Pectoralis träning

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Pectoralis träning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 243 total)
  • Author

Bry dig inte om dessa idioter som säger att du ”går på anabola” Pectoralis..
    Jag vet hur det känns, det är kränkande…
    Men nu har jag lärt mig att strunta i det och tar det som komplimanger istället eftersom jag vet att jag är 100% ren..
    :emo-thumb

Jag tycker då inte att du ser ut som nån anabola grabb i alla fall! Du har riktigt fin kropp, så fortsätt nu med dina tävlingsplaner :up: ;)

smilla_83 wrote:
    Jag tycker då inte att du ser ut som nån anabola grabb i alla fall! Du har riktigt fin kropp, så fortsätt nu med dina tävlingsplaner :up: ;)

haha :D Hur ser en sådan ut då?

Lindmark wrote:
    haha :D Hur ser en sådan ut då?

går gärna i tank top utan ärmar, antingen i helsnagg eller hockeyfrilla
    och påfallande ofta med något mörkt i ögonen under den breda pannan.

Något hotfullt, farligt, avstängt….

Pectoralis wrote:
    jaa de har du juh rätt i, men men…allt spårar juh bara ur, bara för att man tränar på gym så är man juh dopad enligt alla i den här staden..

hihi detta du skrivit är fan det mest närma sanningen man kan komma denna skitstad… jävla äckel det finns alltså…. jag tycker dom förtjänar en välriktad nackspark .. sen kan dom fundera vidare i rullstol. Jag undrar om det är lika överallt med rykten å skit i andra städer…. man kan ju undra .

jwallin wrote:
    går gärna i tank top utan ärmar, antingen i helsnagg eller hockeyfrilla
    och påfallande ofta med något mörkt i ögonen under den breda pannan.

Något hotfullt, farligt, avstängt….

Haha, tog du det från aftonbladet el. ngt liknande? Tycker mig känna igen den beskrivningen :D

Lindmark wrote:
    Haha, tog du det från aftonbladet el. ngt liknande? Tycker mig känna igen den beskrivningen :D

haha… jajjamänsan, sveriges bästa informationskälla :up:

alexander lindström wrote:
    O bullis fortsätter att undra och dryga sig med frågor för att få svar på sina funderingar hurvida Pectoralis kurar eller ej. För det finns en viss underton i det du skriver killen…

Jag förstår då inte hur du och alla andra kan näst intill börja gråta över en sådan här liten skitsak.. har alla tråkigt nu för tiden eller, efterssom alla gaddar ihop sig mot 1 enkel individ som ställer enkla frågor.
    hur vida pecto kurat eller inte är väl ganska ointressant eller vad tycker du ?.

Pectoralis wrote:
    tack för ert stöd allihop.. det uppskattas, och ja ska fortsätta att träna hårt… :)

Vad hände med Backdouble biceps bild då?? ska du inte lägga upp en sådan och en bättre bild på benen?

sula ut bilder nu jag börjar bli uttråkad

Pectoralis wrote:
    vette fan när en dubbelbiceps kommer upp, :)

Ta ett kort på en dubbelbicca pose nuu och lägg upp den!! :)

Pectoralis wrote:
    haha de kommer, har ätit ute 10 dagar i streck nu, men ja tror ja fan nästan e hårdare..kan fan inte lägga på mej nu efter dieten… skönt som fan ;)

kanske tar en dubbelbicce idag på gymet 8)

Allright..
    Vad hade du tänkt att träna idag då?:bb2:

Bilder vill vi ha mannen!!!

Pectoralis wrote:
    kul när man kommer till gävle och tränar på ett gym där…sen säger dom efter att man gått därufrån…han går juh på anabola…VAFAN är FOLK störd i huve, uvundsjuka jävlar..man har juh fan tränat stenhårt sen man var 13 år, sköttkosten bra som fan, och festar aldrig osv…

jaha, och dem där 30 dagsböterna ala 30kr fick du för att du vart taskig mot någon eller?`

Nä just det, inga problem med det du sysslat med. bara när du nekar till det.

helvete.

Pectoralis wrote:
    jag kan säga att ja är 100 % ren, fan gjort 2 doping tester nyligen utspritt, är du så jävla avundsjuk på mej så du måste tracka ner på mej, så äre fan synd om dej, men jag tar de som en komplimang ;)

sen så skadar de juh inte att du kan säga vad du heter? lr är du för feg för de?

Tvivlar inte en sekund på att du är ren, men det var inte det jag sa emot heller. Att du har en grym fysik kan jag då inte neka till, och jag vet då att man inte vaknar upp stenhård på 100kg dagen efter man knaprat lite tabbar…

Mitt namn är Mattias.

Det ser bra ut! Put on some masssssss.

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 243 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.