Pecto och Stripperellas träning

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Pecto och Stripperellas träning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 255 total)
  • Author
    Stripperella wrote:

1 Jag förstår mj inte als på folk.. Vissa av er som skriver skriver aldrig annars men nu när ni skriver så klagar ni ? av vilken anledning ska ni ens yttra er om det bara är klagomål ?
    2 jag har mina händer där utifall jag inte skulle orka eftersom jag har fel i min aknän som jag skrev tidigare ? vad är felet med det ?

3 Jag klarar av att göra djupa på 200kg lätt men man kanske måste lägga upp en film och ”BEVISA” det här så folk inte bara antyder o klagar på en massa skit!.. och jag vill testa köra tungt ibland också.. Så nu har ni alla dom svaren som ni klagar på.. Hoppas ni skriver lite trevligare saker istället ;)

[/b]

Lägg upp en film där du gör en DJUP benpress på 310kg å filma så folk hinner räkna vikterna så har du chansen att motbevisa folk.. :nod

Dessan wrote:
    antagligen för att det stod att du körde 90 grader, då är det rätt roligt om ni slänger upp en film där du kör långt ifrån 90 grader. Då är det klart folk reagerar och tycker det är komiskt. Då är det svårt att vara tyst.
    Jag har också problem med mina knän, och min rygg.. men ändå kör jag ner till spärrarna, men iofs. jag kör ju inte på 270 kg. Körde bara 15 reps på 220! 😮

Haha OMG va är det som inte går in i era hjärnor :|

kolla på filmen också kollar du på de där jag ritade så ser du att de är exakt lika vinkel och det där är 90 grader…

#Sly# wrote:
    Lägg upp en film där du gör en DJUP benpress på 310kg å filma så folk hinner räkna vikterna så har du chansen att motbevisa folk.. :nod

Jag behöver inte motbevisa någonting.. Det räcker bra med att jag vet själv vad jag kan o klarar av.

Sen om man ska motbevisa lär man väl räkna åt alla också eftersom ingenting har nått fram ännu :|

Stripperella wrote:
    Haha OMG va är det som inte går in i era hjärnor :|

kolla på filmen också kollar du på de där jag ritade så ser du att de är exakt lika vinkel och det där är 90 grader…

Okej. Men enligt mig ser det inte ut som 90 grader. Får väl dra med vinkelhaken på nästa benpass, kan ju ha fel! :emo-thumb

Stripperella wrote:
    Jag behöver inte motbevisa någonting.. Det räcker bra med att jag vet själv vad jag kan o klarar av.

Sen om man ska motbevisa lär man väl räkna åt alla också eftersom ingenting har nått fram ännu :|

Självklart behöver du inte det, men du skrev att du kanske skulle det och det vore ingen dum idé! :up:

Om du nu har problem med dina knä varför vill du ens köra tungt? jag skulle vara rädd om dom . Sedan klart du behöver inte bevisa något för oss för du har redan visat oss hur du kör din benpress. Funkar det för dig så kör på . Ni måste kunna ta kritik också det är en del av livet.

Keep it up o kör på riktig nu ;) [/b]

Pectoralis wrote:
    Jag tyckte bara att de skulle vara roligt att lägga upp en film, men så klagar alla bara på det… och som vi sa så var vi inne på 7: de setet där,, och carro hade kört djupa på 200 kg före..och om hon vill testa 270 kg och inte gå ner så djupt så får väl hon göra de om hon vill…jag tror knappast att de är många killar och tjejer här som inte ens rubbar dom där vikterna…

skulle vara kul om ni som klagade lägger upp filmer när ni kör på samma vikt och samma lutning i 7: de setet….

så lägg ner och klaga…så omoget och avundsjukt, tjejen är 17 år och de är knappast många som orkade den där vikten i den åldern….

