Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 maj, 2006 at 13:32 #1005667Anonym anvandareMember
jaså det tror du, jag vet inte, efter att han sett den sista bilden där så är det nog kört
för säkerhets skull åt jag upp alla bars innan jag kom hem igår, så det inte skulle finnas ngt kvar idag…
22 maj, 2006 at 13:42 #1005668Anonym anvandareMemberhaha, har vanessa en fetish för att fota människor när de gör grimaser? vid närmare eftertanke så är väl fever likadan
22 maj, 2006 at 13:43 #1005669Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:jaså det tror du, jag vet inte, efter att han sett den sista bilden där så är det nog körtför säkerhets skull åt jag upp alla bars innan jag kom hem igår, så det inte skulle finnas ngt kvar idag…
Nejdå Tom är på strålande humör idag och skrattar högt:D
Jag saknar dig:ph34r: du är otroligt rolig att vara med.22 maj, 2006 at 13:44 #1005670Anonym anvandareMemberXavier wrote:haha, har vanessa en fetish för att fota människor när de gör grimaser? vid närmare eftertanke så är väl fever likadanJa man får bjuda på sig själv lite eller hur. Model bilder kan man också ta men vänta till hon lägger upp bilden på mig :ph34r:
22 maj, 2006 at 14:59 #1005671Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:. När jag såg mig i spegeln i morse så såg jag en mintchokladbar……förstår inte varför;)
QUOTE]Men barsen var ju såååååå goda, tror jag smakprovade ihop till två hela bars, samt köpte en hel del Dalblads bars, de var nog de godaste bars jag ätit:P
22 maj, 2006 at 15:10 #1005672Anonym anvandareMemberMantus wrote:paulina73 wrote:. När jag såg mig i spegeln i morse så såg jag en mintchokladbar……förstår inte varför;)
QUOTE]Men barsen var ju såååååå goda, tror jag smakprovade ihop till två hela bars, samt köpte en hel del Dalblads bars, de var nog de godaste bars jag ätit:P
haha…..ja skojar du……. mums mums
dom hälsade så glatt på mig borta vid dalblads:ph34r: synd man inte visste vilka alla var, om de var på deff eller inte=) en hel låda….haha..nej, det hade inte funkat! då måste du ha karaktär ?!22 maj, 2006 at 15:13 #1005673Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:Mantus wrote:haha…..ja skojar du……. mums mums
dom hälsade så glatt på mig borta vid dalblads:ph34r: synd man inte visste vilka alla var, om de var på deff eller inte=) en hel låda….haha..nej, det hade inte funkat! då måste du ha karaktär ?!Ja skojar du , så fort hon var borta såg man hur personalen på dalblads montor såg så glada ut då visste jag hon köpte 2 bars till
22 maj, 2006 at 15:14 #1005674Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:Mantus wrote:haha…..ja skojar du……. mums mums
dom hälsade så glatt på mig borta vid dalblads:ph34r: synd man inte visste vilka alla var, om de var på deff eller inte=) en hel låda….haha..nej, det hade inte funkat! då måste du ha karaktär ?!Jag försöker, jag brukar lägga alla godsaker längst upp i skåpet så jag behöver en stol för att nå dem, det ger en lite tid att fundera, ”behöver jag ta den här baren?”
22 maj, 2006 at 15:25 #1005675Anonym anvandareMemberMantus wrote:paulina73 wrote:Jag försöker, jag brukar lägga alla godsaker längst upp i skåpet så jag behöver en stol för att nå dem, det ger en lite tid att fundera, ”behöver jag ta den här baren?”haha
lyckost dig som har DEN karaktären att ens tänka iaf jag skulle bygga en stege om det var så, och ta med mig bultsaxen för att knipsa hänglåset.
igår var det bars-dag, det hade jag laddat för nu är det vanlig dag, men en låda hade jag inte vågat köpa med mig ändå haha. Onödigt. Bra jobbat=)22 maj, 2006 at 16:52 #1005676Anonym anvandareMemberHej Paulina! Fina bilder dem lyckades få ihop :p
Hur går det med deff/träning/mat osv? Hoppas det går fint!
