Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 maj, 2006 at 20:01 #1005697Anonym anvandareMember
Hej hej!!
Inget särskilt att skriva in idag, men i alla fall
Inhandlade ett hopprep på BR leksaker idag givetvis fel modell, det blev 5 meter långt så jag har skuttat litegranna…..fy feeeeen vad jobbigt!! ja 10 minuter blev det sen försökte jag mig på lite styrka här hemma.
lite blandat, inga vikter att skriva upp idag, för det blev ganska fjantigt när jag ser tillbaka på det.
Bröst, rygg, rumpa, armhävningar …inget direkt tryck idag alls.Sen så skulle jag ju göra min prottepaj hade jag tänkt. Med mitt nya Dalblads Bake pro. Jodå
när pajen var i ugnen så fin så såg jag spannen stå på golvet alldeles orörd. Såklart. Jag hade glömt pulvret
men det blev allt bra ändå!! mums mums
sen har jag allt unnat mig lite kletig röra på kesella, havregryn, kakao o söt.medel med kokos. Blir grönt te resten av kvällen nu….I believe;) äh,. det är långt kvar till läggdags…..:ike:tillägg…..jordnötsringar inmundigat…….
27 maj, 2006 at 21:56 #1005698Anonym anvandareMemberdu är för go Paulina!!! glömde du bakepro när du bakade :p
jag äter choklad
28 maj, 2006 at 02:17 #1005699Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:men det blev allt bra ändå!! mums mums
sen har jag allt unnat mig lite kletig röra på kesella, havregryn, kakao o söt.medel med kokos. Blir grönt te resten av kvällen nu….I believe;) äh,. det är långt kvar till läggdags…..:ike:tillägg…..jordnötsringar inmundigat…….
Sluta slaska o börja svälta nu!! Själv har jag varit ute och vattentömt på dansgolvet. Beräknar att jag är scenklar om 45 minuter. Ska tvinga upp boven att ta kort på mig då.
28 maj, 2006 at 09:52 #1005700Anonym anvandareMembergod morgon![/b]
ni som vill ha större vader, köp ett hopprep!! *träningsvärk*
Vanessa: skönt att höra att du fortfarande blir förvånad *s*
Jack: var är korten?? var du ensam på scenen inatt ?
du ska få hjälpa mig sen med lite smågrejerGLÖM INTE MORS DAG IDAG [/b]
28 maj, 2006 at 10:31 #1005701Anonym anvandareMemberoj, tack för den påminnelsen! Jag har också käkat jordnötsringar i helgen så du är inte ensam med snaskätandet…
28 maj, 2006 at 10:48 #1005702Anonym anvandareMemberHappy mors dag till dig Paulina . Hoppas Puddingen du hade förbi igår kväll gjorde din helg bra :whistle: :ph34r:
Jördnötsringar det är så jävla gott. Själv åt jag choklad igår och jag brukar inte köpa choklad så du har visst en viss inflytande på mig hahah
Träna ben förfan nu !!!!!!!!!!
28 maj, 2006 at 12:37 #1005703Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Happy mors dag till dig Paulina . Hoppas Puddingen du hade förbi igår kväll gjorde din helg bra :whistle:
Jördnötsringar det är så jävla gott. Själv åt jag choklad igår och jag brukar inte köpa choklad så du har visst en viss inflytande på mig hahahTräna ben förfan nu !!!!!!!!!!
tack, detsamma!!
jaha chokladpuddingen menar du gjorde min lördag mycket gott
har ett tufft schema nästa vecka, men ska försöka klämma in ett benpass faktiskt, inte så lätt att träna ben hemma ju….sovit dåligt i natt, men om jag orkar så blir det faktiskt lite överkropp hemma ikväll :ph34r:
28 maj, 2006 at 20:01 #1005704Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:tack, detsamma!!jaha chokladpuddingen menar du gjorde min lördag mycket gott
har ett tufft schema nästa vecka, men ska försöka klämma in ett benpass faktiskt, inte så lätt att träna ben hemma ju….sovit dåligt i natt, men om jag orkar så blir det faktiskt lite överkropp hemma ikväll QUOTE]
Ja precis chokladpuddingen;) smaklig måltid eller:whistle:
Kommer ni köra överkroppen ikväll , har du inga gränser tjejenjag har vitchoklad här hemma
28 maj, 2006 at 22:45 #1005705Anonym anvandareMemberhaha…….
