Pectoralis träning

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Pectoralis träning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 243 total)
  • Author
    Pectoralis wrote:
    thx jojje, fast ja var lite seg idag oxå, hoppas man är kry till nästa vecka, då kanske dom STORA vikterna kommer upp ;)

Ja dom stora vikterna :up:
    Jag kommer köra lite lätt ett tag nu, är sliten… Men slängde upp några bilder i min journal från dagens pass iallafall…

Du vet att jag fortfarande väntar på lite benbilder…..come on mein :emo-thumb fläsha mannen

Skojar du inte lite med din tricepsträning? Var är dom tunga grundövningarna? Det där är ju bara pumpövningar som du skall avsluta passet med. Skärpning!;)

Arne Persson wrote:
    Skojar du inte lite med din tricepsträning? Var är dom tunga grundövningarna? Det där är ju bara pumpövningar som du skall avsluta passet med. Skärpning!;)

Håller med…Dips, smalbänk, frenchpress i alla vinklar!

Pectoralis wrote:
    Arne mitt triceps pass kör jag me framsida lår, de där slängde jag in bara för att få de där lilla extra, ;)

Hur är det då?

haha ajdå..sorry
    bra jobbat med dom

Pectoralis wrote:
    undrar hurm dagenspass kommer bli, sovit 3 timmar i natt…började jobba kl08:00 och slutar 18:00, ska till gymet halv 7 och köra lite rygg, wish me luck

Good luck mannen.. ska du te NOPG i helgen försten?
    Maffig brynja/bröstparti du har, måste jag säga..
    Hur länge har ditt gym öppet?
    Mitt stänger alltid runt 7 halv 8.. surt..

Inspirerande journal, – för att inte tala om bilderna.
    Grymma ben och grym ådra på höger-axeln ftw,

Go!:up:

Mm, se till att vila upp dig tills på måndag och ta nya tag då :nod Kör hårt grabben :emo-thumb

Natti natti Tubish :p
    Kämpa på imorrn !

Pectoralis wrote:
    tjena..var ute och gick 70 min imorse, och efter de när ja skulle käka frulle så mådde ja skit illa, höll på spy…
    träna ikväll?

troxy… Jepps det ska jag, när vettefan :p

jajävlar, fin böj fan!

respekt hantelcurls mannen :emo-thumb 32 pannor e tungt!

Pectoralis wrote:
    joo de var rätt tungt idag :( nästa vecka siktar ja på köra 2-3 reps till iaf ;)

biccarna verkar vara din stolthet :D
    sen får du också avslöja hemligheten till din tutträning. ser jäfligt bra ut:emo-thumb

Pectoralis wrote:
    nja så stolt är ja inte över dom ännu, har varit bra mycke större för 2 årsedan, vill tillbaka till den formen

hemligheten i min tutträning är att ja skiter i bänkpress och sattsar mer på dom andra övningarna, kör 3 övningar för övre delen, sen resten för mitten och nedre… :)

Bänkpress är överskattat, körde bänk jämt förut när ja var yngre, maxade 150 kg som 18 åring, sen kom skadorna i axlarna, efter de så har jag struntat i bänken.. :up:

shit mannen, långtidsskadad?

vilka övningar rekommenderar du då? jag kör typ bara bänk och lutande hantelpress(ska öka antalet övningar till nästa pass), blir börst och axlar på tors så håll utkik i min journal…

Dunka upp lite färska bilder nu bro´!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 243 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.