Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 mars, 2006 at 21:20 #1005397Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:det ligger två huvuden i kylen xavier…….
hehe
(det går fint, har lite broccoli att käka först bara;; Lidl sålde två huvuden för 5.90! billigt ) så jag har tre huvuden kvar, dom går åt imorgon )Gött, duktig flicka :emo-thumb :p
23 mars, 2006 at 21:30 #1005398Anonym anvandareMembergår på ren vilja
broccoli och isbergssallad rules !!!23 mars, 2006 at 22:10 #1005399Anonym anvandareMemberdu är då stark iaf!:. men du vi har samma problem då.. ja vill bygga muskler men samtidigt gå ner och kommer aldrig tävla heller:D.. gillar bara och se stark å hård ut:D
24 mars, 2006 at 09:15 #1005400Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:går på ren vilja
broccoli och isbergssallad rules !!!Exakt! Älskar broccoli!
Tack för dit PM!:friends:
25 mars, 2006 at 20:48 #1005401Anonym anvandareMembertack för flera bra pass, bröst,triceps och axlar på fredag och ett mycket trevligt sällskap.
du e lika stark å träningsvillig som trevlig å skön som person, största tummen upp för dig tjejen, kommer att flyta på fin fint i gymmet för dig! :emo-thumb
kul att det gick bra på volleyn oxo
26 mars, 2006 at 20:22 #1005402Anonym anvandareMemberHej Onyx: Ja, så är det! Och jag är på ganska god väg äntligen, iallafall mentalt :nerd: nä, men faktiskt… stenhård med kakor allt annat som drar ner en i fördärvet, (två veckor strax utan nåt och det börjar ta på fläsket, gött e de!!) två månader till, yes:emo-thumb
Milia: Har du testat att lägga kokt broccoli i ugnsform, hälla på lite mager sås gjord på lättmjölk, lite rökt skinka, pyttelite mager ost och gratinera i ungen några minuter…….slurp mums mums mums
mikael.H kan jag ha skymtat lite ironi om beachvolleyn där?? eller?? hehe
du, tack själv för fina pass.26 mars, 2006 at 20:25 #1005403Anonym anvandareMemberahh tyckte jag kännde igen dig igår.. ni får ju komma fram och hälsa era fegisar ..mig känner man ju igen
26 mars, 2006 at 20:27 #1005404Anonym anvandareMemberSam jr wrote:ahh tyckte jag kännde igen dig igår.. ni får ju komma fram och hälsa era fegisar ..mig känner man ju igenhar aldrig sett dig???
26 mars, 2006 at 20:29 #1005405Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:har aldrig sett dig???hahah du hänger för lite på forumet
26 mars, 2006 at 20:33 #1005406Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah du hänger för lite på forumetnejdå- alldeles för mycket, ska göra mig av med mitt beroende alldeles snart, jag har inte tiiiiiiiiiiiid. Jo, jag känner igen dig, men jag är inte den som springer fram och säger hallåååååååååååå, dig har jag sett på forumet, känner du igen mig:ike:
nä…men du hade en jäkligt snygg bränna, synd du inte kunde vara med och spela bara!26 mars, 2006 at 20:37 #1005407Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:nejdå- alldeles för mycket, ska göra mig av med mitt beroende alldeles snart, jag har inte tiiiiiiiiiiiid. Jo, jag känner igen dig, men jag är inte den som springer fram och säger hallåååååååååååå, dig har jag sett på forumet, känner du igen mig:ike:
nä…men du hade en jäkligt snygg bränna, synd du inte kunde vara med och spela bara!hahah det e klart man ska ..
jadu den sitter nog inte i så länge i det här vädret26 mars, 2006 at 20:47 #1005408Anonym anvandareMemberSam jr wrote:hahah det e klart man ska ..
jadu den sitter nog inte i så länge i det här vädretNä, det suger verkligen, vädret! Och solarium gör en gammal tyvärr
Fick tips om den bästa brännan igår av en jäkligt snygg tjej där inne, men det är hemligt26 mars, 2006 at 20:50 #1005409Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:Nä, det suger verkligen, vädret! Och solarium gör en gammal tyvärr
Fick tips om den bästa brännan igår av en jäkligt snygg tjej där inne, men det är hemligtjag har ett tips eller två som inte är hemliga …fasst då får man absolut inte vara lättbränd …
antingen bara använda cocosnötsolja, bara att smeta in hela kroppen
eller köra olivolja med lite lime eller citron i och göra samma sak
26 mars, 2006 at 20:53 #1005410Anonym anvandareMemberSam jr wrote:jag har ett tips eller två som inte är hemliga …fasst då får man absolut inte vara lättbränd …antingen bara använda cocosnötsolja, bara att smeta in hela kroppen
eller köra olivolja med lite lime eller citron i och göra samma sak
hm…fast då gäller det att grunda först som sagt, olivolja med lime i, det har jag aldrig hört, men det kan vara värt att pröva, fast det luktar inte lika gott som kokosolja…….kokosolja luktar semester…åååå…nu pratar vi inte mer om det, blir galen!!
27 mars, 2006 at 19:55 #1005411Anonym anvandareMemberWarrior wrote: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.