Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Pectoralis träning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 juni, 2006 at 22:13 #924651Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:fan va skönt..njaa vi får se..blir nog kanske till nästa år isf lr längre fram..vill nog sattsa på kickboxningen mera,
Du kommer bli skittunn och nojig och lägga ner kickboxningen och pumpa som fan igen på gymmet!! nej jag bara skojar,, gymmet + kampsport,, kan inte komma på någon bättre kombination träningsmässigt…?
25 juni, 2006 at 22:15 #924652Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:tack så himla mycket, men jag vet inte hur de blir me tävlingar..tappat så mycke intresse efter alla dopinganklagelser man får när man ska tävla, ska nog sattsa mera på kickboxningen ist:(Skit i det och kör ditt race. Ren eller dopad är upp till dig. Du börjar se bra ut och inte ska du låta en massa tugg stoppa dig om du vill tävla.
26 juni, 2006 at 09:43 #924653Anonym anvandareMemberTjena pectoralis
Du är ju bara 20 år så du kan ju satsa på kampsport nu och byggning sen. Du hinner både och! Men du ska göra vad du känner för just nu!
28 juni, 2006 at 01:17 #924654Anonym anvandareMembersynd att du lägger ner journalen nu.. men vi ses väl här i krokarna :up:
1 juli, 2006 at 20:38 #924655Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:jaa jag har fan inte tid när ja inte sitter vid datorn varje dag…btw jag gjorde 20 reps på 45 kg’s hantlarna i lutande hantelpress iförigårfan va fett,, nä nu blir det öl… haha
2 juli, 2006 at 05:00 #924656Anonym anvandareMemberSom jag nämde för ett tag sen, jag anländer med min familj upp till Söderhamn den 21/6. Får man se ditt gym då? Mohed var det va?
2 juli, 2006 at 13:21 #924657Anonym anvandareMemberbullis wrote:Är väl inte så konstigt att DU blir dopinganklagad?Sen förstår jag inte varför du tar åt dig.. nåt måste det ju vara.
nu vill jag veta varför det inte är så konstigt att han blir dopinganklagad hörru bullen?
2 juli, 2006 at 20:08 #924658Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:kul när man kommer till gävle och tränar på ett gym där…sen säger dom efter att man gått därufrån…han går juh på anabola…VAFAN är FOLK störd i huve, uvundsjuka jävlar..man har juh fan tränat stenhårt sen man var 13 år, sköttkosten bra som fan, och festar aldrig osv…Avundsjuka människor finns det alltid! Låt det gå in i ena örat och ut i det andra… Bry dig inte!
Stå på dig och var dig själv!
Det är ändå alla som snackar skit som kommer förlora på det i slutändan…Bra att du har ”skött dig” sen du var 13…det betalar ju sig nu. :up:
Men som sagt det finns folk till allt…tyvärr.. Bara att bita ihop och fortsätta med sin sak.
Jag har alltid fått höra hur knäpp och tråkig jag är som aldrig dricker och alltid tränar..sen när det blir sommar får man nästan höra sårande saker om sin kropp då ”kompisarna” märker att de kanske skulle ha tränat lite…
Man får nästan be om ursäkt för att man går morgonpromenader,bara för att de inte orkar det..
Men det är nu du kommer märka vilka dina riktiga vänner är och vilka som inte är värda å umgås med överhuvudtaget!
Riktiga vänner tar dig för den du är!Oj,vad långt det blev…men tycker också skitsnack är sååå jobbigt.
Jag står bakom dig mannen!
Som sagt bry dig inte!3 juli, 2006 at 10:27 #924659Anonym anvandareMemberNä visst är det sjukt i detta samhälle.. Folk fattar inte att man måaste sköta sig som fan för att växa, nä vanliga svenssons tror man kan sitta trycka i sig kakor bara man gymmar och växa ändå. Och då slänger de in att man trycker nå samtidigt:(
vet hur det är.. Bara slå dövöra till, Man har lyssnat på folk för mycket..
3 juli, 2006 at 11:35 #924660Anonym anvandareMemberFortsätt att bita ihop och kör på som du gör, det har gett skit bra resultat:up: du är ett grymt bra bygge och låt dig inte bli sänkt av alla medel-svenssons som tror att man går på sterorider och som inte fattar vilken tid och kraft det tar att få fram en snygg kropp bara för dem själva ser ut som ett gäng otränade fläskberg
3 juli, 2006 at 12:52 #924661Anonym anvandareMemberbullis wrote:joje, öppna ögonen alt. googla, I’m Out.googla?
3 juli, 2006 at 15:00 #924662Anonym anvandareMemberVad är det med folk? SÅ stor är han inte. Har man bra anlag och lägger ner 7 års träning och väl skött kost ovanpå det så tro fan att man får muskler. Skärp er nu.
3 juli, 2006 at 15:19 #924663Anonym anvandareMemberKillen har tränat i 7 år, skött kost osv, och gjort fina resultat pga av det. Men att han skulle vara dopad känns lite osanolikt, Ja menar det han har presterat är juuu under en längre period, vi snackar ju inte direkt 1 års träning lr några månader utan det är en lång tid han lagt ner på träning och byggt upp sig..
Tycker han gjort fin fina resultat, men som sagt va han har ju fått kämpa för de oxå. Känns lite löjligt att gå och anklaga folk här för att dopa sig.. Finns de som har brutalt bra gener, har sett en del som ökat fruktansvärt mycket på väldigt kort tid, som jag kan svära på att de inte dopat sig,
Pec bara att fortsätta träna, tycker du ska ta sådana anklagelser med en klackspark även om det kanske känns lite trist..
:up: Keep up..
3 juli, 2006 at 16:41 #924664Anonym anvandareMemberLustigt att du har ”Dont Stop At The TOP!!!” som signatur..
3 juli, 2006 at 16:46 #924665Anonym anvandareMemberBullen: Du kan väl bara lägga ner,, att du orkar hålla på,, eller egentligen borde jag säga att hur orkar VI kommentera det du skrivit, du borde ignoreras och raderas för fan!!
Och vad menar du med öppna ögonen? googla? sluta din tönt -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.