Paulinas träningsdagbok

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Paulinas träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 435 total)
  • Author

Gött att du slipper magsjukan det är fan med inte kul att ha :( Min mat idag var 1 glas vatten och lite glass nu ska jag ta o prova lite yoghurt med acudophilus i . jo jag klarade 3 msk tidigare idag.

Nice axelpass :P visst tar det ordetnligt!!!!

kör på bruden

Hejsan! Ni verkar haft superkul i helgen ju!! :) Så tråkigt att vi inte kom i väg dit… :( Dom där mintbarsen är jag också crazy i kan jag lova!!! :P
    Man förtjänar en dag med bara slappning ibland också, så lägenheten klarar sig nog utan plock idag ska du se! ;)

VILA från träning idag!!

brukar inte väga mig men gjorde det igår och idag..för ”skojs” skull…skillnaden var 3 kilo och det var såå skönt =) kände det inatt, vaknade genomsvett och helt borta, var inte så bra igår heller ju, så det var väl all vätska ifrån barshelgen som ville ut hoppas jag……;)
    maten bra idag, och man mår ju 1000 ggr bättre på alla sätt när man har ett uns vett i kroppen iaf =)

träffade brorsans tjej på fika idag, hon tyckte att jag skulle sluta träna/bygga bums!!!:yahoo: mina armar och axlar var på tok för muskliga nu tyckte hon.. haha, om hon bara visste hur liten jag är nu!! jag har ju bara börjat :ph34r: sen är det ju ett litet lager ovanför som ska väck:|

imorgon blir det gott o blandat på gymet, måste hålla ordning på det lilla man har när man blir över 30 ju, innan det hänger till knäna. så jag tror jag satsar på helkropp haha ; )

hej maria!
    ja, vad synd att ni inte kom då! jag har funderat två dagar nu. Kommit fram till att jag ska söka jobb på dalblads eller powerbar ;) sen ska jag deffa på enbart bars. Eller så startar vi eget och konkurrerar ut resten, jag lovar att vi har finfina recept både du o jag ;)

ett pass snart kanske?

Hmm, har känslan av att du kommer tröttna riktigt ordentligt på att bara käka bars. Å andra sidan skulle en sådan diet förmodligen bota ditt chokladberoende för gott… Bra att du mådde bättre så snabbt, det är som jag alltid sagt, vältränade människor har ofta ett bättre och effektivare immunförsvar.

När får man se några bilder i den här journalen då?
    Keep up the good work!

Hrrrm. Upptäckte att det visst fanns ett gäng bilder längre bak, även om jag till mitt försvar hävdar att de inte avslöjar allt för mycket om dagsformen…

paulina73 wrote:
    hej maria!
    ja, vad synd att ni inte kom då! jag har funderat två dagar nu. Kommit fram till att jag ska söka jobb på dalblads eller powerbar ;) sen ska jag deffa på enbart bars. Eller så startar vi eget och konkurrerar ut resten, jag lovar att vi har finfina recept både du o jag ;)

ett pass snart kanske?

Hej!
    Och grattis till viktnedgången!!! :up:
    Hehe, ja vilket drömjobb du! Haha, joo, det går nog att komma på bra chokladblandningar som fungerar som bars, hehe! :P

Ett pass vore superskoj, jag slutar skolan 1 juni och då drar vi direkt hem till våra föräldrar en sväng, men efter 7 juni så har jag inget att göra så då passar det bra!! =)=)

deekayman wrote:
    Hmm, har känslan av att du kommer tröttna riktigt ordentligt på att bara käka bars. Å andra sidan skulle en sådan diet förmodligen bota ditt chokladberoende för gott… Bra att du mådde bättre så snabbt, det är som jag alltid sagt, vältränade människor har ofta ett bättre och effektivare immunförsvar.

När får man se några bilder i den här journalen då?
    Keep up the good work!

Hej David!!
    jag hör att vi inte känner varandra;) jag tröttnar aldrig, det blir isbergssallad toppat med bars =)
    Blir sällan sjuk, i stort sett aldrig (antagligen blir jag väl det ikväll nu då) vet inte om det beror på att man tränar och äter mycket, men får hoppas att det är så! så ger det ju ialla fall någonting haha. Ska ta lite bilder snart iaf!
    kör hårt du med!!

mariia wrote:
    Hej!
    Och grattis till viktnedgången!!! :up:
    Hehe, ja vilket drömjobb du! Haha, joo, det går nog att komma på bra chokladblandningar som fungerar som bars, hehe! :P

Ett pass vore superskoj, jag slutar skolan 1 juni och då drar vi direkt hem till våra föräldrar en sväng, men efter 7 juni så har jag inget att göra så då passar det bra!! =)=)

det bestämmer vi! en lunch o kaffe efteråt =) kul kul, kämpa på maria, du är himla duktig, härligt med egen coach du :P
    förresten viktnedgången var enbart vatten =( annars står det ganska still just på vågen =( jaja, det kommer väl förhoppningsvis.

Promenad 30 min.

styrka ca 60 min.

Blev överkroppspass idag, känner att jag fortfarande ska komma ikapp mina ben, och tycker det börjar ta sig litegrann iaf, lång väg kvar till jag är nöjd, men det känns okej stundvis. Funderar lite på mål med all träning, har inte bestämt mig än för slutgiltigt mål, men har små delmål iaf.

Axlar i maskin
    2 set 30 kg*15
    2 set 40 kg*9
    1 set 40 kg*7

flyes framåtlutad
    3 set 10kgs hantlar*12

axlar i cablen, en arm i taget
    3 set 7 kg*10

raka lyft åt sidan med platta
    3 set 2.5kg*15, sen korta till fail

biceps
    3 set stång 15 kg*15, sen 10kg til the end

triceps stång till pannan
    2 set 15kg*10, sen lyft underifrån och upp*10

mage
    5 set*20 i maskin utan vikter, man drar ihop hela kroppen, har bara sett den här maskinen på exhale.

crosstrainer 40 min.

trött nu, men glöm vila……ikea väntar :happy:

paulina73 wrote:
    det bestämmer vi! en lunch o kaffe efteråt =) kul kul, kämpa på maria, du är himla duktig, härligt med egen coach du :P
    förresten viktnedgången var enbart vatten =( annars står det ganska still just på vågen =( jaja, det kommer väl förhoppningsvis.

Hehe oki! Ja kaffe och nån go mat blir bra de! :P Jag tycker du är duktig, du kämpar på bra på gymmet! :)
    Jag tror resultaten kommer sakta men säkert. Jag upplevde det som att det tog ett bra tag innan nåt hände för mig, sen släppte det, men nu står jag still igen eftersom jag har varit lite sjuk och så…
    Åhh IKEA, vad roligt!
    Själv ska jag följa med killen på gymmet och hjälpa honom lite…

Ha det så bra!
    Kramar

paulina73 wrote:
    det blir isbergssallad toppat med bars =)

Jag har skapat ett monster :| :D

Nu vill jag se ett ben pass också ;)

Vanessa : HAHAHA
    ben ? :yikes:

Xavier: :dance:

tränar jag ben däremot kommer jag snart se ut som ett monster haha. Okej. Ger det ett pass;)

paulina73 wrote:
    Vanessa : HAHAHA
    ben ? :yikes:

Xavier: :dance:

Ja BEN:P innan helgen är slut vill jag se att du kört ben

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 435 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.