Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Pecto och Stripperellas träning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 januari, 2007 at 20:23 #899193Anonym anvandareMemberJerka wrote:Dags att uppdatera med en större tröja? Såg riktigt tight ut8)
bara för att han hade så grym pump haha
30 januari, 2007 at 20:27 #899194Anonym anvandareMemberköttar biccar lite slit och släng
[http://www.youtube.com/watch?v=fDUfgDqyIak]
30 januari, 2007 at 20:55 #899195Anonym anvandareMemberalltid kul med filmer :emo-thumb
30 januari, 2007 at 21:27 #899196Anonym anvandareMemberSchysst pass, och bra filmer!
Angående ditt hår Christian, har själv planer på någon liknande frisyr! Är du så rak i håret naturligt, eller använder du typ plattång/har rakpermanentat?
Du råkar inte ha någon bild på håret på nära håll som man kan ta till frisören som mall kanske..?
30 januari, 2007 at 21:37 #899197Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:tackar… jag har lockit hår som fan, använder platt tångjag klipper mej sj bäst så vetty.. nope har ingen närbild… det här är juh min frilla
Då blir det en tång för mig också.. verkar som ingen vill utföra rakpermanent nu för tiden
Har länge gått i tankar att klippa bort allt hår, HATAR verkligen lockar.. men blir inspirerad att fortsätta spara när man ser sånna som dig, det får fan vara värt de extra minuterna på morgonen att platta håret
Men du klipper dig själv alltså? Lät ekonomiskt och bra :up:
30 januari, 2007 at 23:20 #899198Anonym anvandareMemberErik_Hellström wrote:Då blir det en tång för mig också.. verkar som ingen vill utföra rakpermanent nu för tidenHar länge gått i tankar att klippa bort allt hår, HATAR verkligen lockar.. men blir inspirerad att fortsätta spara när man ser sånna som dig, det får fan vara värt de extra minuterna på morgonen att platta håret
Men du klipper dig själv alltså? Lät ekonomiskt och bra :up:
sorry om jag låner eran journal men min mor är frisör vill du göra rakpermanent så måste du hitta blatte frisörer som gör det. Svenska frisörer brukar inte vilja göra det. Jag och min man David har jätte lockit hår och det finns mkt man kan göra men man måste köpa rätta hår grejer vettu och det är inte billigt.
31 januari, 2007 at 08:43 #899199Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:thxBRA TRYCK I ARMARNA o kul med film också:up: :up:
31 januari, 2007 at 14:47 #899200Anonym anvandareMemberDu börjar blir stark din jävel mannen bäst o passa sig nu så man inte blir frånåkt
31 januari, 2007 at 15:42 #899201Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:Idag eller i morgon så byter vi gym till Workout center :up: [/b]Härligt, då kanske man ser er på gymmet nångång framöver då :up:
Kör på!
31 januari, 2007 at 16:56 #899202Anonym anvandareMemberKul me film!
Grymma biccar på er båda! Kör du alltid hammerutförande på sånna stående pec?
2 februari, 2007 at 14:32 #899203Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:Vaknade nyss, äta lite nu snart sen dra och kötta rygg:up: [/b]vaknade nyss;) jobbar du natt eller är du arbetslös?
4 februari, 2007 at 18:39 #899204Anonym anvandareMemberVad trist!
Men hoppas ni är tillbaka snart igen.Kötta på nu.
6 april, 2007 at 01:20 #899205Anonym anvandareMemberShit vad cleant, ni har journal o grejor, riktigt jävla skön, kul att ni lagt upp filmklipp och bilder, bra jobbat, riktigt starka båda två och hårdkörande. Kommer lätt fortsätta följa detta. Kommer till gävle imorgon, kommer vara på Gävle KK o köra både lördag o söndag, har inte kört där på 2 månader, så ska bli great. Men ni är ju på Workout nu, men vem vet kanske ses ändå. Peace out and keep pumping the weights
6 april, 2007 at 14:58 #899206Anonym anvandareMembermacahan wrote:Fantastiskt ostrikt träning……du slänger upp vikten och bara släpper ner den
Varje rep utförs på mindre än 1 sekund….fattar inte att man vill utsätta bicepssenan för något sådant…..Mindre än en sekund? Vilken värld kommer du ifrån egentligen?
6 april, 2007 at 17:16 #899207Anonym anvandareMembermacahan wrote:Fantastiskt ostrikt träning……du slänger upp vikten och bara släpper ner den
Varje rep utförs på mindre än 1 sekund….fattar inte att man vill utsätta bicepssenan för något sådant…..Vill inte diskutera om det var strikt eller ej, men har du sett Cristians armar,tydligen funkar det på honom.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.