Renoveringsobjekt!

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Hej,

det finns en sak som jag ofta går runt och funderar över, att hur bra man än vill och vet att reslutatet, slutet och upplägget ska se ut, så är det alltid himla svårt att komma på en bra inledning och början. Därför så är det ju tur att det blivit inlagt riktlinjer för en journal så att man har tips på hur man ska komma igång, för när man väl kommit igång, då går det av sig själv, eller? :|

Vem är då jag?

Född 1982 i Blekinge, numera bosatt i Skåne, jobbar som snickare, gillar friluftsliv, havet, långa promenader med hunden, arbeta med händerna, men har även gjort en och annan hemsida under årens lopp. Har provat på en hel del idrotter, innebandy, basket, fotboll, taekwondo, segling och handboll, men har väl aldrig riktigt haft ro i själen, för att fullfölja det hela, en annan orsak kan vara att jag, enligt andra, helt enkelt har för många ideér, projekt och bollar i luften att det lätt rinner ut isanden och jag istället hoppar på nästa ”stora projekt”. :nono:

Och det är alltså där denna journalen kommer in, eller kanske inte bara journalen i sig, utan också instinkten att ingenting görs av sig självt, utan tar man inte tag i sakerochting kan ingenting förändras och sker ingen förändring kan eller får man heller aldrig uppleva någonting som är till det bättre än det man lever i nu för stunden….

Så nu har jag alltså tagit hjälp av ”proffsen”, läst igenom mina tidningar och böcker (de har jag många utav), tagit mig för pannan och som sagt, försökt inse verkligheten, att nuvarande situation pekar bara åt ett håll, och det hållet ska då inte jag fara åt.

Upplägget blir alltså ungenfär som följer:

Måndag – Fredag

04:30