Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Qvickeens byggjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 november, 2005 at 21:36 #87861Anonym anvandareMember13 november, 2005 at 21:36 #928876Anonym anvandareMember
:emo-thumb Då var det dags för mig att sätta igång på detta forum.
Har tidigare aldrig kört nån journal på nätet men tänkte testa. Man vill
juh inte dö nyfiken. Dessutom så vill man juh ha lite tips o trix, om vad
man kan göra bättre o vad man inte gör bra osvLite bakgrund, jobbar som billackerare så rör mig relativt mycket på jobbet.
Dessutom så blir det ofta sena kvällar o MYCKET jobb! Oftast är det bra
för plånboken men inte för kroppen….. Men man får försöka ta igen de..Kör hårt på gymet ca 4-5 dagar i veckan beror på hur det är på jobbet och
hur man mår psykiskt och fysiskt. Som nu har man lite ”pain” i ryggen men
tror det är en ”överansträngning” från bowlingen förra veckanMen min uppdelning av kroppen brukar oftast vara:
Söndagar: Bröst Triceps (mage)
Tisdagar: Ben (Mage)
Torsdagar: Axlar (Nacke) Biceps
Lördagar: Rygg (Mage)Sen är det tänkt att köra lite powerwalk på kvällarna.
Vad tycker ni?? Köra powerwalk ca 60-90 min på kvällarna då jag
inte tränar, eller ska jag köra de samma kväll som jag tränar.
Önskar jag hann ut o gå på morgonen men KAN verkligen inte gå
upp vid 5 tiden!Men kommer från och med nu skriva här lite då och då. Vore kul med
lite ris och ros! ….Tack så länge
// Q :bb2:
13 november, 2005 at 21:43 #928877Anonym anvandareMemberSnabbt tillbaks vid tangenterna
Hann inte till gymet idag då jag jobbat hårt hela helgen plus att det var
juh ändå Fars dag ida … Va över till föräldrarna en snabbis!
Kom hem för en stund sen då jag har varit ute på en ”powerwalk” i Ca 50 min.
När man klev innanför dörren så stod maten iordning gjord Köttbit med Tonfisksallad!!
Har för nån dag sen även kört igång med kreatinet V12… Se hur det funkar!Tack för mig…