Varför nämna att ni är inne på 7e setet osv som ursäkter när ni säger att hon gick ned 90 grader i filmen? Då finns väl ingen anledning att säga så ?
    Man måste kunna ta kritik på ett forum också, o visst kan de bli missförstånd.
    De handlar inte om att andra ska klara av dessa vikter , utan de reagerar på hur de utfördes, bara för de behöver ej dom vara starkare för att kunna ge den kritiken.
    O visst, 17 år , hon är duktig d är hon , men som sagt, man får stå ut med lite kritik på ett forum också .
    Kämpa på.

Pectoralis wrote:
    Jag tyckte bara att de skulle vara roligt att lägga upp en film, men så klagar alla bara på det… och som vi sa så var vi inne på 7: de setet där,, och carro hade kört djupa på 200 kg före..och om hon vill testa 270 kg och inte gå ner så djupt så får väl hon göra de om hon vill…jag tror knappast att de är många killar och tjejer här som inte ens rubbar dom där vikterna…

skulle vara kul om ni som klagade lägger upp filmer när ni kör på samma vikt och samma lutning i 7: de setet….

så lägg ner och klaga…så omoget och avundsjukt, tjejen är 17 år och de är knappast många som orkade den där vikten i den åldern….

Är det inte det som lite är grejen att hon är 17 år och tränat väldigt kort tid..

Med de resultaten är hon sjukt stark enligt mig och då får ni nog räkna med att folk blir nyfikna..

Vad ger de er att folk lägger upp filmer på sina egna benpressar? Känns inte som att diskussionen handlar om just det..?

Att filmen är från 7:e setet tyder på at ni har möjlighet att filma.. varför då inte filma 1:a setet nästa gång och visa oss andra..

Jag tycker det är imponerande! Inget att skämmas över så show us :P

off topic… hur gammal är du pecto??

Pectoralis wrote:
    Hörrödurö Damen… Kritik ja visst det tar jag helatiden nu.. men ja lär få svara på den också.

och jag tycker du ska ta o läsa om allting från början för du fattar juh ingenting du .. vet du ens va du tjabblar om ? Du påstår att vi säger att det är 7: de setet som en ursäkt.. Jasså? vart fick du det ifrån ? Och sen så kör jag inte som alla dessa personer säger.. 90 GRADER 90 GRADER 90 GRADER 90 GRADER. ( Hoppas alla förstod! Och det var ETT SET ETT SET ETT SET ETT SET. Nu kanske det gick fram tydligare.. Nu kan ni bilda er egna uppfattning för nu har jag gjort allt jag kan för att försöka få alla att förstå.. // Carro

Jovisst märks de att du är 17… ta inte i så mkt.
    Var jag fick de ifrån ? De stod nått inlägg innan, som en ursäkt, jo, om du läser era tidigare inlägg så ser du… Annars hade ni inte behövt nämna att det var de 7e setet .
    Som sagt, ännu ett missförstånd, jag menade inget ont med mitt förra inlägg.
    Iaf, lycka till med träningen i framtiden till er båda.

Pectoralis wrote:
    jag är 21 :D

VAAA?? trodde du var äldre:o men du ska fylla 22 då hoppas jag=) shiit va gammal ja kände mig nu.

Också off topic, men hur/vad äter ni?

Pectoralis wrote:
    så nu vill vi inte höra nå mera skitsnack om det här…och hoppas ni blir mera nöjd över dom kommande filmerna och bilderna… // Pecto

Och Michan du har juh bara ett år mer på nacken så det var ingen känslig punkt du kom åt ;) //Carro

Missförstånd igen, mena mer på sättet du argumentera ;)

Pectoralis wrote:
    japp jag fyller 22 i november..hur gammal e du?8)

23, men hinner fylla 24 innan du fyller 22 Jag får ta tag i träningen på riktigt nu

storcc wrote:
    23, men hinner fylla 24 innan du fyller 22 Jag får ta tag i träningen på riktigt nu

som om du inte gör det nu eller?

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 255 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.