Pectoralis träning

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Pectoralis träning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 243 total)
  • Author
    Pectoralis wrote:
    joo jag kötta nyss rygg och lite biccar, ska precis skriva passet ;)

Ok, hur länge ska vi vänta?? :p

Pectoralis wrote:
    KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR :emo-thumb

Ser det, diggar stångrodden!! Mycket fint!

Verkar som det går riktigt bra för dig, killen!

Bra fysik du ligger inne med!! :emo-thumb

Pectoralis wrote:
    tack så mycke gumman 8)

jo de går väl framåt iaf försöker fixa till lite små fix sen så kanske de blir scenen :P

Skoj! Det måste vara motiverande.
    Själv tog man scenen före man hade ”fixat” fysiken… 😮

Fan du är grym! Stångrodden är ingen lek juh!! Mäkta imponerad :up:

Pectoralis wrote:
    haha nejdå :) men nästa helg kanske man kommer ner till gävle och kör ett pass på workout center,, tänkte åka dit och flasha fettet lite hahah

vilket fett?? :|
    nästa helg är inte jag i gävle,, hade varit skoj att ses annars. Men fan det blir väl fler gånger.

Pectoralis wrote:
    aaah synd då, men ja kommer komma ner rätt ofta, har en polare där… nä nu ska ja ner på stan och handla världens största godispåse me frugan,, hade bra 8)

fan det låter bra,, jag och damen har redan varit och handlat våran :up:

väntar bara på fotbollen kl nio nu,, he

hojta till nästa gång du ska ner då

Pectoralis wrote:
    nää ja har tyvär inte vart dit, jaa de finns bra många gym i söderhamn, men ja tränar ute i Mohed, billigt där och grymt gym :emo-thumb

Okej, ja finns inte så många at välja på här tyvär:(

Pectoralis wrote:
    hehe jaså och hur gick de för dej då? 8)

I vilken tävling? 8)

Edit: förstår att du inte har sån koll ;) 2:a, 1:a, 1:a, 3:a, 4:a (1:a) tror jag det blir.

Pectoralis wrote:
    ojävlar va du har tävlat, gryma plaseringar… om jag ska tävla så vill ja vinna annars vill ja inte och då måste man juh vara i grym form

Ja visst ser statistiken bra ut :) Tyvärr har motståndet lyst med sin frånvaro… därav de ”grymma placeringarna” ;)
    Tycker du gör rätt i att vänta med tävlandet, du är ju ung, har all tid i världen på dig.. Väx några år och gå sen ut och chocka! 8)

Pectoralis wrote:
    hehe oki..men har dom tunga vikter på ett gym så kan man köra allt, jag är inte kräsen av mej…HARDCORE ALL THE WAY BABY :P

Jo det är sant:emo-thumb Men mnan vill ju had lite fräscht också:|

bättre fria en massa maskiner

Du får väl komma hit och köra en sväng:) haha

Pectoralis wrote:
    ja de vore jävligt kul att kika in där, ska eventuellt jobba i orbaden nu snart, så då behöver ja ett gym nära där.. :up:

MM :) Å fan som vaktis på spaèt eller?? På campingen?? Borde man ju se dig där då om man är då å badar8)

Du, träna kan man ju göra där, Spring i dessa trappor ett tag du, får du känna att benen lever:P

Pectoralis wrote:
    men de är lite svårt å växa mera när man har en tjej som tycker att man är för stor ;)

Ajdå… en partner får ALDRIG komma i vägen för ens egen utveckling! :nono: Är det väldigt nytt? Du måste få henne på andra tankar, kasta inte bort den där talangen nu!

Det säger jag bara, en kille kan ju DRÖMMA om att få mig att sluta bygga…

Pectoralis wrote:
    Jo precis jag kanske ska börja jobba på campingen, gå runt och brätcha lite där haha :P

MM preics:)

vad är gräsklipparen? :ph34r:

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 243 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.