Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 maj, 2006 at 10:16 #1005712Anonym anvandareMember
du vet jag tycker om dig bruden kör på
31 maj, 2006 at 10:38 #1005713Anonym anvandareMemberJag vet baby
jäklar vilket väder!! vill ut ut ut..!
nä, jobb var det!! ha det bäst
31 maj, 2006 at 10:53 #1005714Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:Jag vet babyjäklar vilket väder!! vill ut ut ut..!
nä, jobb var det!! ha det bäst
Här e det regn regn regn skit väder med andra ord 👿
31 maj, 2006 at 11:49 #1005715Anonym anvandareMemberOch här går det bra
Du är det fint väder i göteborg idag? har köpt en cykel av en kompis i göteborg och han ska cykla ner med den till bussgods men han klagar att det regnar varenda dag ju… men inte idag alltså? isåfall ska jag på honom..31 maj, 2006 at 11:56 #1005716Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Och här går det bra
Du är det fint väder i göteborg idag? har köpt en cykel av en kompis i göteborg och han ska cykla ner med den till bussgods men han klagar att det regnar varenda dag ju… men inte idag alltså? isåfall ska jag på honom..haha idag är det perfekt cykelväder ……:nod
latmasken ger sig tillkänna…??
både här och där i göteborg tror jagvar en pain in the ass haha
31 maj, 2006 at 11:59 #1005717Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:haha idag är det perfekt cykelväder ……:nod
latmasken ger sig tillkänna…??
både här och där i göteborg tror jagvar en pain in the ass haha
Då ska han fan ner med den idag,,, latmasken…
Du får hälsa Sheki så mycket om ni skulle träna idag :emo-thumb
31 maj, 2006 at 12:04 #1005718Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:Då ska han fan ner med den idag,,, latmasken…Du får hälsa Sheki så mycket om ni skulle träna idag :emo-thumb
ska jag göra! pratade precis med honom han är för go, som en nallebjörn
hoppas det går fint på det nya jobbet förresten!31 maj, 2006 at 12:07 #1005719Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:ska jag göra! pratade precis med honom han är för go, som en nallebjörn
hoppas det går fint på det nya jobbet förresten!ja jobbet går hur bra som helst, kingen på trucken nu, hahaha!! Det är skitkul!
har ju massa kompisar i göteborg som jag kommer hälsa på i sommar och skulle köra ett pass med sheki då,, hoppas du är med också :emo-thumb31 maj, 2006 at 12:14 #1005720Anonym anvandareMemberjojje83 wrote:ja jobbet går hur bra som helst, kingen på trucken nu, hahaha!! Det är skitkul!
har ju massa kompisar i göteborg som jag kommer hälsa på i sommar och skulle köra ett pass med sheki då,, hoppas du är med också :emo-thumbkul! jag vill också kunna köra truck. Faktiskt. haha, man ser cool ut
klart jag är med på ett pass :up:31 maj, 2006 at 12:19 #1005721Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:kul! jag vill också kunna köra truck. Faktiskt. haha, man ser cool ut
klart jag är med på ett pass :up:det är ju hur kul som helst att glida runt med trucken, haha!!
Låter bra det med ett pass sen då :up:
31 maj, 2006 at 15:09 #1005722Anonym anvandareMemberDu anar inte vem ringde mig idag och frågade efter ditt nummer:ph34r:
Hur som helst så har jag bokat tågbiljetter till dig för fredag den 16e juni till måndagen därpå . Vi ska på fest och du ska på dateTa det lungt med smsandet bara , han är ganska så tänd på dig8)
Kör på med axelpasset , gogogogogogogoogoooooooooooooooooooooo
31 maj, 2006 at 21:29 #1005723Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hur som helst så har jag bokat tågbiljetter till dig för fredag den 16e juni till måndagen därpå . Vi ska på fest:ph34r: du vet att jag har hemligt va;)
ska vi :drunk: (jag till vänster)
_______________________________________________________DAGENS PASS
promenaden fram o tillbaka 30 minuter
crosstrainer 20 minuter
axlar, mageaxlar i maskin
2 set 30kg*15
1 set 50kg*8
1 set 50kg*5
2 set 40kg*9enarms flyes i cabeln
3 set 7kg*10bakaxlar maskin hm..vet ej vad den heter
2 set 20kg*10flyes raka armar med plattor 2.5kg
3 set 15 reps, sen korta 10
den här bränner så det svartnar för ögonen det sista! mycket sköntmage
i maskin 30, 25, 20 reps
bandet 10 min. gångsuuuck….jag är så trött! försöker se matchen på tv4, men ögonen vill igen…..har träningsvärk överallt idag, en väldigt skön känsla att vara så fysiskt trött….
tränade med warrior idag, alltid lika trevlig och positiv! Tack för idag
vågade även mig på att testa ”gräsklipparn” litegrann, fick inte in den i passet idag bara..ingen som har nåt bra tips på mental träning? jag vet det finns massor att hitta egentligen, men något bara sååå!? Det är alltid bra och kul att läsa, och även om bara en tusendel går in så är det alltid något!
Jag fick en bok av min gamla tränare en gång…eller två faktiskt av W.Railo, de är bra! Fast dom har jag ju kikat i…
31 maj, 2006 at 21:32 #1005724Anonym anvandareMemberKan starkt rekommendera ”Självkänsla nu!” av Mia Thörnblom.
Den handlar visserligen om självkänsla, men att öva upp den behöver nog de flesta lite av….31 maj, 2006 at 21:33 #1005725Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote::ph34r: du vet att jag har hemligt va;)
ska vi :drunk: (jag till vänster)
31 maj, 2006 at 21:38 #1005726Anonym anvandareMemberMilia wrote:Kan starkt rekommendera ”Självkänsla nu!” av Mia Thörnblom.
Den handlar visserligen om självkänsla, men att öva upp den behöver nog de flesta lite av….absolut!! såna böcker kan man läsa om och om igen faktiskt, man glömmer av ibland, och det är nyttigt att träna mentalt då och då. Sen ska jag banka in gott med självförtroende och självkänsla i mina små tack milia, ska kolla upp den boken
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.