Pectoralis träning

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Pectoralis träning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 243 total)
  • Author

härligt pass mannen!! hur känns det i tuttarna nu? haha, är dom slutkörda?

De e inte mycke till träningsjournal de här..liknar mer ett symöte! haha;) Mer träningspass:emo-thumb

De e inte mycke till träningsjournal de här..liknar mer ett symöte! haha;) Mer träningspass:emo-thumb

Alex N wrote:

Öhh!? Pecs journal är ju hur bra som helst, vad snackar du om?

Tja Pecto

jag undrar varför du drar NER på vikten efter varje rep? jag börjar lågt och går uppåt. tycker att det tar ganska bra

har du någon bra förklaring?

Pectoralis wrote:
    idag körde jag axlar mage och vader, och jag körde så extremt lätt och lite så de är fan ingen ide att skriva ner passet hehe…

Haha, gött!! Men vad körde du för övningar för axlarna då?

Okej, pumppass eller? ;)
    Haft det gött på midsommar då? Skulle eller har du varit ner till gävle nåt?
    Jag åker tillbaka dit på söndag…

Pectoralis wrote:
    jaa de blev mycke pump ;) jaa de kanske blir till nästa helg, polarn från gävle kommer upp till söderhamn nu strax…nu ska ja på donken för andra gången idag haha :emo-thumb

Haha, det är bra,, ätardag idag med andra ord :emo-thumb
    här blir det laxgrillning alldeles strax.

Tja Pecto

jag undrar varför du drar NER på vikten efter varje rep? jag börjar lågt och går uppåt. tycker att det tar ganska bra

har du någon bra förklaring?

Asal: Samma fråga igen!?? Du har ju fått svar på den redan…

Läget idag då Pec? Träning?

haha sorry grabbar=))= du postar så jävla ofta här så man hänger inte med=)

Pectoralis wrote:
    tjena gubben, jo de är rätt bra, feta mej som fan igår haha..japp idag blir de armar, men de blir senare mot kvällen..sj då blir de nån träning?

Nja jag vet inte om jag hinner träna,, stänger fyra,, mamma och pappa är här och hälsar på nu, dom skjutsade mig till gävle. Gött att slippa åka tåg.

Hade tänkt köra armar, men vi åkte ut till havet o så,, så det får bli imorgon. ska jobba kl sex ikväll.

Himla snygg fysik på dig, grabben! Gör något ordentligt åt tävlingsplanerna!

MVH; Agnes

xRickardx wrote:
    Fuck ’em! Skall du vika dig så fort ”folk”/svenssons tycker olikt dig? Nej du skall stå på dig och tycka som du alltid gjort. Om du sedan väljer att dopa dig är det upp till DIG och ingen annan än DIGoch regeringens springpojkar polisen (tråkigt nog). Keep fighting! :up:

+1, dvs skit i folk o kör! Du har en kalas-symmetri (iaf i mina amatörbedömmar-ögon) – den ska väl få glänsa på en scen och inte stå i skuggan av vad folks neggiga åsikter om byggare?:emo-thumb

Pectoralis wrote:
    ahaa vart är du nu nånstans då?

jag är hemma,, i gävle alltså, skönt att vara tillbaka.

så du lägger ner tävlingsplanerna?

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 243 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.