Ronaldinho mot Luciapokalen 2007

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Ronaldinho mot Luciapokalen 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 71 total)
  • Author

blev inte så många shots… men ahh de får duga… :emo-thumb

Brutalt mannen =). Ska följas

KÖTT! Kommer absolut följas:)

Vars bor du?

Fredrik.J wrote:
    KÖTT! Kommer absolut följas:)

Vars bor du?

SnOOk: tack mannen :D

tack mannen… jag bor i borås :emo-thumb

Ronaldinho_9 wrote:
    blev inte så många shots… men ahh de får duga… :emo-thumb

Du är grym mannen!!! Jag hänger med dig till lucia o hjälper dig om du vill med insmörjning o så!! vi kan prata om de nästa gång vi ses!! ha de mannen!!

Sebbe_o wrote:
    Du är grym mannen!!! Jag hänger med dig till lucia o hjälper dig om du vill med insmörjning o så!! vi kan prata om de nästa gång vi ses!! ha de mannen!!

:P

Fick du inte ta foton nu?

Hmm har du blivit större sen jag såg dig sist…förra veckan? ;)

Melin wrote:
    Fick du inte ta foton nu?

Hmm har du blivit större sen jag såg dig sist…förra veckan? ;)

hehe vet inte :) njaa folk kolla konstigt även han som ägde gymmet kolla snett… men men :emo-thumb

Sebbe_o: tack mannen… skönt att ha support… :worship:

Ronaldinho_9 wrote:
    hehe vet inte :) njaa folk kolla konstigt även han som ägde gymmet kolla snett… men men :emo-thumb

Sebbe_o: tack mannen… skönt att ha support… :worship:

Äh så länge dom inte säger ngt, du e väl ingen tankeläsare eller hur? ;)

Melin wrote:
    Äh så länge dom inte säger ngt, du e väl ingen tankeläsare eller hur? ;)

hehe nej :) men du vet man ser när folk stör sig.. jag säger bara att jag ska tävla så jag e tvungen att ta kort :p

Ronaldinho_9 wrote:
    hehe nej :) men du vet man ser när folk stör sig.. jag säger bara att jag ska tävla så jag e tvungen att ta kort :p

Jag ser ingen skillnad på när folk stör sig eller när dom e impade (jag tror iof att alla e impade hela tiden :D).

Haha du får använda din tävlingslicens som en polisbricka sen, ”Det är lugnt, jag har läget under kontroll. Vi behöver fotobevis”

Melin wrote:
    Jag ser ingen skillnad på när folk stör sig eller när dom e impade (jag tror iof att alla e impade hela tiden :D).

Haha du får använda din tävlingslicens som en polisbricka sen, ”Det är lugnt, jag har läget under kontroll. Vi behöver fotobevis”

hehe fan va sjukt du e mannen :) men de e fint… behöver dock en coach som kan lära mig posa och vad jag behöver jobba mer på… finns dåligt med sånt i borås :(

Ronaldinho_9 wrote:
    hehe fan va sjukt du e mannen :) men de e fint… behöver dock en coach som kan lära mig posa och vad jag behöver jobba mer på… finns dåligt med sånt i borås :(

Vi får köra lite poseringsträning nu i sommar.
    Din massa e ju inget fel på, sen är du bra hård för din vikt med så vi får fixa ett bra fritt program åt dig. Allt går att lösa ;)

ser riktigt bra ut, vart e du ifrån om man får fråga? :) alltså ursprung…

Maazick wrote:
    ser riktigt bra ut, vart e du ifrån om man får fråga? :) alltså ursprung…

Tack mannen. jag är från Libanon :emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 71 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.