Pectoralis träning

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Pectoralis träning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 243 total)
  • Author

nä men ditt föra inlägg lätt som en stor anklagelse och han vet vem du är :emo-thumb

Inzza wrote:
    Tvivlar inte en sekund på att du är ren, men det var inte det jag sa emot heller. Att du har en grym fysik kan jag då inte neka till, och jag vet då att man inte vaknar upp stenhård på 100kg dagen efter man knaprat lite tabbar…

Mitt namn är Mattias.

Pectoralis wrote:
    vad vill du ens få ut av de här? hur orkar du ens me dej sj? och vafan vet du om mej? och vad menar du me och jag vet då att man inte vaknar upp stenhård på 100kg dagen efter man knaprat lite tabbar…

Det där var ett försvarande för användning av vissa substanser ? läs det en gång till och ta det lite lugnare..

HAHA :D

Pectoralis wrote:
    martin e min bodyguard ;)

Hur är det med förtal egentligen? Är inte det anmälningsbart? Killen har ju testat sig och behöver väl egentligen inte försvara nåt här egentligen.. se nu inte till att detta blir en tråd som spårar ur och som spärras.

Pectoralis wrote:
    jo de är kränkning och de är anmälningsbart, och jag vet vem killen är.. hoppas han och jag kan reda ut allt,,,

Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter.
    Var han skyldig att uttala sig eller var det eljest med hänsyn till omständigheterna försvarligt att lämna uppgift i saken, och visar han att uppgiften var sann eller att han hade skälig grund för den, skall ej dömas till ansvar

Pectoralis, vill uppmana dig om att läsa i min journal på sida 3, du kan ta åt dig av de positiva! Skrev i min egen journal eftersom jag inte vill kladda ner i andra människors trådar, b.l.a din!

Kör hårt med din träning! Det ser riktigt bra ut! :emo-thumb

Pectoralis wrote:
    fan gjort 2 doping tester nyligen utspritt

Varför då?

Ser riktigt bra ut annars, kört hårt!

Samma pectoralis som på mega-market och lunarstorm?

Lycka till !

Inzza wrote:
    Samma pectoralis som på mega-market och lunarstorm?

nope

häärligt :) HUr mycket bänkar du ?

Älskling ;)

Inzza wrote:
    Att du har en grym fysik kan jag då inte neka till, och jag vet då att man inte vaknar upp stenhård på 100kg dagen efter man knaprat lite tabbar…QUOTE]

Vad han menade här, vad jag kan läsa, så menade snubben att utan rätt kunskap, hård träning, kost, vila och allt annat som spelar roll stor i muskelbyggarsyfte så kommer man ingenstans oavsett om man knör i sig en massa skit.
    Hans första inlägg var dock helt onödigt.
    Pikar en person dig för något sånt, fnys bara åt dom, annars får de ut den reaktion de vill, så är det för alla männsikor som anklagar folk för olika saker.
    Det här är ett typiskt sätt på hur ett rykte börjar spridas.
    Sålänge man själv vet vad man gör, så kan ju andra bara spekulera.
    Jag har bott i en ”småstad” och där blir det mycket påtagligt hur nyfikna folk är.
    Intressanta personer skvallras det oftare om. Ta det som en komplimang ;)
    Lägg inte ner någon energi på att bli förbannad iallafall.

Hur går det annars med träningen vännen?
    Lite nya pics kanske?

Kämpa på och jag önskar dig en god fortsättning :friends:

Inzza wrote:
    Att du har en grym fysik kan jag då inte neka till, och jag vet då att man inte vaknar upp stenhård på 100kg dagen efter man knaprat lite tabbar…QUOTE]

Vad han menade här, vad jag kan läsa, så menade snubben att utan rätt kunskap, hård träning, kost, vila och allt annat som spelar roll stor i muskelbyggarsyfte så kommer man ingenstans oavsett om man knör i sig en massa skit.
    Pikar en person dig för något sånt, fnys bara åt dom, annars får de ut den reaktion de vill, så är det för alla männsikor som anklagar folk för olika saker.
    Jag har bott i en ”småstad” och där blir det mycket påtagligt hur nyfikna folk är.

Lite nya pics kanske?

Inzza wrote:

Lite nya pics kanske?

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 243 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.