Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Pecto och Stripperellas träning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 januari, 2007 at 17:39 #899133Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:som om du inte gör det nu eller?
haha nej inte alls.. lever lite väl gott emellanåt
träningen som sådan sköter jag men de jag faller på som jag tror e lättast är mängden mat… har iof aldrig gett mig in på att räkna kalorier heller men skulle helt klart vara kul att veta..Ska försöka inta mer mat i störremängder och öka ordentligt:up:
22 januari, 2007 at 17:41 #899134Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:vi äter allt vi kommer åt haha…nää men frukost blir de fullkorn bröd och kalkon och lite flingor..sen lunch så äter vi vanlig husmanskost,, sen blir de 2-3 prottedrinkar om dagen..och middag blir de husmanskost också… sen på kvällen brukar vi äta nudlar och fullkorns bröd och prottedrinkar…
så svårt å säga exakt vad man äter nu när man är off
sen blir de lite mkt chips och godis (nästan varje dag) hehe…
Ni äter som oss då, förutom nudlarna och chips:D Men vi tränar alltid så sent så det blir ganska mycket mat på kvällen.
Lycka till båda två!
22 januari, 2007 at 21:39 #899135Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:tror du att vi kör så där hela tiden? det där var ett set,,,vi kör 8 set i benpressen och de där var 7: de setet… och vi körde me mkt lutning för att träna FRAMSIDAN av låret mest,, och då kan man INTE gå ner så DJUPT för då skadar man RYGGEN….Det har jag ingen aning om.
Jag kan ju naturligtvis bara kommentera det jag ser annat vore dumt.Tycker ni tog i lite mycket för något som bara var en allmän notering.
Sen är det så att alla skriver inte jämnt i alla journaler vilket inte innebär att man inte läser dom.Om jag vore er skulle jag ta det som en komplimang att fler kommer in snarare än som en kritik.
Sen är jag överens med din flickvän om att hon ska vara rädd om knäna. Det blir så jobbigt när dom går sönder. Jag hade också problem med mina i ungdomen men då pga basket.
23 januari, 2007 at 10:36 #899136Anonym anvandareMemberStripperella wrote:för de första är dom småa vikterna TJOCKA och dom stora smala om du inte ser det…sen tkr ja att du ska skita i våran journal när de bara kommer en massa skit ifrån dej…sen kan du juh läsa allt annat de vi skrev innan du ens yttrar dej… och sen de här med djuphet så SKA man inte köra djupt när man har den där vinkeln som vi hade..för då skadar man Ryggen, vi körde så för att pressa framsidan i några set…och som vi sa så körde vi 8 set benpress, och sen så behöver inte vi sitta här och förklara oss för en sånn person som dej…tro va du vill i dont give a shit….. /// PECTOOnödigt med en sådan otrevlig ton P. Jag blev intresserad av er journal för att det påstods finnas en tjej på blott 17 år med en kroppsvikt på blygsamma 56 kg som fixar en djup benpress på 310 kg. En sådan prestation är värd att uppmärksamma och beundra! Jag blev glad initiellt. Nu verkar ju allt vara lögn, eller i alla fall en ordentlig överdrift, och det är synnerligen tråkigt eftersom det alltid är roligt med talanger.
Du skadar inte alls ryggen om du kör djupt. Visst kan du köra framsidan på det viset men det gör inte pressen djupare, vilket filmen påstods skildra – get it?
Lär dig stava. Du skriver som en sexåring.
Jag lämnar härmed er journal. Här finns inget som imponerar, varken till kropp eller sinne.
Hursomhelst önskar jag er lycka till med er träning:up:
23 januari, 2007 at 11:18 #899137Anonym anvandareMemberCicero wrote:Onödigt med en sådan otrevlig ton P. Jag blev intresserad av er journal för att det påstods finnas en tjej på blott 17 år med en kroppsvikt på blygsamma 56 kg som fixar en djup benpress på 310 kg. En sådan prestation är värd att uppmärksamma och beundra! Jag blev glad initiellt. Nu verkar ju allt vara lögn, eller i alla fall en ordentlig överdrift, och det är synnerligen tråkigt eftersom det alltid är roligt med talanger.Du skadar inte alls ryggen om du kör djupt. Visst kan du köra framsidan på det viset men det gör inte pressen djupare, vilket filmen påstods skildra – get it?
Lär dig stava. Du skriver som en sexåring.
Jag lämnar härmed er journal. Här finns inget som imponerar, varken till kropp eller sinne.
Hursomhelst önskar jag er lycka till med er träning:up:
Ojojoj.. Som bara är lögn ? jasså? Vart har du sett det ? jag klarar 1 djup på 310kg… filmen som ni såg var gammal och när ja skulle försöka orka 270kg i 7:de setet.. Vad är det du inte förstod. men men JAG kan inte göra något åt om du anser att vi inte imponerar till kropp eller sinne Taskigt skrivet det där tycker jag om du nu tycker det behöver du inte säga det… Jag är iaf nöjd över mig själv för ja vet va jag kan prestera!!! Och Christian anser jag som någon man borde vara imponerad av för han är jävligt snygg i kroppen o han är inte världens minsta precis.. Han har kämpat hårt för att se ut som han gör o det har han gjort jävligt bra!!
23 januari, 2007 at 12:14 #899138Anonym anvandareMemberLägg ut en film när Stripperella gör en djup på 310kg så slipper vi alla diskussioner och bråk i tråden.
Kör hårt med träningen, båda två. Lycka till!23 januari, 2007 at 12:26 #899139Anonym anvandareMemberkom igen sluta prata om videon upp med stämningen igen i eran journal vill dom inte göra en till video där Carro tar 310 så lthats their choice:nod
Peace out;)
23 januari, 2007 at 12:30 #899140Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:kom igen sluta prata om videon upp med stämningen igen i eran journal vill dom inte göra en till video där Carro tar 310 så lthats their choice:nodPeace out;)
Ja sk anog klämma till en djup på 310 o få med det på film så alla kan sluta vara så duum
23 januari, 2007 at 13:03 #899141Anonym anvandareMemberKul och intressant journal har ni:up: verkar seriösa o lever hardcore…ME LIKE:up: har ni för mål med träningen? scen kanske? kör hårt!
23 januari, 2007 at 13:23 #899142Anonym anvandareMemberSkit i allt gnäll, kör som ni vill o chocka med ett par grymma ben istället
23 januari, 2007 at 13:26 #899143Anonym anvandareMemberJa det ska vi verkligen göra, tur att någon är possitiv mot oss :up:
23 januari, 2007 at 13:28 #899144Anonym anvandareMemberNi lägger iallafall upp filmer och det är det faktiskt inte alla som gör! :up:
23 januari, 2007 at 13:29 #899145Anonym anvandareMemberRealMagic wrote:Ni lägger iallafall upp filmer och det är det faktiskt inte alla som gör! :up:Precis :nod
23 januari, 2007 at 13:38 #899146Anonym anvandareMember[http://carcino.gen.nz/images/image.phpi/463c5922/arguing.jpg?cb=1115204527]
23 januari, 2007 at 13:41 #899147Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:tjena…tack så mkt…joo de blir scenen för oss båda om ett tag,,, vet inte riktigt när ännu, jag har lite små skador än så länge men försöker köra så gott de går.. brukar vara inne i din journal med ser bra ut där med
kör hårt du med:up:
Tack mannen och lycka till under 2007!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.