Ronaldinho mot Luciapokalen 2007

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Ronaldinho mot Luciapokalen 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 71 total)
  • Author

Blev inget pass idag mår inte bra.. 😮 ville så gärna dra och träna.
    Axlar skulle jag köra idag. min favorit muskelgrupp :(

men men så är de ibland.. längtar till måndag till nästa pass. nu blir de mat
    kanske inte har skrivit det men jag ligger på 6000kcal/dag.. ska öka till 7000kcal nästa vecka.. hehe faaaan va jobbigt att äta så mycket men man måste NO PAIN!

Ronaldinho_9 wrote:
    Blev inget pass idag mår inte bra.. 😮 ville så gärna dra och träna.
    Axlar skulle jag köra idag. min favorit muskelgrupp :(

men men så är de ibland.. längtar till måndag till nästa pass. nu blir de mat
    kanske inte har skrivit det men jag ligger på 6000kcal/dag.. ska öka till 7000kcal nästa vecka.. hehe faaaan va jobbigt att äta så mycket men man måste NO PAIN!

Varför så överdrivet mycket kcal/dagen?

Sami.A wrote:
    Varför så överdrivet mycket kcal/dagen?

måste mannen har stannat i vikt.. har sån sjuk snabb ämnes omsättning.. kan käka mcdonalds, pizza och massa skit utan att lägga på mig. sköter inte ens kosten nu och är så hård… stoppar i mig allt jag får tag i. men protein intaget håller jag runt 400g ed.

Ronaldinho_9 wrote:
    måste mannen har stannat i vikt.. har sån sjuk snabb ämnes omsättning.. kan käka mcdonalds, pizza och massa skit utan att lägga på mig. sköter inte ens kosten nu och är så hård… stoppar i mig allt jag får tag i. men protein intaget håller jag runt 400g ed.

:D
    Okey, kör hårt! 8)

Sami.A wrote:
    :D
    Okey, kör hårt! 8)

:drinks:

glömde slänga upp denna bild också.. kanske för den blev lite suddig men skitsamma syns iallfall.. en sidechest 8)

Ronaldinho_9 wrote:
    glömde slänga upp denna bild också.. kanske för den blev lite suddig men skitsamma syns iallfall.. en sidechest 8)

Vad mäter armen?
    Har du lite styrkestats du kan dela med dig? :emo-thumb

Sami.A wrote:
    Vad mäter armen?
    Har du lite styrkestats du kan dela med dig? :emo-thumb

visst kan slänga upp lite styrkestats… ni får gärna klaga på styrkan inte min bästa sida.. bygger massa snabbare än jag får styrka.

44cm mäter armen spänd.. rätt bra för att vara så hård eller?

Styrketats 3x6reps på allt

Bänkpress: 105kg
    Hantelpress: 52kg
    Marklyft: 120kg
    Knäeböjj: 120kg
    Benpress: 320kg
    Biceps curls: 32kg
    Axelpress med hantlar: 36kg

där var några stats :emo-thumb

fint fint:P du kör inte marklyft så ofta lr? :P hehe…

Maazick wrote:
    fint fint:P du kör inte marklyft så ofta lr? :P hehe…

har bara kört marklyft sen sommarn.. samma med knäeböjj och benpress..

skönt med lördag.. idag mår man lite bättre igår kändes de som jag kunde knappt röra mig från sängen hade ont i hela kroppen. ska köra lättare vecka nu så kroppen får återhämta sig lite. :nod

snart drar man ner och handlar lite snacks.. godis :P

kommer uppdatera denna journal flitigt.. så hoppas de blir många som följer och stödjer mig ända till debuten. :D

Mvh Ronaldinho

Ronaldinho_9 wrote:
    visst kan slänga upp lite styrkestats… ni får gärna klaga på styrkan inte min bästa sida.. bygger massa snabbare än jag får styrka.

44cm mäter armen spänd.. rätt bra för att vara så hård eller?

Styrketats 3x6reps på allt

Bänkpress: 105kg
    Hantelpress: 52kg
    Marklyft: 120kg
    Knäeböjj: 120kg
    Benpress: 320kg
    Biceps curls: 32kg
    Axelpress med hantlar: 36kg

där var några stats :emo-thumb

Skit i styrkan…inte för att den är dålig men det e ju bodybuilding du ska tävla i!!!:P

storcc wrote:
    Skit i styrkan…inte för att den är dålig men det e ju bodybuilding du ska tävla i!!!:P

stämmer mannen.. hehe inte så jag ska tävla i nån styrkesport. Bodybuilding is the shit :emo-thumb

ett litet tips är väl att inte hålla på att lägga ut bilder på en massa andra forum där folk kan få reda på saker som dom inte borde.

rinse wrote:
    ett litet tips är väl att inte hålla på att lägga ut bilder på en massa andra forum där folk kan få reda på saker som dom inte borde.

ahh de e ingen fara.. fixat!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 71 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.