Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Qvickeens byggjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 november, 2005 at 21:36 #87861Anonym anvandareMember13 november, 2005 at 21:36 #928876Anonym anvandareMember
:emo-thumb Då var det dags för mig att sätta igång på detta forum.
Har tidigare aldrig kört nån journal på nätet men tänkte testa. Man vill
juh inte dö nyfiken. Dessutom så vill man juh ha lite tips o trix, om vad
man kan göra bättre o vad man inte gör bra osvLite bakgrund, jobbar som billackerare så rör mig relativt mycket på jobbet.
Dessutom så blir det ofta sena kvällar o MYCKET jobb! Oftast är det bra
för plånboken men inte för kroppen….. Men man får försöka ta igen de..Kör hårt på gymet ca 4-5 dagar i veckan beror på hur det är på jobbet och
hur man mår psykiskt och fysiskt. Som nu har man lite ”pain” i ryggen men
tror det är en ”överansträngning” från bowlingen förra veckanMen min uppdelning av kroppen brukar oftast vara:
Söndagar: Bröst Triceps (mage)
Tisdagar: Ben (Mage)
Torsdagar: Axlar (Nacke) Biceps
Lördagar: Rygg (Mage)Sen är det tänkt att köra lite powerwalk på kvällarna.
Vad tycker ni?? Köra powerwalk ca 60-90 min på kvällarna då jag
inte tränar, eller ska jag köra de samma kväll som jag tränar.
Önskar jag hann ut o gå på morgonen men KAN verkligen inte gå
upp vid 5 tiden!Men kommer från och med nu skriva här lite då och då. Vore kul med
lite ris och ros! ….Tack så länge
// Q :bb2:
13 november, 2005 at 21:43 #928877Anonym anvandareMemberSnabbt tillbaks vid tangenterna
Hann inte till gymet idag då jag jobbat hårt hela helgen plus att det var
juh ändå Fars dag ida … Va över till föräldrarna en snabbis!
Kom hem för en stund sen då jag har varit ute på en ”powerwalk” i Ca 50 min.
När man klev innanför dörren så stod maten iordning gjord Köttbit med Tonfisksallad!!
Har för nån dag sen även kört igång med kreatinet V12… Se hur det funkar!Tack för mig…
13 november, 2005 at 22:47 #928878Anonym anvandareMember.. Hittade lite gamla bilder från Februari i år.. Tänkte att jag lägger upp dom.
Fixar upp nya bilder om nån vecka….[img=http://www.speedcruizers.com/gym/19feb2005bak.JPG][img=http://www.speedcruizers.com/gym/19feb2005fram.JPG]// Q :bb2:
14 november, 2005 at 22:58 #928879Anonym anvandareMember… Kom precis hem från gymet!
Idag vart det Bröst och triceps o 10 min rodd efter!Bröst
Hantelpress bänk (2 st uppvärmingsset) 3×6-8
Flyes 3×8
Sned bänk i Smith 3×8Triceps
Enarms i cable 3×12
Pannpress med z-stången 3×8-12
Pushdowns med rep 3×12
2×10 Hantelpress över huvudet för att få ut det sista!Perfekt pass idag….
Precis fyllt upp mig med en proteindrink och ska snart in i badet!
Blir väl en film från lilla film hyllan sen! … Länge sen man lyckades ta sig igenom en hel film hehe…Bilden är från vad jag har gjort iordning ikväll.. När man inte är på gymet!!
15 november, 2005 at 15:11 #928880Anonym anvandareMemberPower walk varje dag under 12 veckors tid, så lovar jag att du får resultat.
Ge allt nu, bara 12 fjuttiga veckor.
:emo-thumb15 november, 2005 at 15:40 #928881Anonym anvandareMemberhej hej…välkommen och lycka till…
billackerare…ja du det hade jag behövt just nu….
Kör hårt
mvh Tess15 november, 2005 at 21:34 #928882Anonym anvandareMemberFever: Så det säger du, men är det nå skillnad på och gå på kvällarna som på morgonen?? Vet att det är bättre på morgonen men får man ungefär samma resultat som på kvällarna??
Är powerwalks bra även fast man vill bygga massa?…Tess: Tackar tackar… ska göra mitt bästa! Varför en ledsen mun, hänt nåt med bilen!??….
15 november, 2005 at 22:49 #928883Anonym anvandareMemberQvickeen wrote:Fever: Så det säger du, men är det nå skillnad på och gå på kvällarna som på morgonen?? Vet att det är bättre på morgonen men får man ungefär samma resultat som på kvällarna??
Är powerwalks bra även fast man vill bygga massa?…Tess: Tackar tackar… ska göra mitt bästa! Varför en ledsen mun, hänt nåt med bilen!??….
Japp det finns en viss skillnad, men det är av mindre betydelse om du bestämmer dig för satsa hårt de närmaste 12 veckorna.
De gäller att pressa sig och offra lite av sin sömn (om du går upp tidigt), för det handlar bara om en kort period av ditt liv;)Japp, du kan både bygga och losa lite fläska, det svåra är när man har väldigt lite fläsk:D
Ös på:bb2:15 november, 2005 at 23:05 #928884Anonym anvandareMemberFever: Jo sant… Ska försöka kliva upp! Men kommer nog fortsätta gå ut på kvällarna.. Riktigt skönt faktiskt!! Måste få upp flåset, hört att det är
riktigt viktigt om man ska bygga! Kommer även köra runt 20min rodd efter gymet.Så idag vart det inge gym utan det vart 45min powerwalk!
Kommer köra den sträckan jag kör nu tills jag är nere på 35 min eller så..
Sen byter jag sträcka o kör en längre!!…Dags att sussa!
16 november, 2005 at 08:30 #928885Anonym anvandareMemberMMM nån jäkel har rispat den ganska rejält
lycka till med din träning
16 november, 2005 at 09:23 #928886Anonym anvandareMemberTess wrote:MMM nån jäkel har rispat den ganska rejältlycka till med din träning
Jobbigt, men är juh bara kontakta din närmsta lackverkstad så kan dom nog
hjälpa dig! Är det mycket!?Tackar, jag kör på så hårt det bara går, jobbar juh rät mycket just nu så
ibland hinner man juh inte *suck*// Q :bb2:
17 november, 2005 at 21:52 #928887Anonym anvandareMember… Idag har det varit r
20 december, 2006 at 06:36 #928888Anonym anvandareMemberfungerar v12 turbo för diG?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.