en hel låda….haha..nej, det hade inte funkat! då måste du ha karaktär ?!

paulina73 wrote:
    Mantus wrote:
    dom hälsade så glatt på mig borta vid dalblads:ph34r: synd man inte visste vilka alla var, om de var på deff eller inte=) en hel låda….haha..nej, det hade inte funkat! då måste du ha karaktär ?!

Ja skojar du , så fort hon var borta såg man hur personalen på dalblads montor såg så glada ut ;) då visste jag hon köpte 2 bars till

paulina73 wrote:
    Mantus wrote:

Jag försöker, jag brukar lägga alla godsaker längst upp i skåpet så jag behöver en stol för att nå dem, det ger en lite tid att fundera, ”behöver jag ta den här baren?”:D

Mantus wrote:
    paulina73 wrote:
    Jag försöker, jag brukar lägga alla godsaker längst upp i skåpet så jag behöver en stol för att nå dem, det ger en lite tid att fundera, ”behöver jag ta den här baren?”:D

haha
    lyckost dig som har DEN karaktären att ens tänka iaf ;) jag skulle bygga en stege om det var så, och ta med mig bultsaxen för att knipsa hänglåset.
    igår var det bars-dag, det hade jag laddat för =) nu är det vanlig dag, men en låda hade jag inte vågat köpa med mig ändå haha. Onödigt. Bra jobbat=)

Hej Paulina! Fina bilder dem lyckades få ihop :p

Hur går det med deff/träning/mat osv? Hoppas det går fint! :)

/ Jocke

NetCurse wrote:
    Hej Paulina! Fina bilder dem lyckades få ihop :p

Hur går det med deff/träning/mat osv? Hoppas det går fint! :)

/ Jocke

tjena jocke! önskar jag hade lite av den vilja du har, deffen har gått framåt, med med små tillbakasteg då och då, har just gjort det största…men det är väl att bita ihop =) ;)
    bilderna har jag ingen makt över, hade inte lagt ut en enda, det är vanessa som jäklas =)
    träningen går egentligen väldigt bra, och det är kul när man ser att det börjar hända nåt! det är maten som är det jobbiga tycker jag. Jag avundas de som äter bara för att bli mätta och inte för att det är så fruktansvärt gott =)
    men jag tror jag har en plan8)ska bara fundera lite till
    går det bra med din deff nu?? ska uppdatera mig lite!

paulina73 wrote:
    tjena jocke! önskar jag hade lite av den vilja du har, deffen har gått framåt, med med små tillbakasteg då och då, har just gjort det största…men det är väl att bita ihop =) ;)
    bilderna har jag ingen makt över, hade inte lagt ut en enda, det är vanessa som jäklas =)
    träningen går egentligen väldigt bra, och det är kul när man ser att det börjar hända nåt! det är maten som är det jobbiga tycker jag. Jag avundas de som äter bara för att bli mätta och inte för att det är så fruktansvärt gott =)
    men jag tror jag har en plan8)ska bara fundera lite till
    går det bra med din deff nu?? ska uppdatera mig lite!

Hehe ja sånt är väldigt jobbigt =]

Nae fan jag har slutat deffa nu, väntar tills efter sommaren. Händer ingenting nu, har ju hållt på att gå ner sen nyår 04-05, så kroppen vill ju inte mer nu. Har höjt maten lite och försöker hålla mig runt 95-97kg nu. Sen efter påsk nästa år, så blir det deff :p

Hade bra! Nu ska jag sova!

Goooooooooodmorning

Ville bara komma in här in da crib och hälsa. jag har inte fått sova :(
    men men det är bara att fortsätta eller hur :nerd:

Kör på idag ,ingen fusk så kommer du se resultaten komma.

Godmorgon!
    tråkigt med magsjuka…usch och fy!! barnen på skolan, och jag ska till gymet på min lediga förmiddag. Idag känns det riktigt tungt om jag ska vara ärlig. Får väl släpa mig dit och se vad som händer.

Axlar i maskin
    2 set 30kg*15
    2 set 50kg*6
    1 set 40kg*8

flyes framåtlutad

3 set 10kgs hantlar*10

i cabeln, drag bakom rygg, på 5kg
    3 set 10 långa, några korta på det
    drag framför på 7 kg
    2 set 10 reps

sittandes axelpress
    2 set 10kg hantlar*8

biceps supersettade lite, körde med 10 kg stången så många jag orkade, ca-15-20 st.
    2 set 15kg stång*6, sen slut på 10kgs

brändes i axlarna här så jag visste inte var jag skulle göra av dom….
    tog 60 min. promenad i slottsskogen efter detta :)
    Maten okej. Mådde inte bra nu på eftermiddagen….Låg i soffan och vilade mig i 3 timmar…! kommer inte ihåg när det hände sist, kanske ett halvår sen? ett år sen??
    Känns lite bättre nu iaf, slipper nog magsjukan! Idag har jag bestämt mig för att strunta i plock o städ här hemma och bara vila.
    En kopp te och nya Sköna Hem….:happy:

Ha det gott!

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 435 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.