Pecto och Stripperellas träning

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Pecto och Stripperellas träning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 255 total)
  • Author
    sebbeboy wrote:
    [http://carcino.gen.nz/images/image.phpi/463c5922/arguing.jpg?cb=1115204527] :D :D

Vad är det ?

Stripperella wrote:
    Vad är det ?

en prima bild som förklarar att det är meningslöst att föra diskusioner på nätet…

mest för att visa att det är bättre att läsa å lära än att klanka ner å försöka spela bättre :)

attans att skiten inte funkar bara…

sebbeboy wrote:
    en prima bild som förklarar att det är meningslöst att föra diskusioner på nätet…

mest för att visa att det är bättre att läsa å lära än att klanka ner å försöka spela bättre :)

attans att skiten inte funkar bara…

jaha Okej :)

Kul att läsa och följa er…
    Nästan så att man blir lite inspirerad att lägga upp en egen..
    Kör hårt………

ok ska fundera på det men man är nog lite blyg av sig..:o

Oj, vad stämningen var negativ en tag där..!!;)
    Tycker er journal är skoj att följa. Ger mkt inspiration:emo-thumb

Pectoralis wrote:
    jaa fast det var ett bra tag sen nu :D

clan o nick? :)

Det blidde lite dålig stämning ett tag där ja. Men ni ska ha creds för att ni lägger ut bilder, filmer ochd dessutom inspirerar väldigt många andra till att träna hårt.
    Kör nu på som ni brukar och skit i gnället!

Har följt er journal nu senast under den värsta uppståndelsen och ni ska ha all heder åt att ni bjussar på kort och filmer men då får man också räkna med att andra kommer att ha åsikter, positiva som mindre positiva. Ibland kanske man inte skall vara så envis och tro att ens egen uppfattning är den korrekta utan faktiskt försöka förbättra teknik och utförande med hjälp av den konstruktiva kritik man får. Ta det lite lugnare nästa gång ni får sådan kritik så kommer det inte bli lika hätsk stämning i journalen.

Lycka till – jag kommer fortsätta att kika in!

har kollat in här lite från och till!! tycker det ser bra ut!! båda har imponerande fysiker!!:up: Fortsätt så!

Bra pass! :emo-thumb
    Har sett många köra den här 21:an i journaler..
    Skulle du/ni kunna förklara för mig vad det är förnått? :p

Instämmer. Det ser mycket bra ut ;)

Edit: Jag skulle också vilja veta vad 21:an riktigt är.

21:an är väl om jag inte har helt fel nån coleman version :)

För övrigt kul med journalen ni startat, hoppas de går bra för er!

Kör hårt

Quote:
    jaa han kör den i en av sina video’s men jag fick den från en gammal B&k tidning för kanske 5-6 årsedan

Berätta gärna hur man utför denna övning:P

Har för mig att de är 7hela reps, och 14halvor, först från startläget till att underarmarna pekar rakt ut och sen de andra halvorna från midjan till topp? Rätta mig om jag har fel?

Mvh

Pectoralis wrote:
    Blev ett tråkigt pass idag så vi orkar inte skriva in det. Kommer med nya tag nästa vecka!![/b]

Vadå då?;)

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 255 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.