Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 mars, 2006 at 20:03 #1005412Anonym anvandareMember
Spelade du nån volleyboll? Fan att så många forumfolk var där. Rena body-träffen.
27 mars, 2006 at 20:05 #1005413Anonym anvandareMemberWarrior wrote:HihiKram
Jag kunde inte skriva PM till dig imorse… det var fullt!
jag har tömt boxen nu! var väldigt trött igår trots att det blev en del kolhydrater i lördags kväll mycket märkligt….:drinks:
27 mars, 2006 at 20:10 #1005414Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Spelade du nån volleyboll? Fan att så många forumfolk var där. Rena body-träffen.du FÅR inte missa nästa gång J-s…Göteborg på sommaren vettu
27 mars, 2006 at 20:22 #1005415Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:du FÅR inte missa nästa gång J-s…Göteborg på sommaren vettuNej, får väl ta och släpa mig ner till G-borg i sommar. En roadtrip per sommar måste man hinna med.
27 mars, 2006 at 20:23 #1005416Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Nej, får väl ta och släpa mig ner till G-borg i sommar. En roadtrip per sommar måste man hinna med.jajamen, så jag får runda dig! :devil:
27 mars, 2006 at 21:08 #1005417Anonym anvandareMemberKörde ett pass med mikael.h, och det blev ”bara” axlar idag
axelpress i maskin maskinvikt + 15kg på varje sida = 45-50 totalt??
3 set x 7,6,6
de sista två gångerna fick jag lite stöd från micke dom sistahantelflyes stående, baksida axlar 15 kgs-hantel, en arm i taget (mickes övning)
3 set x 10hantelflyes, stående en arm i taget
3 set x blandade vikter 7 kg, och 9 kg x 10 reps
7 kg var alldeles för lätt, och micke tyckte jag skulle öka för att bättra mig. Vi får se vad det blir nästa gång…..känner mig fortfarande för!Promenad 20 min, bandet, snabbt och hurtigt
På lördagen var det beachvolleyboll i nästan tre timmar, så det kändes allt lite på söndagen….eller om det var dansen till klockan fem på morgonen. Jag vet inte säkert.
28 mars, 2006 at 14:19 #1005418Anonym anvandareMemberÄnnu en kul träning, körde baksida axlar och lite mage med Maria Ahlberg hon visade mig lite övningar som var nya för mig.
uppvärmning 5 min. crosstrainer
uppvärmning med hantlar framåtlut:
2 set x 6 kgmed stång drag upp till bröstet framåtlutad:
1 set x 9.5 kg x 15
1 set x 14.5 x 15
1 set x 17.5 x 15
1 set x 22.5 x 10med hantlar, raka armar:
3 set x 5 kg x 8hantlar rakt upp, sittande
3 set x 9 kg x 10, (lite hjälp av maria dom sista)flyes med kabel, liggandes på bänk, raka armar:
3 set x 7.5 kg (?) x 10 (lite stöd av maria)crunches 3 x 20 på bänk, med 10 kg på bröstet, och några extra Maria visade mig, nya för mig, men riktigt bra, tog mycket i nedre delen av magen
Jätteroligt att få träna med Maria, som är så duktig och så jäkla stark!:happy:
helt klart en inspirationskick!Maten går jättebra, men föööör sakta tycker jag, även om jag nu äntligen fått första kommentarerna om att jag förändrats lite i kroppen…ja, det finns ju inga mirakelmedel så det är väl bara till att köra lite hårdare med maten, ÄNNU mera grönsaker kanske…
isbergssallad maybe8)28 mars, 2006 at 16:00 #1005419Anonym anvandareMembermmm isbergssallad
28 mars, 2006 at 19:00 #1005420Anonym anvandareMemberXavier wrote:mmm isbergssallad
isbergssallad och toblerone. Ballade ur idag, och choklad-djävulen tog över. 6 små toblerone och en halv 86% marabou. Men tack vare Jonas så var denna ”ätardagen” över!!! Gött!
två veckor till nästa synderi!28 mars, 2006 at 19:51 #1005421Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Gott med chokolad!jaaaaaaaaaa, men inte bra för dieten men allt har en mening och nu orkar jag nog stå ut ett par veckor till bara för det:up:
28 mars, 2006 at 20:02 #1005422Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:jaaaaaaaaaa, men inte bra för dieten men allt har en mening och nu orkar jag nog stå ut ett par veckor till bara för det:up:har du ätardagar om inte så släng in en varje lördag tex så blir det grymt mycket lättare att hålla sig på veckodagarna om man vet att man får svulla till det på lördag :emo-thumb
28 mars, 2006 at 20:23 #1005423Anonym anvandareMemberSam jr wrote:har du ätardagar om inte så släng in en varje lördag tex så blir det grymt mycket lättare att hålla sig på veckodagarna om man vet att man får svulla till det på lördag :emo-thumbEgentligen hade jag tänkt att skita i ätardagarna, eftersom det har blivit flera dagar istället för en, så jag vågade inte ha det nu. Vet inte om jag ska ha det…får fundera lite på det, annars är ju lördagar klart bäst så klart. Men undrar om jag inte ska straffa mig själv lite nu och vänta tills nästa lördag iaf.
Fick några goa powerbars av maria, helt utmärkt godis ju sen funkar Lisans blandning med kvarg och chokladprotein himla bra också. Det får bli så tills nästa lördag!28 mars, 2006 at 20:30 #1005424Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Precis! Sedan skall du inte va för hård mot dig själv hellre Pauline tycker jag. Du skall inte tävla direkt.nä, det är sant, det håller jag med dig om. Fast jag gör ju detta för att det är skoj också, och se hur jag kan förändras
Sen är jag ju en fruktansvärd tävlingsmänniska egentligen, även om jag inte ska tävla vet du laaaaaa28 mars, 2006 at 20:36 #1005425Anonym anvandareMemberÄr inte lördagsgodis till för barn?
åhh, choklad, har inte ätit godis på två och en halv vecka och håller på att explodera nu. mm, Marabou:P.Hoppas passet ger en ordentlig träningvärk för annat vore ju underligt.
Warrior: Väd hände med ”Pappa says: Chocolate is good for you!”? har han bytt åsikt nu? eller din avatar? kan nästan tro att du är choklad-djävulen själv:).
Bra kämpat idag Paulina//Stolleman
28 mars, 2006 at 20:55 #1005426Anonym anvandareMemberja, känner i axlarna att det jobbar där uppe, härlig känsla, som alltid med träningsvärk ´
ang. warrior :haha, visst skulle han kunna vara det, kolla blicken, försöker hypnotisera oss.
tack för stöd stolleman, alltid välkommet. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.