Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Pörniis Utveckling och resultat
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 augusti, 2006 at 17:56 #989015Anonym anvandareMemberpörnii wrote:Ja va hos Paul ja..
jag vet inte vad jag ska svara på de, kan man misslyckas med en kalipermätning? Ja känner mig ju rätt hård så 17 låter högt tycker jag med..
hur säkert är de?Vilken mätnig gjorde han 4 punkts eller 3 punkts?
Gick han efter en tabell som skiljer kvinnor från män?
6 augusti, 2006 at 17:57 #989016Anonym anvandareMemberGrandmaster wrote:Min okvalificerade gissning skulle ligga något lägre, när det kommer till kvinnors magrutor så framträder dessa mycket tidigare än mäns, runt 14-15%.Stämmer nog bättre.
6 augusti, 2006 at 18:03 #989017Anonym anvandareMemberpörnii wrote:Ja va hos Paul ja..
jag vet inte vad jag ska svara på de, kan man misslyckas med en kalipermätning? Ja känner mig ju rätt hård så 17 låter högt tycker jag med..
hur säkert är de?Kalipern har en felmarginal på 8-10%, så exakta värden är nästan omöjligt att få. Sedan beror det på hur mätningen görs, vilken kaliper han använder sig av etc..
Om du fick 17% så vågar nog inte jag göra nån mätning hos honom iaf6 augusti, 2006 at 18:10 #989018Anonym anvandareMemberLinn wrote:Kalipern har en felmarginal på 8-10%, så exakta värden är nästan omöjligt att få. Sedan beror det på hur mätningen görs, vilken kaliper han använder sig av etc..
Om du fick 17% så vågar nog inte jag göra nån mätning hos honom iafKalipern är ju bara ett sätt att se så man tappar fett man får ju utgå från 1:a mätningen och sedan se så det går nedåt, viktikgt att samma person mäter.
6 augusti, 2006 at 18:14 #989019Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Kalipern är ju bara ett sätt att se så man tappar fett man får ju utgå från 1:a mätningen och sedan se så det går nedåt, viktikgt att samma person mäter.Ja exakt. Men det har jag redan sagt t Pernilla Fett% stämmer ju i många fall inte.
6 augusti, 2006 at 19:20 #989020Anonym anvandareMemberLinn wrote:Ja exakt. Men det har jag redan sagt t Pernilla Fett% stämmer ju i många fall inte.Paul tyckte också de var konstigt först, men vi ska göra om denna mätning. Första mätningen visar oftast inte korrekt.
6 augusti, 2006 at 19:21 #989021Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Vilken mätnig gjorde han 4 punkts eller 3 punkts?Gick han efter en tabell som skiljer kvinnor från män?
Han gjorde 3 punkts och han tog den tabell som skiljer kvinnor från män..
7 augusti, 2006 at 18:16 #989022Anonym anvandareMemberTjenixen tjejen!
Nu har jag abstinens efter dig…kan du inte komma och köra ett pass på energiverket nån dag…erkänn att du längtar lite lite lite i alla fall…:pKRAM!
7 augusti, 2006 at 20:02 #989023Anonym anvandareMembersboije wrote:Tjenixen tjejen!
Nu har jag abstinens efter dig…kan du inte komma och köra ett pass på energiverket nån dag…erkänn att du längtar lite lite lite i alla fall…:pKRAM!
heeeeej:)
haha klart man längtar tillbaks lite och absolut ska vi köra ett pass!!
Hur går träninge då?
kraaam7 augusti, 2006 at 20:10 #989024Anonym anvandareMemberhej hej!
Jag kommer att plocka bort denna journal för tid finns inte att 100% fylla i den just här och det känns inte helt bra då! Kommer dock fortfarande vara medlem o kika runt men kan inte vara lika seriös med att fylla i längre.
Men bilder o uppdatering kommer och om inte annat så följ gärna min hemsida:)
LYCKA TILL!!!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.