Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Paulinas träningsdagbok
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 mars, 2006 at 15:51 #1005427Anonym anvandareMember
Blev hemma träning med enbart hantlar idag, har 3, 7, 10 kilos hantlar hemma
kort men ganska go träning, bröst, biceps, rumpa
bröst: liggandes på stolar (man tager vad man haver)
uppvärmning 2 set 3*251 set 7*20
3 set 10*15utfallssteg m 10kg hantlar, 25 st. (grannen mittemot ser rakt in, typiskt.. )
sen en övning jag gör hemma ibland, har säkert ett namn man står med rak rygg och bredd på benen så du får hantlar/stång emellan, sen böjer knäna…..tar bara där bak.
3 set 10kg * 15bicepscurl
3 set 7*10armhävningar 2 x 25
det låter inte mycket men det lär kännas imorgon ändå
För övrigt så har jag nu ett program som räknar ut kalorierna….och jag hade tydligen redan ätit dagsransonen tar det med en nypa salt men lite kan man väl lära sig ändå
jaja, det blir till att vara lite försiktigare imorgon i allafall, kul med nåt nytt29 mars, 2006 at 16:21 #1005428Anonym anvandareMemberWarrior wrote:25st Armhävningar är riktigt bra.tack, armhävningar går fort att öka! däremot att jag för tung för att orka lyfta mig själv, eller rättare sagt kanske för svag för det…:nerd: provade en gång men gav upp direkt:D
nä, jag är inte alltid så här tung, har ökat i allt sista halvåret, men verkar som det vänder så sakta nu:o29 mars, 2006 at 17:37 #1005429Anonym anvandareMemberhaha japp d blev en del kolisar i lördags för oss
men chokolad mannen klarade sig rätt bra även om han verkat ge upp försöken att hypnotisiera oss .
gött att du jobbar på P: hemma pass är bättre än inget och självklart blir formen bättre framöver, bara å jobba på å ge det tid så kommer beach 2006 på en gång å solbrännan kommer den med haha
29 mars, 2006 at 17:55 #1005430Anonym anvandareMembervad duktig du är som tränar hemma när det behövs! man kan ju faktiskt ta ut sig även hemma med lite påhitt….
29 mars, 2006 at 18:32 #1005431Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:vad duktig du är som tränar hemma när det behövs! man kan ju faktiskt ta ut sig även hemma med lite påhitt….😮 tack mia…
hade egentligen bokat pass med träningskompis, men det var ett sjukt barn idag…….så jag blev hemma…det känns verkligen att jag tog i, fast i huvudet känns det inte som om jag tränat.. märkligt.
Det enda dumma är när jag är hemma en hel dag är att jag inte har nån som slår mig på fingrarna när jag öppnar köksskåpen hela tiden, det är skönt att komma iväg till gymet och ha drinken med sig.31 mars, 2006 at 09:47 #1005432Anonym anvandareMemberSuper kul att träffa dig.
Hoppas det kändes bra i axlarna, och att du kunde finna någon ny övning du gilla.
Om du kämpar med att komma i form, så tycker jag att du ska unna dig en riktig ätar dag. Det är bra för förbränningen. Bra mat mån-fre, sönd och bara massor av det du sakar på lörd.
Såg att du gilla barsen, ett bra alt. som godis när suget faller på.
Tack för ett kul pass…
Har pratat med M igen så nu ska det fotas snart.
Ha det så gott, så ses vi snart. // Kram Maria
31 mars, 2006 at 12:30 #1005433Anonym anvandareMemberkul att ni äntligen kom iväg på passet, hoppas det sved i musklerna
mm bars ska man se som sitt godis substitut, inget man ska käka som mellanmål egentligen (in my humble opinion) men som bättre godis funkar det helt klart och är ju grymt gott med haha, bara det inte blir för ofta.
31 mars, 2006 at 16:58 #1005434Anonym anvandareMemberAxlar hemma, inte så värst mycket, men bättre än ingenting!
lite div. uppvärmning
framåtlut hantellyft åt sidan
4 set 7*15
hantelpress sittandes rak rygg
1 set 7*12
2 set 10*10
1 set 10*8lyft åt sidan raka armar
3 set 5*10sen kom latmasken när jag blev störd…….
Maria: Tror det kan bli himla fina bilder! Han har fått riktigt bra kritik tack själv för träningen, och barsen var farligt goda…..
Warrior: -5 …ska gå enligt planen, bara man får vara frisk och kry, och jag offrar inte ALLT..men lite
tack förresten
Micke: läste din pik där:ike:31 mars, 2006 at 17:19 #1005435Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:Axlar hemma, inte så värst mycket, men bättre än ingenting!lite div. uppvärmning
framåtlut hantellyft åt sidan
4 set 7*15
hantelpress sittandes rak rygg
1 set 7*12
2 set 10*10
1 set 10*8lyft åt sidan raka armar
3 set 5*10sen kom latmasken när jag blev störd…….
Maria: Tror det kan bli himla fina bilder! Han har fått riktigt bra kritik tack själv för träningen, och barsen var farligt goda…..
Warrior: -5 …ska gå enligt planen, bara man får vara frisk och kry, och jag offrar inte ALLT..men lite
tack förresten
Micke: läste din pik där:ike:Halloj! Jag undrar lite om vilken av siffrorna som är vikten respektive repsen? Hur jag än tänker kan jag inte komma på det! Men jag är nog lite seg idag också… hehe! Det ser bra ut i vilket fall! Bra diciplin att du tränar hemma när du inte kan ta dig till gymmet! :up:
Ha de så bra!
Kram31 mars, 2006 at 17:42 #1005436Anonym anvandareMembermariia wrote:Halloj! Jag undrar lite om vilken av siffrorna som är vikten respektive repsen? Hur jag än tänker kan jag inte komma på det! Men jag är nog lite seg idag också… hehe! Det ser bra ut i vilket fall! Bra diciplin att du tränar hemma när du inte kan ta dig till gymmet! :up:
Ha de så bra!
Kramhaha…ja, jag stirrar mig ofta blind jag med….de första är kg, sen antal
trevlig helg på dig!!31 mars, 2006 at 18:42 #1005437Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:haha…ja, jag stirrar mig ofta blind jag med….de första är kg, sen antal
trevlig helg på dig!!ahh då hänger jag med!
Ha en bra helg du med!31 mars, 2006 at 20:26 #1005438Anonym anvandareMemberHäftigt att du tar initiativ till att träna hemma, något jag inte alls är pigg på.
var ungen fortfarande sjuk eller?Keep the dumbbells moving//Stolleman
31 mars, 2006 at 20:31 #1005439Anonym anvandareMemberStolleman wrote:Häftigt att du tar initiativ till att träna hemma, något jag inte alls är pigg på.
var ungen fortfarande sjuk eller?Keep the dumbbells moving//Stolleman
haha ”ungen” fortfarande sjuk :fever:
som tur är levde Astrid Lindgren en gång i tiden :up:31 mars, 2006 at 21:04 #1005440Anonym anvandareMemberQuote:som tur är levde Astrid Lindgren en gång i tidenNu hänger jag inte alls med:|.
31 mars, 2006 at 21:06 #1005441Anonym anvandareMemberStolleman wrote:Nu hänger jag inte alls med:|.jo det gör du :nod
emil
pippi
lotta
karlsson:whistle:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.