nae… hallonsmak på chokladen idag också du
ingen träning idag…mamma hade ju köpt plockmat för flera hundra….så i min mage ligger det baguette, parmaskinka, kräftskjärtar, räkor, lax, ost, choklaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad, gammaldags kokosbollar.
ja, minst. Varje gång är det likadant, kylskåpet knökat med massa gott.jag har misslyckats med deffen. Så är det. Om några dagar är det 1 juni, och det är inte klart, som jag hade sagt, jag har t.o.m backat sista tre veckorna, och är ganska besviken på mig själv för det. Jag har byggt iallafall, alltid något, och jag får tänka på det istället. Skit i fotona, jag har en ny tid till det.
Så då är det inget annat att göra än att glatt snubbla sig framåt igen. Den här gången ska jag lyssna på det jag vill och inte för att ”folk” ibland vill ”tvinga” på en vila och massa goa grejer, för att dom tycker att jag ”behöver” det…jag VILL inte sitta o fika på gården hela dagarna. Faktiskt. Jag har en jäkla massa jobb o målning den närmsta tiden och träningen får nog komma lite i tredje hand ska göra så gott jag kan, med den lilla tid som finns.Den här veckan ska jag fota mig och jag ska se resultaten om fyra veckor. Okej, inga underverk lär väl hända, men ändå.
Uppdatering imorgon eller tisdag kan hända…….natti natti
30 maj, 2006 at 09:41 #1005706Anonym anvandareMemberMorning !!
Hur underbart är det inte att vakna och ha sovit som en liten kulting hela natten… hela 8 timmar…
upp upp, sätta på tv4 och lite kaffe, och sen ge sig ut i slottis på 50 min. promenad….har hunnit planera hela dagen minut för minut.och ikväll, blir det ben:P
30 maj, 2006 at 10:21 #1005707Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:Morning !!Hur underbart är det inte att vakna och ha sovit som en liten kulting hela natten… hela 8 timmar!!….tyst här idag….lite tomt så är det.
upp upp, sätta på tv4 och lite kaffe, och sen ge sig ut i slottis på 50 min. promenad….har hunnit planera hela dagen minut för minut.och ikväll, blir det ben:P
äntligen ben :kicking:
30 maj, 2006 at 22:59 #1005708Anonym anvandareMemberFörsta benpasset på länge….känns lite motigt att skriva in det…..döper det till klen, klenare, klenast….och var lite fegis… för att inte kunna gå imorgon:| det blev ett kort pass men klart kännbart ändå. Märker av kvalitén på riktigt när det blir toabesök inatt, om jag behöver sätta handflatorna i väggen eller inte.
knäböj i smith jag har ont i knäääääna
2 set 30kg*20
2 set 60kg*12
1 set 30kr*20benspark
1 set 25kg*15
2 set 37.5kg*9
1 set 25kg*10benpress
2 set 50kg*12 ( vill inte ha mer framsida lår….. )liggande bencurl
3 set 25kg*10sen ville jag faktiskt inte köra mer!! det kändes som att det räckte så här idag….får se var gränsen ligger nu för tiden först
imorgon blir det axlar :kicking: med warrior!!
sov gött
31 maj, 2006 at 07:42 #1005709Anonym anvandareMember1 set 30kr*20
ja här var du trött va
bra jobbat jag körde ben också igår :nerd:
31 maj, 2006 at 07:57 #1005710Anonym anvandareMemberJasså, du skall träna med Mr.Warrior. Då får man veta att man lever!
Om du nu inte vill ha mer framsida lår så varför köra benspark överhuvudtaget? Dessutom ganska tungt, (med mina mått mätt)…? Tycker nog du borde köra vader istället i så fall, de blir väl sällan för stora??31 maj, 2006 at 10:01 #1005711Anonym anvandareMemberVanni: haha, ja men va fasen, jag står ju i kassa också
deekay: bra fråga faktiskt! kände att det var dags att testa lite igen ändå.
men nu kan jag ta det lugnt ett halvår igen;)
inga vader, jag kan ju precis gå nu, sen efter 10 minuter hopprep i lördags:)warrior :
det ser okej ut, kommer lägga till och dra ifrån ett par övningar bara
see you!!Nu väntar jobb, och så ska jag till MM sports och handla lite idag, jippi!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.