Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Robert´s långa väg till en bättre fysik
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 mars, 2006 at 17:07 #94451Anonym anvandareMember5 mars, 2006 at 17:07 #1034815Anonym anvandareMember
Nu är det dax….efter ett par månaders frossande är det hög att börja deffa…..
jag heter Robert, är 18 år och tränat ett par år, 5 för att vara exakt.Min vikt nu är 100 på pricken, jag har en förmåga att få det mesta att sätta sig på midjan. Trots att jag har kört 4 förbräningspass och hållt mig borta från sötsaker rätt bra….det här blir min tredje deff och det ska bli riktigt roligt….de största skillnaderna från de andra gångerna är att jag ska föra en träningsjournal och även ta bilder….har varit dum nog att inte gjort det innan för det blir roligare att se skillnaderna…så det här ska bli roligt att få höra lite från er andra på forumet:up: …andledningen till varför jag ska gå ner i vikt är för jag tycker det är roligt med förändringar…vad man kan göra med sin kropp. så det ska bli kul
mitt schema i dagsläget
Mån: (morgonpromenad) Bröst, triceps, baksida lår
Tis: (morgonpromenad)Rygg, Biceps
Ons: Vila (Eventuellt morgonpromenad)
Tors: (morgonpromenad)Framsida lår, Vader
Fre: (morgonpromenad)Bröst, axlar, mage
Lör:Vila
sön: (morgonpromenad)Vila
med tiden så börjar jag köra lite förbräningsträning på kvällarna…till sommaren blir det även lite HIIT…
kosten orkar jag inte skriva ner….jag äter det som känns rätt, och sen på löradagarna blir det lite av en ätardag som man kommer längta till rätt skapligt.
bilder kommer ikväll så ni får se vad det är för dumhuve som startat denna tråd:D
5 mars, 2006 at 17:12 #1034816Anonym anvandareMemberhade visst en gammal bild…trir det är 3 år sen men bara ett litet smakprov….ledsen för den kassa bilden
6 mars, 2006 at 18:22 #1034817Anonym anvandareMemberDag 1.
har vart en helt perfekt dag…börja med en morgonpromenad på ca 55 min, innan jag gick ut tog jag lite kaffe och omega 3
matschema:
frukost: musli och linfrön, 6 hela ägg, 2 hotdogs, sojabönor och solrosfrön
mellanmål: banan, prottedrink
lunch: massa keso , sallad och lite kidneybönor samt nån gryta som man fick i skolan
mellanmål: prottedrink
efter träning: 45 gr malthodextrin + 30 gr protte på ett ungefär
nu blir det fisk och något mer och lite senare en kesella:)
träningen: Bröst och triceps. jag kör nån bra variant. jag delar upp brösten i tre pass och kör första veckan översida bröst, ”mellanbröst” och ner nedre delen av bröstet. funkar rätt bra. bara lite snabbfakta
så idag vart det nedre delen av bröstet och passet bestod av neråtlutande bänk, nerlutande hantelpress och sedan bänkpress till halsen
triceps blev tricepspress, sedan med rep och avsluta med kickbacks
och sedan 10 min cyklingover and out
6 mars, 2006 at 21:19 #1034818Anonym anvandareMembernågra människor från östergötland här:p Motalatrakterna
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.