Respons BFL dagbok

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Hej!
    Är en 18 årig pojke som försökt att träna rätt och försökt att äta rätt – utan större resultat enligt mig.
    Jag har varit i en träningssvacka och haft en månadslång paus från all slags träning och känner att jag nu är redo att köra igång med Body for Life! programmet.
    Det som motiverar mig som mest just nu är den inre bilden av mig själv i mitt livs form, med definierade muskler och en kropp som jag trivs i.
    Just nu är jag lite över 1.84 lång och väger 85kg ca.
    Min BF% är 20% och den ska gradvis ner till 10% för att jag ska bli helt nöjd.
    Jag kör helt utan tillskotten som går att köpa, har endast lite prottepulver sen tidigare.
    Jag kommer följa BFL råd och principer stenhårt så jag får mina resultat, inget halvhjärtat inte!
    Mina personbästa när det gäller träning är väl fjädervikter som 100kg i bänkpress och sådant som man inte vill tala om helst…
    Anyway, du är välkommen att snutta på min dagbok!

Dag 1 av 84

Igår planerade jag att gå upp tidigt och köra intervall pass längs järnvägen…
    Jag var riktigt pigg faktiskt, svepte 2 glas vatten och började sedan att promenera snabbt som uppvärmning. Jag överskattade min dåliga form och gick in lite för hårt, men det hela blev faktiskt riktigt bra, jag kom till min intensivitetsnivå 10, att jag efter avslutad pass fick lite illamående osv hörde väl kanske till att jag är ovan :ike:

Nu ska jag göra min frukost på äggvitor och lite annat gott, sen bär det iväg till intensiv körkortsteori i 3 timmar :

Hejsan!
    Jag ska oxå börja med bfl metoden nu och är riktigt motiverad!! Hur går det för dig och har du några bra tips och råd kanske?:) Önskar dig all lycka med bfl!!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.