/ Jocke
22 maj, 2006 at 22:09 #1005677Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Hej Paulina! Fina bilder dem lyckades få ihop :pHur går det med deff/träning/mat osv? Hoppas det går fint!
/ Jocke
tjena jocke! önskar jag hade lite av den vilja du har, deffen har gått framåt, med med små tillbakasteg då och då, har just gjort det största…men det är väl att bita ihop
bilderna har jag ingen makt över, hade inte lagt ut en enda, det är vanessa som jäklas
träningen går egentligen väldigt bra, och det är kul när man ser att det börjar hända nåt! det är maten som är det jobbiga tycker jag. Jag avundas de som äter bara för att bli mätta och inte för att det är så fruktansvärt gott
men jag tror jag har en plan8)ska bara fundera lite till
går det bra med din deff nu?? ska uppdatera mig lite!22 maj, 2006 at 23:53 #1005678Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:tjena jocke! önskar jag hade lite av den vilja du har, deffen har gått framåt, med med små tillbakasteg då och då, har just gjort det största…men det är väl att bita ihop
bilderna har jag ingen makt över, hade inte lagt ut en enda, det är vanessa som jäklas
träningen går egentligen väldigt bra, och det är kul när man ser att det börjar hända nåt! det är maten som är det jobbiga tycker jag. Jag avundas de som äter bara för att bli mätta och inte för att det är så fruktansvärt gott
men jag tror jag har en plan8)ska bara fundera lite till
går det bra med din deff nu?? ska uppdatera mig lite!Hehe ja sånt är väldigt jobbigt =]
Nae fan jag har slutat deffa nu, väntar tills efter sommaren. Händer ingenting nu, har ju hållt på att gå ner sen nyår 04-05, så kroppen vill ju inte mer nu. Har höjt maten lite och försöker hålla mig runt 95-97kg nu. Sen efter påsk nästa år, så blir det deff :p
Hade bra! Nu ska jag sova!
23 maj, 2006 at 08:34 #1005679Anonym anvandareMemberGoooooooooodmorning
Ville bara komma in här in da crib och hälsa. jag har inte fått sova
men men det är bara att fortsätta eller hur :nerd:Kör på idag ,ingen fusk så kommer du se resultaten komma.
23 maj, 2006 at 08:51 #1005680Anonym anvandareMemberGodmorgon!
tråkigt med magsjuka…usch och fy!! barnen på skolan, och jag ska till gymet på min lediga förmiddag. Idag känns det riktigt tungt om jag ska vara ärlig. Får väl släpa mig dit och se vad som händer.24 maj, 2006 at 20:02 #1005681Anonym anvandareMemberAxlar i maskin
2 set 30kg*15
2 set 50kg*6
1 set 40kg*8
flyes framåtlutad
3 set 10kgs hantlar*10i cabeln, drag bakom rygg, på 5kg
3 set 10 långa, några korta på det
drag framför på 7 kg
2 set 10 repssittandes axelpress
2 set 10kg hantlar*8biceps supersettade lite, körde med 10 kg stången så många jag orkade, ca-15-20 st.
2 set 15kg stång*6, sen slut på 10kgsbrändes i axlarna här så jag visste inte var jag skulle göra av dom….
tog 60 min. promenad i slottsskogen efter detta
Maten okej. Mådde inte bra nu på eftermiddagen….Låg i soffan och vilade mig i 3 timmar…! kommer inte ihåg när det hände sist, kanske ett halvår sen? ett år sen??
Känns lite bättre nu iaf, slipper nog magsjukan! Idag har jag bestämt mig för att strunta i plock o städ här hemma och bara vila.
En kopp te och nya Sköna Hem….:happy:Ha det gott!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.