Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 mars, 2006 at 23:36 #1005382Anonym anvandareMemberQuote:att vara utan fett och sött är f-n som en lång förlossning!
Då vet jag nog ungefär hur en förlossning känns:p.
hmm, funderar på att testa PowerBox, låter väldigt kul(=läs våldsamt)
Quote:finns en del man skulle vilja byta ut mitzarna mot, och då blir effekten genast extra fin :devil:)Kopiera upp papper och tejpa fast med bild på honom/henne:devil:.
God natt//Stolleman
22 mars, 2006 at 07:31 #1005383Anonym anvandareMemberhahaha, det finns mycket underhållande att se på gymmet (angående tjejen med tubtop). Jag saknar SATS…Här har jag iof nördarna, men nu har jag inte varit på gymmet på så länge, när jag har crosstrainer.
lol…”som en lång förlossning”…haha
22 mars, 2006 at 20:05 #1005384Anonym anvandareMemberStolleman! Powerbox är ett grymt sätt att få ut lite agg, och bli av med kass energi, dessutom mycket rolig och bra träning också styrka, konditon, uthållighet, snabbhet, allt! Se till att få nån som du tränar med som orkar stå emot slagen bara en riktigt sketen dag tipset på ansiktsbilderna – mycket bra:P (brukar se syner annars)
Sofia- det är ju det! Både bra och dåligt att träna hemma – om man skaffar nåt att ha hemma går man ju miste om dom här härliga ögonblicken, kul att se lite folk överhuvudtaget, samtidigt bekvämt att vara hemma och slippa visa sig de folkskygga dagarna8)
22 mars, 2006 at 20:15 #1005385Anonym anvandareMemberHoppas träningen och kosten går fint. Har inte läst så noga, mest bara ögnat igenom lite nu :p
Lycka till Paulina!
MVH Jocke
22 mars, 2006 at 20:21 #1005386Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Hoppas träningen och kosten går fint. Har inte läst så noga, mest bara ögnat igenom lite nu :pLycka till Paulina!
MVH Jocke
tack Jocke!! Det flyter på nu, vågen står still….men va faaaeen…..
snart är du igång igen, njut av din ”goa” tid så länge! :emo-thumb22 mars, 2006 at 20:37 #1005387Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:tack Jocke!! Det flyter på nu, vågen står still….men va faaaeen…..
snart är du igång igen, njut av din ”goa” tid så länge! :emo-thumbHehe, jadå men det är sånt som ändras sen. Brukar stanna upp på lite platåer ibland :p
Jadå, jag njuter så mkt jag kan Men 1 april då jävlar
Ha det bra! / Jocke
22 mars, 2006 at 20:42 #1005388Anonym anvandareMemberIdag har varit en kul dag! Vaknade helt mör i kroppen efter gårdagens två ganska tuffa pass – rygg, och powerboxpass….men skönt, känns att man gjort nåt!
Tränade med mikael.h här från body, vi var på exhale där vi körde bröst och triceps, tanken var att vi skulle köra bröst, biceps, men båda två var slitna i fästena, så det blev en liten ändring!
övningarna som var då
jag har inte riktigt kört dessa övningar själv, så jag kände mig lite för idag!bänkpress :
2 set uppvärmning 30 kg x 15reps
1 set 50 kg x 11
2 set 55 kg x 7 (lite stöd sista)
sned hantelpress:
1 set 15 kg x 6 (vingligt)
2 set 12 kg x 8 (lite stöd sista)
pullover för triceps:
1 set 12 kg x 10
2 set 15 kg x 8 ( kändes lite lustigt, får träna på den här, så jag kanske kan köra tyngre hoppas jag)
pushdown m. handtag
2 set ”känna på det”
1 set 25kg x 7
2 set 17.5 kg x 6 (har jag för mig)
pushdown med rep:
2 set 10 kg x 6 (sen tog det stopp!)25 minuter promenad på löpbandet 6,5 km/h (där kunde inte micke vara sämre än jag givetvis, så han var tvungen att gå på 6,6)
en riktigt kul träning igen! Micke är som ni andra säger, stark som en oxe…när han tog upp 60 kgs hanteln till pullovers kändes det som om jag kanske skulle gå och ta mig en dusch haha
sov gott alla, för det ska jag banne mig göra
22 mars, 2006 at 20:52 #1005389Anonym anvandareMember50 kg i bänkpress? inte illa!:worship:
22 mars, 2006 at 20:56 #1005390Anonym anvandareMemberMilia wrote:50 kg i bänkpress? inte illa!:worship:tack milia! vet inte vad jag ska jämföra med, och vikterna i andras journaler har inte sagt mig nånting –
jag har ingen aning ! är så ny i gymträning så jag vet inte,,,,,,men har alltid varit lite ”bufflig” hehe22 mars, 2006 at 20:57 #1005391Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Ser fint ut det där… imorgon blir det min tur att träna med herr Hercules. Mikael H.Sov gott! Verkar som om ni haft ett riktigt fint pass idag!
Ladda Warrior – han är ett monster
nä, du ska nog klara dig fint.
23 mars, 2006 at 08:23 #1005392Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:tack milia! vet inte vad jag ska jämföra med, och vikterna i andras journaler har inte sagt mig nånting –
jag har ingen aning ! är så ny i gymträning så jag vet inte,,,,,,men har alltid varit lite ”bufflig” heheDet var väl till och med 55 kg i bänkpressen?? Superbra ju!! Kör hårt nu! :emo-thumb
23 mars, 2006 at 08:28 #1005393Anonym anvandareMembermariia wrote:Det var väl till och med 55 kg i bänkpressen?? Superbra ju!! Kör hårt nu! :emo-thumbtack marija;) jag fick lite hjälp så det är inte så mycket att skryta med! men målet är väl att fixa det helt själv nu då!
nu ska jag iväg och köra axlar faktiskt, får se hur det går för jag är rätt sliten i kroppen idag! Men sista passet innan vila ett par dar….
23 mars, 2006 at 21:12 #1005394Anonym anvandareMemberinställd träning idag – och det var nog lika väl det för jag har en jäkla träningsvärk i rygg och bakaxlar idag.
Maten mycket bra, förutom att jag lyckades göra den torraste grillade kycklingfilén ever……(pga att jag satt här…..) jaja, det gick ner, protein som protein
känner chokladsuget idag och det gör mig på :aggresiv: sånt här humör!
så jag ska lägga mig fort som attan, och sova inför ett ny bokat pass imorgon bitti iställetsov gött!
23 mars, 2006 at 21:14 #1005395Anonym anvandareMemberProtein i all ära, men hur går det med isbergssalladen?
23 mars, 2006 at 21:17 #1005396Anonym anvandareMemberXavier wrote:Protein i all ära, men hur går det med isbergssalladen?det ligger två huvuden i kylen xavier…….
hehe
(det går fint, har lite broccoli att käka först bara;; Lidl sålde två huvuden för 5.90! billigt ) så jag har tre huvuden kvar, dom går åt imorgon ) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.