qEEk bygger och formar

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only qEEk bygger och formar

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 76 through 89 (of 89 total)
  • Author

Uh, dum post. Tar det på pm istället : )

ReNeGaDe wrote:
    Fin rygg:emo-thumb Lovar att följa journalen om du fortsätter att uppdatera:emo-thumb

Hoho, vad snällt, man kanske skulle fortsätta ändå. Aja, innan dess blir det ett par halvtaskiga bilder till :nod

Bra form =)

Danne89_ wrote:
    Bra form =)

Tackar tackar. Känns helt okej, försöker köra lite förbränning och ligga på en bra fettnivå året runt.

Danne89_ wrote:
    Bra form =)

+1

Goofy_ wrote:
    +1

Tack för vänligheten trots att korten inte är något vidare. Får fixa fotograf och använda digitalkameran istället för mobilen :)

qEEk wrote:
    Tack för vänligheten trots att korten inte är något vidare. Får fixa fotograf och använda digitalkameran istället för mobilen :)

formen har inget med kameran att göra.. :p

Goofy_ wrote:
    formen har inget med kameran att göra.. :p

Hehe, i min värld har det det ;) Nämen jag är lite ovan att posera bara, funkar fint att flexa en sak i taget, men jag får inte till tric+side ab samtidigt. Vad jag menar är att formen inte kommer fram i sin rätta dager, hoppas du blev lite klokare :)

qEEk wrote:
    Hehe, i min värld har det det ;) Nämen jag är lite ovan att posera bara, funkar fint att flexa en sak i taget, men jag får inte till tric+side ab samtidigt. Vad jag menar är att formen inte kommer fram i sin rätta dager, hoppas du blev lite klokare :)

Jag fattade vad du menade från första början.. :p drev lite med dig bara.. :|

Fick ju massa svar så fort det poppade lite bilder, så trevligt :)
    Tänkte att det kunde vara kul med en ’före’-bild, så här kommer formen före sommaren. Sen denna bild har jag kört sporadiskt under sommaren, augusti sådär, och seriöst mitten av september och framåt.

Ser fint ut!

Fortsätt med det du gör, så lovar vi att följa dig hela vägen ;)

Erik_Hellström wrote:
    Ser fint ut!

Fortsätt med det du gör, så lovar vi att följa dig hela vägen ;)

+1

Tack Erik å Goofy, känns så jevla gött med folk som stöttar en! Ingen som bor i närheten av skara som kan komma å plåta lite? :)

qEEk wrote:
    Tack Erik å Goofy, känns så jevla gött med folk som stöttar en! Ingen som bor i närheten av skara som kan komma å plåta lite? :)

Visst är det.. :D man ska ha en liten hejaklack som hejar på en.. :p

Viewing 14 posts - 76 through 89 (of 89 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.